اشتراک اپل بسته نرم افزاری ممکن است زمین در iOS 14 اما اپل موسیقی بود درگیر است ؟

اپل آستین شایعه توطئه یک بسته نرم افزاری است که می تواند بسیاری از خدمات اشتراک با هم پایین تر از هزینه های ما

توسط POSHTIBANNEWS در 15 خرداد 1399

اپل آستین شایعه توطئه یک بسته نرم افزاری است که می تواند بسیاری از خدمات اشتراک با هم پایین تر از هزینه های ماهانه. در حال حاضر نکات در iOS 13.5.5 بتا نشان می دهد که ممکن است بسته نرم افزاری رسیدن هر چه زودتر به جای بعد.

حفر به کد 9to5Mac کشف منابع به یک "بسته نرم افزاری را ارائه می دهند" و یک "بسته نرم افزاری اشتراک" که به نظر نمی رسد در نسخه های قبلی این سیستم عامل است. می تواند نشان می دهد که این بسته نرم افزاری می رسند می تواند در iOS 14?

آن می تواند به معنای خدمات مانند تلویزیون اپل پلاس, اپل, موسیقی, اخبار, پلاس و اپل بازی های آنلاین می تواند در دسترس در همان بسته نرم افزاری. ما آخرین شنیده می شود این ممکن است اتفاق می افتد در ماه نوامبر سال 2019 زمانی که یک بلومبرگ گزارش با استناد به اپل منابع گفت: این امر می تواند اتفاق می افتد در برخی از نقطه در سال 2020 است.

مرتبط با: اپل اخبار به همراه نقد و بررسی

با موسیقی اپل و اپل اخبار به علاوه هر دو در $9.99 یک ماه و اپل بازی های آنلاین و تلویزیون اپل به علاوه در دسترس برای fiver یک ماه مشتریان می تواند احتمالا انتظار مناسب از تخفیف 30 دلار در ماه هزینه آن را به اشتراک همه آنها را به صورت جداگانه.

وجود موانع برای اپل به سادگی بسته بندی تمام این خدمات در همان زمان. حقوق برای دارندگان اپل اخبار Plus و Apple موسیقی می تواند مسائل پیچیده تا حدودی. در ماه مارس سال جاری, فایننشال تایمز گزارش داد اپل تا به حال به یک توافق جدید با برچسب رکورد که شامل توانایی برای بسته نرم افزاری اپل موزیک با دیگر خدمات است.

این گزارش می گوید: "اپل قرارداد جدید نیست اما شامل اقتصادی توافق به بسته نرم افزاری موسیقی اپل با این شرکت سرویس تلویزیون این افراد گفت: نشان می دهد که به طور گسترده ای پیش بینی فوق العاده-بسته نرم افزاری اپل محتوای رسانه ها ممکن است ماه به دور است."

باید اپل قادر به سنگ فرش با هم این بسته نرم افزاری این امر می تواند یک راه عالی برای اضافه کردن بیشتر مردم به آن رو به رشد اکوسیستم خدمات است. این فرصت را به صرفه جویی چند دلار می تواند متقاعد کردن Apple TV Plus مشترکین برای اضافه کردن سیب بازی ها و اخبار به علاوه به بسته نرم افزاری به عنوان مثال.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن