میمون سرقت Coronavirus نمونه خون در هند

به جهان توسعه یافته تر می شود و ما شروع به پاک کردن مناطق مانند جنگل ها و جنگل ها برای هموار کردن راه برای پیش

توسط POSHTIBANNEWS در 10 خرداد 1399
به جهان توسعه یافته تر می شود و ما شروع به پاک کردن مناطق مانند جنگل ها و جنگل ها برای هموار کردن راه برای پیشرفت های جدید. به عنوان یک نتیجه, حیوانات, از دست دادن خانه های خود را و شروع به سرگردان به مناطق شهری و متاسفانه این گاهی اوقات می تواند منجر به پیامدهای ناخواسته. نگاهی به عنوان مثال در هند که در آن نیروهای میمون حمله یک افسر پزشکی و به سرقت برده برخی از coronavirus نمونه خون.
تبلیغات

با توجه به گزارش یک تکنسین آزمایشگاه راه رفتن در پردیس در یک کالج پزشکی در مرتا و هند که در آن نیروهای میمون فرود بر تکنسین و برداشت نمونه خون از چهار coronavirus بيمار تحت درمان است. با توجه به Dr S. K. Garg یکی از کالج مقامات "میمون برداشت و فرار کرد با نمونه خون از چهار COVID-19 بیمارانی که تحت درمان ... ما تا به حال به خود را در نمونه خون دوباره."

معلوم نیست که اگر میمون می دانستند آنچه را که آنها مصرف می کردند و یا اگر آنها تا به حال ریخته خون نمونه, اما مردم ماندن در نزدیکی محوطه دانشگاه بودند و نگران از گسترش این ویروس اگر میمون ها بودند برای حمل نمونه ها به مناطق مسکونی. نیز وجود دارد برخی از نگرانی به اینکه آیا یا نه میمون می تواند قرارداد این بیماری است.

با توجه به Garg به تاریخ شده است وجود دارد هیچ مدرکی وجود ندارد که میمون می تواند قرارداد ویروس. اما با توجه به نحوه "جدید" این ویروس است و زمان گیر ما درک می کنیم اگر برخی وجود دارد خارج وجود دارد که ممکن است نگران به هر حال.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره کروناویروس و Covid-19. منبع: ایسنا



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن