B&O اعلام Beosound A1 بلوتوث بلندگو با ساخته شده است در الکسا

نام تجاری دانمارکی Bang & Olufsen اعلام کرده است که Beosound A1 Bluetooth speaker اول بلوتوث-تنها سخنران ب

توسط POSHTIBANNEWS در 25 اردیبهشت 1399

نام تجاری دانمارکی Bang & Olufsen اعلام کرده است که Beosound A1 Bluetooth speaker اول بلوتوث-تنها سخنران به ویژگی های الکسا صدای کمک.

وجود اندکی تغییر در نام BeoSound A1 (£200) عاقبت به Beoplay A1 سخنران و ویژگی های تعدادی از طراحی و بهبود عملکرد بیش اصلی است.

مرتبط: بهترین اسپیکرهای بلوتوثی

آن است که جهان برای اولین بار در آن است که اولین بلوتوث-تنها دستیار صوتی بلندگو. معمولا الکسا سخنرانان اتصال به Wi-Fi (و در نتیجه اینترنت) برای ارائه پاسخ به کاربر نمایش داده شد. این Beosound سمت مراحل این با ارائه الکسا از طریق اتصال بلوتوث به گوشی خود را. هوشمندانه است.

طراحی زیبا از اصلی تصفیه شده با جدید A1 7 درصد سبکتر و بلندگو بند چرم بهینه سازی برای اطمینان از گزینه های بیشتر برای حلق آویز بلندگو. دکمه ها دوباره طراحی شده اند با بزرگتر و واضح تر آیکون; و همچنین به عنوان قرار گیرند و نزدیک به این بند چرم برای دسترسی آسان تر است. LED شاخص منتقل شده است به بالای بلندگو بنابراین می توان آن را بهتر دیده می شود از تمام زوایای.

داخل شده اند دوباره انجام می شود بیش از حد, با 3.5-inch, mid-woofer و 3/4 اینچ تویتر دوباره طراحی برای واضح تر 360 درجه صدا. نسبتا جدید aptX تطبیقی کدک پشتیبانی می کند برای چه ما امیدواریم که همواره قوی عملکرد بی سیم. A1 همچنین پشتیبانی از بلوتوث 5.1.

عمر باتری شده است افزایش عظیم 18 ساعت در معمولی گوش دادن حجم در مقایسه با اصلی را در حال حاضر ناچیز به دنبال 4 ساعت. پخش در کاهش حجم را حدود 48 ساعت زمان گوش دادن.

تصور داشتن یک حمام همراه با بلندگو ؟ به خوبی شما می توانید با بلندگو گواهینامه IP67 است که به معنی آن می تواند مقاومت در برابر قرار گرفتن در معرض آب در 1m عمیق برای 30 دقیقه. اگر شما در حال مصرف آن را به ساحل (که به نظر می رسد به احتمال زیاد) این Beosound می تواند مقاومت در برابر شن و ماسه و خاک بدون وارد شدن به مشکل.

همچنین در داخل جمع بلندگو 3-میکروفون آرایه برای بهبود کیفیت تماس وقتی از بلندگو استفاده می شود به عنوان یک بلندگو. مایکروسافت سریع جفت و سریع گوگل جفت معنای پشتیبانی سخنران می تواند تنظیم شود تا به سرعت برای تماس های صوتی.

B&O Beosound A1 می آید در دو طرح (سیاه و سفید و خاکستری مه) و در دسترس است برای خرید £200/€250 از خرده فروشان را انتخاب کنید و B&O فروشگاه در حال حاضر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن