کامل تاریک: می تواند یک راه اندازی مجدد برای تیرانداز بود از آمدن به ایکس باکس سری X ؟

ایکس باکس نیست بزرگترین وقتی که می آید به انحصاری کنسول به هیجان زده در مورد این لیست رو به کاهش و حتی بیشتر د

توسط POSHTIBANNEWS در 27 تیر 1399

ایکس باکس نیست بزرگترین وقتی که می آید به انحصاری کنسول به هیجان زده در مورد این لیست رو به کاهش و حتی بیشتر در سال های اخیر تنها با چند گل سرسبد franchises واقعا به تماس خود را.

شما فقط می توانید انجام دهید بسیار با Halo, Forza و چند دیگر, عزیز, عزیزان, به ویژه هنگامی که شما در حال بالا رفتن در برابر juggernauts مانند سونی و نینتندو است. اما این امکان وجود دارد که مایکروسافت آماده است تا گاز با ورود ایکس باکس سری X به دست آورد تعدادی از studios در سال های اخیر است.

Playground Games, Obsidian Entertainment, Double Fine و بیشتر در حال حاضر وجود دارد تحت ایکس باکس بازی Studios, بنر, اگر چه آن را در سال برای چنین روابط به میوه. تا آن زمان ما باید هاله بی نهایت حکایت 4 و چند عنوان دیگر به هیجان زده در مورد.

نیز وجود دارد چند شایعات شناور در اطراف در اطراف یک کامل تاریک راه اندازی مجدد یک حق رای دادن در اصل گروگان نادر قبل از آنها نقل مکان کرد و بر روی یک آرامتر کمتر تیرانداز-جهت گیری امر است. آخرین مطلب متوسط راه اندازی عنوان برای ایکس باکس 360, پس از آن قطعا به اندازه کافی بلند برای مایکروسافت به ضربه زدن به دکمه تنظیم مجدد.

بررسی مورد اعتماد وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد پتانسیل کامل تاریک راه اندازی مجدد برای ایکس باکس سری X از جمله آخرین اخبار, شایعات و تاریخ این گریزان سری.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

Perfect Dark

کامل تاریک تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

داده ما فقط رفتن به شایعات در این لحظه یک تاریخ انتشار برای کامل Dark حق رای دادن است که تا آنجا که می توانید. این امکان وجود دارد آن نشان داده خواهد شد در طول بازی ایکس باکس نمایش گذاشتن در جولای 23, که در آن مایکروسافت با هدف نشان می دهد تعدادی از اول عناوین.

کامل تاریک اخبار و شایعات – آخرین چیست?

اخبار آرام شده در تاریکی جلو در هفته های اخیر اگر چه یک حساب رسمی توییتر به تازگی ظاهر ترک برخی به سوال که آیا یا نه آن را می تواند نشانه ای از احیای. متاسفانه مایکروسافت بود سریع به خاموش کردن هر گونه آتش سوزی.

فوق جیر ارسال شده تعدادی از طرفداران را به حدس و گمان حالت اما معاونت بازاریابی Aaron Greenberg بود سریع به سطح اعتیاد به مواد مخدره توسط بیان کرد: "من می دانم که هر کس گرسنه است برای اخبار ببخشید ولی به امید خود را دریافت. این حساب باید غیر فعال شده است برای سال ها این استاندارد عمل به تامین اجتماعی دستگیره برای ما IP."

بنابراین مایکروسافت است که یا نازکن جلوتر از پتانسیل اعلام و یا اینکه واقعا صادقانه با طرفداران. ما تصور کنید که این دومی اگر چه برخی بر این باورند که یک استودیو جدید, ابتکار عمل است که در واقع کار بر روی یک کامل تاریک راه اندازی مجدد. اتمام این صدای جیر جیر از بازگشت در ماه ژانویه:

ایکس باکس رئیس Phil Spencer لمس بر ابتکار در مصاحبه با IGNارائه برخی کوچک, نکات ظریف دقیقا همان چیزی است که پروژه خود را ممکن است: "تعادل بین IP جدید و بازی است که مردم عشق را در مجموعه ما چیزی است که مت [گنده, سر, از, Xbox, Game Studios] و من صرف زمان در... داشتن که مخلوط به طوری که مردم (...) آن دسته از احساسات است که شما تا به حال در بازی کسانی که بازی و احساس آن ها و آنچه که آنها در مورد اما آوردن به استانداردهای مدرن با احساسات و طراحی, در حالی که همچنین هیجان انگیز مردم با نام تجاری جدید چیزهایی است که مردم هرگز قبل از دیده می شود من فکر می کنم این ترکیب است که ما در آینده است که ما در حال رفتن به صحبت کردن با مردم در مورد این است که واقعا قوی وجود دارد."

کامل تاریک تاریخ چگونه بسیاری از بازی ها شده است وجود دارد?

در حالی که آن را ندارد مقدار زیادی از عناوین در آن کاتالوگ کامل تاریک شده خود را به عنوان یک فرقه کلاسیک در میان طرفداران تیرانداز عمدتا به دلیل تا چه حد آن را تحت فشار قرار دادند نینتندو 64 سخت افزار راه بازگشت در سال 2000. برای زمان آن نسبتا خیره کننده و بالا watermark برای نادر را تمدید دوره تصدی بر روی کنسول. آن را به ظاهر یک بار دیگر در سال 2005 با Perfect Dark Zero نرم راه اندازی مجدد است که عمل به عنوان یک لانچ تایتل ایکس باکس 360. در حالی که آن را قابل توجه بود و در این سن بسیار بسیار بد. شما می توانید آن را برای خودتان بر روی Xbox One اگر شما مرضی کنجکاو.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن