8.5 اینچ, اپل, مینی انتظار می رود برای رسیدن به 2021

در روز "مینی" به اندازه قرص شد همه خشم اما در مورد شما احساس می کنید که شاید آی پد مینی است شروع به احساس یک ن

توسط POSHTIBANNEWS در 9 تیر 1399

در روز "مینی" به اندازه قرص شد همه خشم اما در مورد شما احساس می کنید که شاید آی پد مینی است شروع به احساس یک نی نی کمی بیش از حد کوچک برای شهوت و میل خود را, شما می تواند در شادی چون به گفته تحلیلگر Ming-Chi Kuo, او ادعا می کند که می آیند 2021 اپل انتظار می رود برای راه اندازی یک نسخه بزرگتر از آی پد مینی.

تبلیغات

این نسخه بزرگتر شایع است به آمده با 8.5 اینچ صفحه نمایش که به صورت متن است 0.6 اینچ بزرگتر از آیپد مینی است که ویژگی های یک 7.9 اینچ صفحه نمایش. ما مطمئن هستیم که اگر اپل خواهد بود اتخاذ یک طراحی جدید برای آی پد مینی است که آن را بیشتر در خط با امثال iPad Pro.

این اجازه می دهد اپل به حفظ ابعاد فعلی از آی پد مینی است اما معرفی یک صفحه نمایش بزرگتر شبیه به آنچه اپل انجام داده است و با 16-inch MacBook Pro. Kuo همچنین در ادامه ادعا می کنند که اپل نیز انتظار می رود به یک بسته نرم افزاری 20W power adapter با آی پد مینی کامپیوترها. ما گرفتار یک نگاه اجمالی از شایعه 20W power adapter هفته گذشته که در آن فرض بر این بود که این امر می تواند همراه با آیفون 12s (که دیگر ممکن است اتفاق می افتد).

در هر صورت این جدید آی پد مینی است که تنها انتظار می رود در سال 2021 بنابراین ما هنوز هم بسیار کمی از انتظار از چپ به انجام قبل از ما می دانیم رسمی جزئیات پس از آن احتمالا بهترین به آن را با یک دانه نمک ،

در زمینه اپل >شایعات >قرص. بیشتر بخوانید درباره آی پد و آی پد مینی. منبع: macrumors



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن