hitman 3 VR شما را در کفش عامل 47

قرار می دهدچیزی که در مورد تیراندازان اول شخص و یا بازی است که اجازه می دهد بازیکن در دیدگاه اول شخص بازی این

توسط POSHTIBANNEWS در 18 مرداد 1399
قرار می دهد

چیزی که در مورد تیراندازان اول شخص و یا بازی است که اجازه می دهد بازیکن در دیدگاه اول شخص بازی این است که آن را به معنای ارائه یک تجربه صمیمی تر است. با این حال، هنوز هم وجود دارد احساس از هم گسخاست به عنوان شما در اصل می شود از طریق یک مانیتور و کنترل کننده مانند یک صفحه کلید و ماوس و یا یک گیم پد بازی بازی.

تبلیغات

اما, به لطف واقعیت مجازی, این نوع از بازی ها در مورد به دست آورید بسیار بسیار بیشتر immersive و آمده ژانویه 2021, پارسه قادر خواهد بود تا خود را در کفش عامل 47 از حق رای دادن هیتمن به عنوان آخرین عنوان در حق رای دادن, هیمن 3, خواهد شد قابل پخش در پلی استیشن VR سونی.

به گفته تراویس باربر از IO Interactive، توسعه دهندگان پشت بازی، "Hitman 3 VR با دادن یک نمای شخص اول و اجازه دادن به شما برای قرار دادن واقعا ً در مکان های غنی و دقیقی که سری برای آن شناخته شده است، راهی که شما بازی را انجام می دهید را تغییر خواهد داد. چه در لباس مبدل و راه رفتن در پیاده روی در یک نمایش مد در پاریس، لذت بردن از کنار دریا در Sapienza و یا نفوذ به یک بانک در نیویورک، Hitman در VR به معنای واقعی کلمه به شما می دهد چشم انداز نام تجاری جدید در شخص اول است."

انتظار می رود نسخه PSVR بازی در کنار نسخه معمولی هیتمن ۳ راه اندازی شود، بنابراین اگر می خواهید در روز پرتاب خود از آن لذت ببرید، می توانید، اگرچه برای بهره گیری از آن به هدست PSRVR و کنترلرها نیاز خواهید داشت.

در زمینه بازی. اطلاعات بیشتر در مورد هیترمن، پلی استیشن VR، سونی و واقعیت مجازی (VR) است. منبع: blog.playstation



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب