لویدز بانک می خواهد به شما کمک کند لغو ناخواسته اشتراک

چنین است که حجم خدمات اشتراک این روزها از آن آسان است به از دست دادن آهنگ از که فعال هستند که محاکمه رایگان بی

توسط POSHTIBANNEWS در 23 تیر 1399

چنین است که حجم خدمات اشتراک این روزها از آن آسان است به از دست دادن آهنگ از که فعال هستند که محاکمه رایگان بیش از نورد به عضویت پرداخت می شود و که شما را فراموش کرده ام به لغو.

اگر تنها یک راه وجود دارد را به راحتی نگه داشتن زبانه ها و سپس لغو تمام ناخواسته فیلم در یک مکان ؟ وارد لویدز بانک جدید در برنامه خدمات است که می خواهید مشتریان را قادر به لغو این برنامه در سه کلیک.

از ویژگی های جدید خواهد شد در حال حاضر کاربران با یک عکس فوری خود را فعال بدهی مستقیم اشتراک از جمله لغو را فشار دهید برای هر جعبه مواد غذایی و یا جریان خدمات آنها پرداخت ،

از اینجا لویدز مسدود خواهد شد بیشتر پرداخت از حساب در سوال و به نظر می رسد شما هیچ اقدام دیگری مورد نیاز از نظر تماس با ارائه دهنده خدمات.

مرتبط: بهترین گوشی سال 2020

این احتمالا به این معنی لویدز را توسعه داده است یک وسیله برقراری ارتباط با ارائه دهنده محتوا بر اساس نام و مشخصات حساب برای اطمینان از لغو می رود از طریق. آن را نیز ممکن است لغو بدهی مستقیم فقط خاموش کردن پول پیشرو ارائه دهندگان محتوا به طور خودکار از حساب. هرچند که به احتمال زیاد منظور از Netflix شروع pestering کاربران برای به روز رسانی اطلاعات پرداخت. بانک هم توضیح نمی دهد که دقیقا چگونه این کار خواهد کرد.

این ابزار نیز هوشمندانه اطلاع رسانی به مشترکان در مورد افزایش قیمت ها و اشتراک تغییرات از طریق اطلاعیه زمان واقعی باید آنها را در انتخاب.

لویدز تحقیقات می گوید که وجود دارد 1.3 میلیون اشتراک جدید از لویدز بانک هالیفاکس و RBS مشتریان زمانی که مستند آغاز در انگلستان است. که تا از 325,000 در ماه فوریه است. آن را بلافاصله روشن نیست که این فن آوری خواهد شد نورد از, اما آن را می توان در دسترس را به مشتریان از بانک ها در iOS و اندروید.

نیک ادواردز, خدمات دیجیتال مدیر در بانک لویدز می گوید: "مشتریان شده اند قادر به مدیریت مستقیم بدهي و ایستاده سفارشات آنلاین برای برخی از زمان. با محبوبیت رو به رشد از اشتراک خدمات ما, راه اندازی این بازار پیشرو و خدمات برای پاسخگویی به مشتریان تمایل برای کنترل بیشتر و انعطاف پذیری در راه آنها را مدیریت پول خود را.

"با بیش از 16 میلیون مشتری آنلاین و 12 میلیون با استفاده از برنامه تلفن همراه ما این است که یک در یک سری جدید و هیجان انگیز از ویژگی های ما در حال راه اندازی در این سال به طور مستمر بهبود مشتریان آنلاین را تجربه کنند."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن