Chrome شروع خواهد شد برچسب گذاری وب سایت هایی که بار سریع

وقتی که آن را به تجربه وب می آید، بدیهی است طراحی وب سایت و رابط کاربری آن نقش حیاتی در اجازه دادن به کاربران

توسط POSHTIBANNEWS در 28 مرداد 1399
وقتی که آن را به تجربه وب می آید، بدیهی است طراحی وب سایت و رابط کاربری آن نقش حیاتی در اجازه دادن به کاربران به تجربه خوب است. با این حال، عوامل دیگری نیز باید در نظر گرفته شوند، مانند زمان بارگذاری صفحه. پس از همه، چه خوب است داشتن یک طراحی وب سایت فوق العاده اگر صفحات را برای همیشه برای بار؟
تبلیغات

به همین دلیل گوگل در حال ایجاد تغییراتی در کروم برای اندروید است که در آن آنها شروع به برچسب گذاری وب سایت هایی می کنند که به نظر آنها یک "صفحه سریع" هستند. در حال حاضر، این ویژگی هنوز هم به نظر می رسد که در آن کاربران آندروید باید در طولانی مطبوعات بر روی یک لینک به منظور دیدن برچسب، اما احتمالا در آینده آن را آشکار تر در طول نتایج جستجو.

به گفته گوگل، برچسب گذاری "صفحه سریع" ممکن است لینکی را به سرعت نشان دهد اگر URL (یا آدرس هایی مانند آن) از لحاظ تاریخی برای کاربران دیگر سریع بوده باشد. هنگامی که برچسب گذاری می شود، داده های تاریخی از آدرس های آدرس سایت با ساختار مشابه با هم جمع می شوند. داده های تاریخی زمانی که داده های URL برای ارزیابی سرعت کافی نیست یا در دسترس نیست، به عنوان مثال، هنگامی که URL جدید یا کمتر محبوب است، بر اساس میزبان ارزیابی می شود."

که می شود گفت ، البته عوامل دیگری که می تواند باعث صفحات به آرامی بار وجود دارد. این می تواند هجوم ناگهانی ترافیک وب، مانند زمانی که همه عجله برای خرید یک محصول جدید است که راه اندازی شد. یا ممکن است اینترنت کند در پایان خود را. در هر صورت، امیدوارم این برچسب ها توسعه دهندگان وب را تشویق کنند تا در طراحی وب سایت خود گام بردارد تا در بارگذاری آنها را کارآمدتر کند.

در عمومی . برای اطلاعات بیشتر در مورد کروم و گوگل. منبع: blog.chromium.org



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن