گوگل متحد است آینده MOBA بازی برای نینتندو سوئیچ و موبایل

گوگل حق رای دادن تکامل یافته است تا حد زیادی در طول سال که در آن منتشر شده است در فرمت های مختلف. برای مثال کل

توسط POSHTIBANNEWS در 5 تیر 1399

گوگل حق رای دادن تکامل یافته است تا حد زیادی در طول سال که در آن منتشر شده است در فرمت های مختلف. برای مثال کلاسیک بازی پسر نسخه از بازی وجود دارد کلکسیونی کارت نسخه و پس از آن نیز وجود دارد نسخه موبایل در قالب عکس بروید.

تبلیغات

در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد ما یک عکس های جدید بازی در یک فرمت جدید برای نگاه به جلو به در قالب گوگل متحد. با این بازی جدید گوگل حق رای دادن در حال حاضر خواهد شد قابل پخش به عنوان MOBA بازی که در آن بازیکن قادر خواهد بود به نبرد بازیکنان دیگر در 5-vs-5 بازی که در آن آنها قادر خواهید بود به را انتخاب کنید از عکس خود را به عنوان "قهرمانان".

شبیه به دیگر MOBAs شخصیت خود را در سطح بالا به عنوان شما را به بازی و شما می توانید باز کردن توانایی های اضافی را به عنوان به خوبی. بازی در حال توسعه توسط Tencent به تیمی استودیو و در این نقطه در زمان است وجود دارد هیچ کلمه ای در زمانی که آن را منتشر خواهد شد. وجود ندارد بسیاری از جزئیات موجود در این نقطه در زمان است اما اگر شما مانند عکس و MOBA نوع و سپس این می تواند به ارزش نگه داشتن چشم در.

این بازی نیز رایگان-برای-شروع اما مانند ما گفت: جزئیات کمیاب هستند بنابراین مشخص نیست که چه نوع از microtransactions وجود خواهد داشت. آن را نیز منتشر خواهد شد در هر دو نینتندو سوئیچ و دستگاه های تلفن همراه.

در زمینه تلفن های همراه >بازی های. بیشتر بخوانید درباره برنامه های نینتندو سوئیچ و عکس های.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن