گوگل دو گروه تماس خواهد بود که به وب

با بسیاری از مردم در گیر بودن در خانه به علت بیماری همه گیر کوروناویروس تماس تصویری برنامه ها و خدمات در حال ت

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

با بسیاری از مردم در گیر بودن در خانه به علت بیماری همه گیر کوروناویروس تماس تصویری برنامه ها و خدمات در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای محبوب. شرکت نیز پله تا خود را ارائه خواهم با گوگل اواز یا موسیقی دو نفری که در آن به گفته گوگل این سرویس به زودی قادر خواهد بود برای حمایت از گروه تماس از طریق وب.

تبلیغات

قبلا گروه تماس های ساخته شده و در دو تنها در دسترس با استفاده از این برنامه در iOS و یا دستگاه های آندروید اما به گفته گوگل "در هفته های آینده شما قادر خواهید بود برای ایجاد گروه تماس با اواز یا موسیقی دو در وب شروع به عنوان یک پیش نمایش در کروم در کنار یک طرح جدید است که اجازه می دهد تا شما ببینید که مردم بیشتر در همان زمان."

گوگل همچنین اعلام کرد که آنها خواهد شد آن را آسان تر برای پیوستن به گروه تماس فقط با کلیک کردن بر روی یک لینک. "برای تصمیم گرفتن با هم ساده تر, شما همچنین قادر خواهید بود به دعوت هر کسی با یک حساب گوگل برای پیوستن به یک گروه تماس فقط با یک لینک است." در حالی که دو بوده است در حالی که این موشک محبوبیت زوم دیده است این شرکت را گام های بلندی در چه پلت فرم ارائه شده است.

حتی شرکت هایی مانند مایکروسافت باید پا بازی خود را با اسکایپ در حالی که Facebook نیز معرفی پیشرفته مکالمه تصویری قابلیت های آن خدمات مانند Facebook و WhatsApp Messenger. به عنوان گوگل متحده از ویژگی های خواهد شد نورد در چند هفته آینده به طوری نگه داشتن چشم را برای آن.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره اواز یا موسیقی دو نفری و گوگل. منبع: وبلاگ.گوگل



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن