Sonos یکی در مقابل اپل HomePod: که هوشمند بلندگو باید به شما را دریافت کنم ؟

Sonos یکی در مقابل اپل HomePod: این Sonos و اپل HomePod دو تا از بهترین صدایی هوشمند, بلندگو, اما که شما باید

توسط POSHTIBANNEWS در 21 تیر 1399

Sonos یکی در مقابل اپل HomePod: این Sonos و اپل HomePod دو تا از بهترین صدایی هوشمند, بلندگو, اما که شما باید دریافت کنید?

این Sonos یکی است 'هوشمند' جانشین Sonos Play:1 ارائه کیفیت صدای عالی و مباهات انتخاب صدای دستیاران. پس از انتشار آن Sonos تولید کرده یک دوم gen نسخه یک که دارای ویژگی های مشابه اما بسته به روز رسانی پردازنده بلوتوث کم انرژی (BLE) و افزایش حافظه است.

این HomePod است که اپل برای اولین بار هوشمند بلندگو. منتشر شده در سال 2018 آن را یکی از بهترین صدایی سخنرانان در بازار هر چند به عنوان با بسیاری از محصولات اپل آن را در iOS محور و در یک قیمت می آید (هر چند از آن است که بطور قابل توجهی ارزان تر امروزه). وجود دارد شایعات HomePod به روز رسانی در سال 2020 اما هیچ چیز تبدیل شده است. هم وجود دارد مقدار زیادی از شایعات است که اپل می خواهد به خرید Sonos...

بنابراین در Sonos یکی در مقابل اپل HomePod نبرد که هوشمند سخنران کرایه بهترین ؟

مرتبط: بهترین های هوشمند بلندگو

Sonos یکی در مقابل اپل HomePod – قیمت

Sonos لیست سخنران در £199 اما نسخه سفید در دسترس برای £189 در آمازون است.

اگر شما خرید به طور مستقیم از طریق اپل HomePod هزینه £279. اما آن را در دسترس برای £249 در eBay و در جان لوئیس می توان آن را برای به عنوان کم £200.

که آنها را به طور مساوی همسان از نظر قیمت اما آن را به ارزش گرفتن نگاه نزدیک در آنچه شما برای آن قیمت است.

Sonos یکی در مقابل اپل HomePod – طراحی

در این طرح به طور کلی از همه چیز این هر دو بلندگو که ایستاده; آمده در سیاه و سفید پس از اتمام و قابلیت کنترل لمسی در سطح بالا. خیلی مشابه است.

این Sonos یکی 6.36 x 4.69 اینچ در حالی که HomePod است 6.8 x 5.6 اینچ گسترده ساخت HomePod بزرگتر از یک است. این HomePod نیز سنگین تر در 2.5 کیلوگرم به یک 1.85 کیلوگرم است. آنها هر دو طراحی شده برای صفحه اصلی با یک کابل برق متصل به قدرت به این معنی که آنها نه در خارج.

کنترل های لمسی را می توان مورد استفاده برای بازی مکث تنظیم حجم و جست و خیز آهنگ. وجود دارد یک دکمه در Sonos به قطع دستیار صوتی در حالی که نگه داشتن دکمه لمسی در HomePod فعال سیری بدون نیاز به پی کلمه.

هر سخنران kitted با شش میکروفون far-field آرایه بنابراین صدای دستیاران می توانید از شنیدن صدای بهتر. یکی همچنین دارای یک نشانگر LED بنابراین شما همیشه می دانم زمانی که آن را گوش دادن.

تا آنجا که رانندگان از طریق یک بسته بندی شده با دو کلاس-D تقویت کننده میانی ووفر و تویتر. این HomePod ویژگی های بالا-گردش ووفر با سفارشی آمپلی فایر و هفت 360 درجه تویتر. علاوه بر آن دارای یک داخلی با فرکانس پایین تنظیم میکروفون به صورت اتوماتیک باس اصلاح.

وجود دارد مقدار زیادی از تفاوت در اینجا. این Sonos است کوچکتر و وزن کمتر و مصرف کمتر از یک رد پای. اگر اندکی صرفه جویی در فضای مورد علاقه Sonos است victor اما راستش ما می خواهم تماس بگیرید این یک رسم است.

مرتبط: گوگل خانه در مقابل آمازون اکو

Sonos یکی در مقابل اپل HomePod – امکانات

یکی از بزرگترین مزایای Sonos است که پلت فرم آن اعتقاد ندارند. یکی پشتیبانی از هر دو آمازون الکسا و گوگل, دستیار, در حالی که همچنین حمایت از سیری از طریق پخش. شما می توانید با استفاده از Sonos خود را به بازی موسیقی, بررسی آخرین, اخبار, تنظیم آلارم سوال بپرسید و بیشتر.

این HomePod با استفاده از اپل سیری. یک HomePod را می توان مورد استفاده برای بازی, موسیقی, سفر دریافت به روز رسانی, اخبار, و, ورزشی, مجموعه ای از تایمر برقراری تماس و یا برنامه قرار ملاقات.

نه تنها HomePod نسبتا محدود در نظر دستیار صوتی, پشتیبانی, آن را نیز در گوشی های هوشمند محدود است. اگر شما یک دستگاه iOS به HomePod برای شما نیست. Set-up است از طریق اپل صفحه اصلی برنامه و بدون آی فون واقعا وجود دارد نه راه دیگری آن را پیکربندی کنید. که گفت: پیکربندی با دستگاه های iOS سریع و آسان است.

یکی دیگر از تاسف جنبه مورد HomePod است که آن را ساخته شده است به کار با اپل موزیک. اپل موزیک مشترکین این خبر خوبی است. تعویض پخش بین گوشی و HomePod بدون درز است و برای کسانی که با چند اتاق, راه اندازی, آهنگ های مختلف را می توان در اتاق های مختلف. شما می توانید با استفاده از Spotify در یا جزر و مدی اما نه در حال یکپارچه به سخنران. این HomePod نیز قادر به به طور خودکار کالیبراسیون صدا بر اساس احاطه محیط زیست است.

و همچنین به عنوان در حال اجرا چندین شخص ثالث دستیاران این Sonos یک کمی کمتر محدود از نظر تنظیم. به مجموعه ای از بلندگوی اتاق جبران ویژگی های شما نیاز به یک دستگاه iOS برای Sonos Trueplay. دلیل این است که Sonos تراست قوام اپل میکروفن بیش از گزینه های مختلف در سراسر اکوسیستم اندروید است. شما نیاز به recalibrate سخنران هر بار که شما حرکت می کند آن است که می تواند آزار دهنده است.

برای کنترل بلندگو هر دو آندروید و دستگاه های iOS استفاده می شود. سخنران اجازه می دهد تا برای دستورات پایه با Spotify, جزر و مد, پاندورا, TuneIn Radio و آمازون موسیقی. شما می توانید مجموعه ای از دو بلندگو در استریو و یا بازی آهنگ های مختلف در اتاق های مختلف اگر شما یک چند اتاق و راه اندازی. به عنوان سخنران پشتیبانی از پخش 2 بنابراین شما می توانید جریان های صوتی از پخش-دستگاه را فعال کنید.

کمتر محدود طبیعت Sonos اکوسیستم به معنی آن طول می کشد تا پیروزی در اینجا. اما اگر شما در iOS جانباز و شاد با اپل جداره-باغ رویکرد وجود دارد به اندازه کافی برای نگه داشتن شما سیرچشم.

Sonos یکی در مقابل اپل HomePod – صدا

این Sonos یکی ارائه می دهد طیف کامل صدا به طوری که آن را قادر به بازتولید باس میانی و سه برابر کردن فرکانس. در حالی که سه برابر می شود آن را بسیار بهتر از یک hissy sibilant تن. باس است تحت عمیق و کنترل شده در حالی که میانی غرق دندان های خود را به مقدار زیادی از جزئیات. آن را می توانید می توانید با صدای بلند بیش از حد – شما به ندرت احساس نیاز به فراتر از 70 ٪ است.

کیفیت صدا است که در آن HomePod واقعا می درخشد. این همه کاره و برای تلفن های موبایل بزرگ در سراسر تعدادی از ژانرهای. صدای متعادل است قادر به حرکت بین پررونق باس و ساکت تر ظریف تر آهنگ با هیچ مشکلی در همه.

این HomePod نیز بزرگ تر صدا نسبت به یکی و هر چند از آن است که یک مونو بلندگو هفت 360 درجه تویتر فراموش قانع کننده از فرو بردن شنونده در ارائه که به مراتب بهتر از شما می خواهم انتظار از سنتی مونو بلندگو.

این HomePod شایسته طول می کشد افتخارات اینجا. این بهترین صدایی هوشمند بلندگو در بازار بدون در نظر گرفتن قیمت.

مرتبط: بهترین آمازون اکو بلندگو

Sonos یکی در مقابل اپل HomePod – حکم

این Sonos و اپل HomePod هر دو قابل توجه هوشمند, بلندگو, اما به طور کلی Sonos یکی طول می کشد پیروزی آن را به عنوان بهترین راه حل مناسب برای طیف گسترده ای از مردم و نیازهای.

اگر شما یک کاربر آندروید از HomePod عدم سازگاری با غیر دستگاه های iOS است که یک لو لو. Sonos است و بیشتر در نظر گرفته گزینه با مقدار زیادی از پشتیبانی از صدای دستیاران صوتی بزرگ است و می تواند برای کمتر است.

برای کاربران سیستم عامل iOS اپل HomePod شما با توجه به پایین به زمین. در حالی که بیشتر از آن هزینه آن را هوشمند بلندگو است که آسان به راه اندازی و ویژگی های واقعا چشمگیر صوتی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن