این گوشی های سامسونگ پشتیبانی آندروید تمدید دریافت

هنگامی که آن را به به روز رسانی آندروید عمده می آید, اکثر تولید کنندگان گوشی های هوشمند به طور معمول ارائه 2

توسط POSHTIBANNEWS در 29 مرداد 1399
هنگامی که آن را به به روز رسانی آندروید عمده می آید, اکثر تولید کنندگان گوشی های هوشمند به طور معمول ارائه 2 سال. ممکن است برخی کمتر ارائه دهند، و هر زمان در حال حاضر و سپس شما ممکن است یک تولید کننده که ممکن است کاربران را با یک سال اضافی شگفت زده کنید. با این حال ، سامسونگ امیدوار است که حدس و گمان را از آن.
تبلیغات

شرکت اعلام کرده است که آنها خواهد شد "بالا بردن نوار" با پشتیبانی از بروز رسانی آندروید خود را که در آن دسته از گوشی های سامسونگ و قرص در حال حاضر واجد شرایط برای حداقل سه نسل به ارزش به روز رسانی. این بدان معنی است که بسته به دستگاه، گوشی یا تبلت شما می تواند تا سال ۲۰۲۱ به روز رسانی های بزرگ اندروید یا حتی برخی از آنها به سال ۲۰۲۲ دریافت کند.

دستگاه های پشتیبانی شامل سامسونگ کهکشان S سری با شروع کهکشان S10 مطلب و جدیدتر; سری یادداشت که از یادداشت ۱۰ Lite شروع می شود و جدیدتر؛ کل صف سامسونگ قابل تاشو؛ سری کهکشان A که با A51 و جدیدتر شروع می شود؛ و گلکسی تب S6 Lite و جدیدتر.

به گفته جانقیون یون، معاون ارشد رئیس جمهور و رئیس تیم نرم افزار پلت فرم، "به عنوان مردم بر روی دستگاه های خود را برای مدت طولانی تر نگه دارید، ما در حال تلاش برای به ارمغان آوردن حفاظت امن و ویژگی های هیجان انگیز جدید به دستگاه های در حال حاضر در دست خود. با پشتیبانی از سه نسل از ارتقاء سیستم عامل آندروید، ما در حال گسترش چرخه عمر محصولات کهکشان ما و وعده ای است که ما یک تجربه تلفن همراه ساده و امن است که بهره گیری از آخرین نوآوری به محض آنها در دسترس است ارائه دهد."

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره اندروید، به روز رسانی آندروید و سامسونگ. منبع: news.samsung



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن