گوشواره بوز 500 و صدا لغو گوشواره 700: همه چیز شما نیاز به دانم

Bose است در حال آماده شدن نه یکی، اما دو گوشواره جدید در گوش 500 و نویز لغو Earbuds 700. در اینجا چیزی است که

توسط POSHTIBANNEWS در 24 مرداد 1399

Bose است در حال آماده شدن نه یکی، اما دو گوشواره جدید در گوش 500 و نویز لغو Earbuds 700. در اینجا چیزی است که شما باید در مورد گوشواره های بی سیم Bose آینده می دانم.

این گوشواره ها اولین بوز نیست که وارد بازار واقعی بی سیم بشه، البته. ما در سال 2018 SoundSport رایگان تناسب اندام گرا را مرور می کنیم، اما این نگاه به مدعیان جدی اپل، Sennheiser و سونی است.

و آن طور که آن نام ها نشان می دهد، رقابت در بازار سخت و سخت تر شدن با هر پرتاب جدید است. بوز به نظر می رسد با اعتماد به نفس منطقی آنها آنچه در آن طول می کشد.

در اینجا چیزی است که شما نیاز به در مورد گوش بوز 500، و Earbuds سر و صدا لغو 700.

مرتبط با: بهترین گوشواره های بی سیم

چقدر خواهد بود گوشبوز بوز 500، سر و صدا لغو Earbuds 700 هزینه؟

Bose اعلام کرده است هر دو جفت از بی سیم واقعی، اما قیمت به هر یک از آنها متصل نیست. Bose است از پرتاب هدفون خود را در پایان حق بیمه بازار نمی ترسند ، و با توجه به Earbuds 500 هستند جایگزین SoundSport رایگان -- که هزینه £ 180 -- انتظار می رود که گوشواره ها به هزینه در اطراف همان.

و این واقعیت که لغو نویز 700 ANC به این معنی است که آنها گران تر خواهد شد. £ 250 نمی خواهد خارج از سوال ، و نه Sennheiser حرکت واقعی بی سیم 2 £279. انتظار داشته باشید که آنها را در سمت قیمت دار.

مرتبط با : بهترین هدفون

چه زمانی گوشبوهای بوز 500، نوازش لغو گوش 700 منتشر می شود؟

bose شده است کمی مرموز با فهرست در وب سایت خود ، بیان هر دو هدفون راه اندازی خواهد شد "بعد در سال 2020". خب، شايد اين خيلي مرموز نيست

این احتمال وجود دارد که آنها می توانند در نمایش IFA 2020 دوباره پیکربندی شده نشان می دهد، اما ما تایید حضور بوز را نداریم. در هر صورت، سپتامبر به نظر می رسد یک ماه خوب به حداقل اعلام هدفون در اجرا تا کریسمس.

مرتبط با: بهترین هدفون های بی سیم

گوشواره های بوز 500، گوشواره های لغو نویز 700 شبیه چه شکلی است؟

هر دو گوشبند بی سیم از نظر طراحی شبیه هم و نسبتاً ناهمبند به نظر می رسه. به لطف ویدیو unboxing در زیر که – و نه مشکوک – گرفته نشده است پایین, گوش NC 700 آمده در نسبتا بزرگ, براق مورد شارژ, که شاخص های باتری LED در جلو: یک دکمه جفت بلوتوث و یکی دیگر از دکمه در جلو که ما مطمئن نیستیم که آن است.

آنها ورزش نگاه bulbous که تبدیل به یک نمونه از طرح های واقعی بی سیم, ویژگی بال - stabilisers و نگاه به عنوان اگر آنها فقط در پایان سیاه و سفید می, در حال حاضر.

مرتبط با : بهترین سر و صدا لغو هدفون

با توجه به صفحه خود بوز، گوش 500 کوچکتر و براق تر از SoundSport رایگان. هر دو آنها کنترل لمسی و سیلیکون گوش راهنمایی با انتخاب اندازه های مختلف باید گزینه پیش فرض مناسب نیست. چراغ های LED کمی وجود دارد که نشان می دهد چه زمانی به هم متصل هستند، شارژ می شوند و غیره. این مورد از شارژ چی پشتیبانی می کند، اما برای کسانی که هیچ گونه تشک سازگار نیستند، کابل USB-C برای اتصال به منبع قدرت وجود دارد.

چه ویژگی های آیا آنها بوز Earbuds 500، نویز لغو Earbuds 700؟

خواندن به آنچه بوز در حال حاضر در مورد هدفون نوشته است، ما می توانیم انتظار آمازون الکسا و گوگل دستیار ادغام. ما یک گاندر آنها سرب از سر و صدا لغو هدفون 700 را دنبال کنید، و پشتیبانی از کدک های صوتی AAC و SBC. بلوتوث 5.0 یک قطعیت مطلق است.

با گوش 500، ما می شود از آنها ویژگی های مشابه به SoundSport رایگان داشته باشد. انتظار رتبه IPX4 اگر نه بیشتر: خوش قیاق بودن صدای بوز حجم خوش بین و به طور بالقوه 15 ساعت عمر باتری - پنج در گوشواره ها، 10 در مورد شارژ، اگر چه ما امیدوار برای بیشتر به عنوان که نه ماگر با توجه به میانگین 24 ساعته در بازار.

ویدیو unboxing نیز اثبات مفید از نظر gleaning اطلاعات بیشتر در مورد سر و صدا لغو Earbuds 700. در پشت جعبه (که برچسب Earbuds QuietComfort) می گوید که آن را تا به سر و صدا لغو (البته) ، حالت شفافیت ، آب و عرق مقاومت در برابر و تا شش ساعت از عمر باتری در گوش ، با مورد تایید Qi - ارائه 12 اضافی. که 18 ساعت -- احتمالا به اندازه کافی برای چند روز از استفاده معقول است.

Bose باید بسته بندی برخی از سر و صدا جدی لغو عملکرد ، به عنوان که کمتر از اپل ، سونی و Sennheiser کل عمر باتری است. به اعتبار Bose، آنها می گویند گوش NC 700 طراحی شده است برای ارائه "لغو سر و صدا است که قابل مقایسه با هدفون باند قدرتمند ما". مثل همیشه، باید صبر کنیم و ببینیم

علاقه به این گوشواره ها بالاست، و امیدواریم که آنها به خوبی به اندازه ای که بوز باور دارد، باشد. ما باید صبر کنید برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر، اما مطمئن باشید برای بررسی این صفحه به عنوان جزئیات بیشتر نشت کردن.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب