بوروسیا دورتموند در مقابل بایرن مونیخ, kick-off, زمان, کانال تلویزیون زندگی می کنند و جریان جزئیات

دورتموند در مقابل بایرن− که در آن و زمانی که برای تماشای Der کلاسیک, این شب که خیالات تماشای یک پتانسیل تیمشان

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

دورتموند در مقابل بایرن− که در آن و زمانی که برای تماشای Der کلاسیک, این شب

که خیالات تماشای یک پتانسیل تیمشان-decider? این لایه در برابر رهبران در دورتموند در این شب با میزبان به دنبال نزدیک چهار نقطه شکاف در بالای جدول. بوندسلیگا بازگشت بیش از یک هفته پیش نشان داده که فوتبال نیست همان زمانی که آن را در حال بازی در مقابل صندلی های خالی اما توانا, Robert Lewandowski, Erling Braut Haaland, Jadon سانچو و سرژ Gnabry باید به عنوان یک فرصت به عنوان کسی آوردن برخی از شادی را به بازی. ثانیهقبل از اینکه چگونه به اتصال به بوروسیا دورتموند در مقابل بایرن مونیخ در این شب ،

بوروسیا دورتموند در مقابل بایرن مونیخ kick-off زمان

بوروسیا دورتموند در مقابل بایرن مونیخ است به پا زدن کردن در 5:30بعد از ظهر BSTاست که در 6:30بعد از ظهر به وقت محلی در مونیخ جایی که بازی در حال بازی.

بوروسیا دورتموند در مقابل بایرن مونیخ کانال تلویزیون

BT دارای پخش حقوق به این و بوروسیا دورتموند در مقابل بایرن مونیخ نشان داده شده است در BT Sport 1 و BT Sport نهایی. پوشش آغاز خواهد شد در 5 بعد از ظهر BST.

چگونه به زندگی می کنند جریان بوروسیا دورتموند در مقابل بایرن مونیخ

شما همچنین می توانید پخش زنده بازی یا از طریق BT Sport وب سایت و یا BT Sport app. در اینجا سریع-لینک های شما نیاز به شروع کنید:

اگر شما هنوز برای امضا BT Sport, توجه داشته باشید که می توانید آن را چند ساعت برای کانال ها و جریان دسترسی به فعال سازی پس از ثبت نام پس از عمل سریع برای جلوگیری از ناامیدی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن