اپل گزارش کار در دو هدست

اگر کلمه در خیابان است که به اعتقاد اپل ظاهرا کار بر روی برخی از نوع پوشیدنی هدست. دقیقا آنچه را که آنها ممکن

توسط POSHTIBANNEWS در 31 خرداد 1399

اگر کلمه در خیابان است که به اعتقاد اپل ظاهرا کار بر روی برخی از نوع پوشیدنی هدست. دقیقا آنچه را که آنها ممکن است کار بر روی نامشخص است اما به لطف جدید بلومبرگ گزارش به نظر می رسد که شرکت کوپرتینو مشغول به کار بود و نه فقط در یک هدست اما ظاهرا دو.

تبلیغات

در حال حاضر یا نه هر دو نسخه آن را به بازار باقی مانده است دیده شود و یا اگر هر دو را نور روز را مشاهده کنید, اما ظاهرا اپل در حال کار بر روی حداقل دو نسخه. این گزارش ادعا می کند که یکی از نسخه موسوم به N301 خواهد شد یک واقعیت ترکیبی نوع هدست است که ترکیبی از بهترین از هر دو مجازی و واقعیت افزوده. سپس نیز وجود دارد N421 یک جفت از عینک های سبک وزن طراحی شده برای تنها تکیه بر آر.

این گزارش همچنین در ادامه به فاش کردن برخی از مبارزات داخلی اپل تا به حال با توسعه روند. هدست گفته می شود به رهبری مایک راکول که سر اپل, تکنولوژی و توسعه, گروه, یک گروه مرموز در اپل است که اختصاص داده شده به هر دو VR و AR. به نظر می رسد که قبل از Jony Ive ترک اپل راکول و من تا به حال نوع butted سر در رویکرد که در آن راکول تا به حال در ابتدا می خواستم برای ایجاد یک هدست است که با تکیه بر خارجی hub.

من دارم میرم از سوی دیگر بود trilled توسط ایده استفاده از یک جداگانه hub برای اتصال هدست با نتیجه یک بن بست است که بنا به گزارش ماه به طول انجامید. مدیر عامل اپل تیم کوک نیز به پایان رسید تا با جانبداری میرم. نتیجه نهایی: اگر این گزارش دقیق است, خواهد بود یک دستگاه مستقل است که در حالی که کمتر قدرتمند به دلیل عدم وجود یک هاب است که گفته می شود هنوز هم پیشرفته تر از آنچه در دسترس در بازار امروز است.

این را با یک دانه نمک اما اگر شایعات را باور اپل علیرضا عینک ممکن است تنها خود را اولین یا در 2021 یا 2022.

در زمینه اپل >تبادل نظر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره واقعیت افزوده (AR) واقعیت مجازی (VR) و با تکنولوژی پوشیدنی. منبع: بلومبرگ



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن