Call of Duty: Modern Warfare 2 و سقوط بچه ها تیتر پلی استیشن به علاوه این اوت

سونی اعلام کرده تمام مباحث آینده به PlayStation Plus ماه اوت و آن را قوی و ماه برای خدمات با تخیلی مخلوطی از ب

توسط POSHTIBANNEWS در 6 مرداد 1399

سونی اعلام کرده تمام مباحث آینده به PlayStation Plus ماه اوت و آن را قوی و ماه برای خدمات با تخیلی مخلوطی از بازی را ارائه می دهند.

Headlining اول ماه اوت ارائه شده است Call of Duty: Modern Warfare 2 – کمپین Remasteredهای اخیر احیای Infinity Ward محبوب اکشن, فیلم های پرفروش. این سن زیبا و جدید تصاویری تنها افزایش آنچه که در حال حاضر فوق العاده rollercoaster.

"Call of Duty: Modern Warfare 2 کمپین Remastered خوش آمدید بازگشت برای آنچه که به نظر بسیاری از franchises' بهترین صادقانه ساعت. آن را می سازد بر گزاف مبارزه با مزه گرافیک جدید و مجموعه ای از تغییرات کوچک است که کمک به آن را جذاب تر از همیشه" می خواند ما 4/5 نقد و بررسی.

"عدم چند نفره شرم آور است داده چقدر من ستایش از آن در روز, اما دانستن است که Infinity Ward قصد دارد به پیاده سازی نقشه ها و دیگر عناصر Modern Warfare 2 به 2019 تکرار است که هنوز هم فریبنده چشم انداز. اگر شما پس از یک اکشن, فیلم های پرفروش در بازی شکل این ضروری است."

مرتبط: بهترین بازی PS4

بعد تا سقوط بچه ها: نهایی حذفی روشن و جذاب تجربه چند نفره که در آن شما باید به رقابت در 60 فرد آنلاین چند نفره بازی کرد. این مراسم آشتی ترتیب دادند مانند یک نبرد رویال اما تمرکز بیشتر بر minigames پاپ بی رویه از قتل است.

"خم و پانچ راه خود را از طریق خنده دار فیزیک مبتنی بر موانع فوق العاده از طریق درب به تعادل در عظیم ببینید-اره به مسابقه تا کوه سرند با تله. اضافه کردن یک لمس از سبک خود را به سقوط مرد با سفارشی و آنها را با همه چیز از درجه یک آناناس مدل به چاپلوس ماقبل تاریخ مد" می خواند پلی استیشن وبلاگ.

اگر شما هنوز برای گرفتن Rise of the Tomb Raider, NBA 2K20 و اریکا از ماه گذشته, انتخاب, هنوز هم وجود دارد یک زن و شوهر از روز باقی مانده به اضافه کردن آنها را به شما کتابخانه دیجیتال. آنها باقی می ماند وجود دارد برای همیشه, اما شما نیاز به فعال PS Plus به آنها بازی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن