اپل بازی رقیب Google Play پاس آمدن به انگلستان

گوگل اعلام کرده است در حال گسترش آن بازی پاس بازی های موبایل سرویس اشتراک برای دستگاه های آندروید به انگلستان

توسط POSHTIBANNEWS در 24 تیر 1399

گوگل اعلام کرده است در حال گسترش آن بازی پاس بازی های موبایل سرویس اشتراک برای دستگاه های آندروید به انگلستان برای اولین بار به همراه هشت کشور دیگر.

اپل بازی رقیب که راه اندازی در ایالات متحده در ماه سپتامبر گذشته و در حال حاضر ارائه می دهد unmetered دسترسی به بیش از 500 بازی موبایل را رول در بریتانیا در آینده نزدیک.

و همچنین به عنوان 4.99 $در ماه ارائه گوگل نیز راه اندازی اشتراک سالانه در $29.99 که به طور موثر کاهش قیمت در نیمه. انگلستان قیمت است که هنوز منتشر شود که این سرویس هنوز به رول, اما ما به شما به روز رسانی این مقاله به عنوان به زودی آن را به عنوان در دسترس می شود. اپل ارائه می دهد سالانه اپل بازی های آنلاین اشتراک برای $49.99/£49.99 برای مقایسه در حالی که هزینه ماهانه $4.99/£4.99 یک ماه.

در میان 150 بازی اعلام کرد در چند ماه گذشته هستند و اصلی Sonic the Hedgehog Golf قله Teslagrad, Forgotton آن و سالی است قانون است. نیز وجود دارد 'معلم تایید' کارگاه آموزشی کنجد و Learny زمین.

گوگل همچنین می گوید یک سری جدید از عناوین برتر خواهد شد در بازی پاس بعد از این سال که باید اضافه کنید به توانایی این شرکت در رقابت با اپل بازی. آن را شامل تقریبا از بین رفته اند از Playdigious است که در حال حاضر در دسترس به عنوان به خوبی به عنوان باغ بین, پادشاهی راش روشن پنجه از سرکش و خط وزن از برچسب است که به زودی

استرالیا, کانادا, فرانسه, آلمان, ایرلند, ایتالیا, نیوزیلند و اسپانیا و دیگر کشورها به دست آوردن دسترسی این هفته است. مشترکین جدید دریافت یک ماه آزمایشی رایگان. شما می توانید پیدا کردن بازی پاس در تب خود را در فروشگاه بازی و برنامه اندروید.

بازی عبور را می توان با تا پنج سایر اعضای خانواده خواهد شد که هر فرد دسترسی به تمام برنامه ها در کتابخانه. شما می توانید یک ایده بهتر از بازی در نمایش, در ویدئو زیر:

در جای دیگر گوگل نیز اعلام کرد از 16 بازی جدید برای آن Stadia cloud gaming خدمات آن نیز در دسترس بر روی دستگاه های آندروید از جمله برخی از محدود برای PS5 و Xbox سری X.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن