Adobe پرده به روز رسانی عمده برای فتوشاپ, لایت روم, Premiere Pro و بیشتر

Adobe اعلام کرده است یک میزبان از ویژگی های جدید نورد از سراسر آن Creative Cloud desktop و mobile apps. آن را

توسط POSHTIBANNEWS در 28 خرداد 1399

Adobe اعلام کرده است یک میزبان از ویژگی های جدید نورد از سراسر آن Creative Cloud desktop و mobile apps. آن را نیز منتشر شده جدید فتوشاپ نرم افزار دوربین برای iOS و آندروید. در اینجا این است که همه چیز را که جدید است.

نرم افزار Adobe Photoshop

Adobe استفاده کرده است سنسی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را انتخاب کنید و موضوع دقیق تر از همیشه قبل از. این ابزار در حال حاضر موضوع آگاه, استفاده از الگوریتم های سفارشی اگر آن را تشخیص یک فرد در صحنه و همچنین به عنوان مقدار دقیق تر کنترل در هنگام انتخاب ، این یک تغییر کوچک است اما می تواند صرفه جویی در ساعت از جزئی در اطراف در فتوشاپ.

Adobe Camera RAW (ACR) داده شده است یک رابط قبل با یک UI که احساس طرز مرموزی آشنا به هر Lightroom کاربر.

تنظیم تصویر و پردازش دسته ای هستند بیشتر بصری و لغزنده شبیه به کسانی که در لایت روم. ابزار برش راحت تر است و منحنی UI باعث می شود آن را آسان تر به تجسم تغییرات. کنترل همچنین می توانید در حال حاضر انباشته می شود به صورت عمودی به کاهش تعداد کلیک های مورد نیاز برای پیدا کردن توابع خاص.

فونت را به طور خودکار فعال می شود, با هر نرم افزار Adobe فونت برجسته در یک .psd فورا لود شده را به سند خود را. در ضمن مطابقت با فونت با استفاده از سنسی هوش مصنوعی برای شناسایی هر گونه ناشناخته از فونت های که محصول تا در تصاویر خود را.

فتوشاپ بر روی iPad نیز امکانات بهتر Lightroom یکپارچه برای حرکت بین این دو نرم افزار.

Adobe Lightroom

محلی رنگ است رنگ ویرایش کنترل به صورت محلی تنظیم. می توان آن را برای هر چیزی از پاکسازی تا ناهموار پوست را برای اصلاحی اهداف تبدیل به گل بنفش نارنجی در بیشتر پروژه های خلاق.

شما هم اکنون می توانید ایجاد و ذخیره ویرایشهای مختلف از همان تصویر با نسخه های -- برای مثال یک نسخه سیاه و سفید و یک رنگ نسخه از همان چشم انداز است. نسخه های همگام سازی خواهد شد در Lightroom بنابراین شما می توانید دسترسی به آنها را در سراسر دستگاه های خود را.

ISO تطبیقی ارائه اجازه می دهد تا شما را به استفاده از یک در حال حاضر با ویرایش های مختلف تنظیمات بسته به تصاویر ISO. این به این معنی است که شما می توانید به طور خودکار تنظیم مقدار کاهش سر و صدا در یک تصویر بسته به ISO. در ضمن محور محصول پوشش شما کمک می کند تا برای بهبود ترکیب در هنگام برداشت.

ادوبی نیز معرفی اختصاصی تعیین میزان مد آب از ویژگی های. شما هم اکنون می توانید ایجاد و همگام سازی خود را در تعیین میزان مد آب در سراسر دستگاه ها و اضافه کردن آن به عکس زمانی که شما آماده برای صادرات است.

هنگامی که شما انجام می شود, جدید به اشتراک گذاری ویرایشهای " گزینه منو اجازه می دهد تا شما برای به اشتراک گذاشتن خود را ویرایش روند با جهان است. کاربران دیگر می توانید ببینید قبل و بعد از تصاویر و حتی صرفه جویی در تنظیمات خود را به عنوان یک پیش تعیین شده است.

مرتبط: بهترین لپ تاپ

Adobe XD

پشته از ویژگی های جدید برای نرم افزار Adobe XD است که تحت تاثیر قرار چگونه شما کار با گروه ها و قطعات. پشته ها ستون یا ردیف از اشیاء با تنظیم فاصله بین آنها. اگر شما تغییر هر شی در یک پشته را به طور خودکار تنظیم برای حفظ فاصله در طراحی خود را.

ادوبی نیز معرفی اسکرول گروه یک ابزار است که باعث می شود شما نمونه های رفتار مانند زندگی می کنند وب سایت ها و برنامه های. شما می توانید هر بخشی از طراحی خود را به یک حرکت گروهی و تنظیم آن را به حرکت افقی و یا هر دو.

Premiere Pro

Adobe سهام های صوتی است که یکپارچه به Premiere Pro. این به این معنی شما در حال حاضر قادر به جستجو و پیش نمایش, ویرایش و مجوز هزاران نشانه های موسیقی از سهام بالا ارائه دهندگان بدون پله از سرمقاله گردش کار.

Premiere Pro نیز گرفتن Adobe سنسی درمان با صحنه ویرایش تشخیص است. این از ویژگی های تجزیه و تحلیل صادر شده و یا آرشیو فایل های تصویری به شناسایی مخفی شود. سپس آن را به طور خودکار کاهش و یا اضافه کردن نشانگر در هر نقطه ویرایش, تبدیل ارائه شده به فایل های قابل ویرایش جدول زمانی و فعال کردن تنظیمات برای هر یک از کلیپ ها از جمله اصلاح رنگ و reframing.

مرتبط: بهترین گوشی

Adobe Premiere راش

برتر راش دارای یک اثر جدید پنل که در آن انتقال و اثرات حرکت زندگی می کنند. همچنین گرفتن دو اثر حرکت: Auto Reframe و پان و زوم.

خودکار Reframe با استفاده از نرم افزار Adobe سنسی به صورت خودکار reframe فیلم های خود را. قابلیت شناسایی نقطه مورد علاقه و آهنگ آن را در طول فیلم به آن تمرکز قاب. آن را نیز اجازه می دهد تا به شما برای تنظیم نسبت ابعاد به سرعت و به راحتی به تناسب سیستم عامل های مختلف از جمله Instagram و یوتیوب.

پان و زوم اجازه می دهد تا شما تحریک و تشجیع هنوز تصاویر به جا به عام تغییر مقیاس و موقعیت قاب در طول زمان است. همه شما باید انجام دهید این مجموعه تمرکز و کشیدن یک جعبه که در آن شما می خواهید این کلیپ به زمین آوردن تصویر استاتیک به زندگی است.

Adobe Photoshop Camera

ادوبی همچنین راه اندازی جدید فتوشاپ, دوربین, برنامه هفته گذشته است. این برنامه اجازه می دهد تا شما را به ضربه محکم و ناگهانی عکس و تجربه فتوشاپ سحر و جادو در زمان واقعی با سنسی-مجهز به فیلتر که از محدوده استاندارد حالت عمودی به سورئالیست انیمیشن ها و ستاره همکاری (Billie Eilish هر کسی؟).

Adobe Photoshop دوربین در دسترس است برای دانلود بر روی iOS و آندروید در حال حاضر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن