اپل اسباب بازی جدید می تواند به ما کمک کند سازمان دیده بان ورزشی داخل استادیوم دوباره

اپل رسما مهر و موم شده معامله برای واقعیت مجازی رویدادهای شرکت NextVR گزارش زیر یک معامله نزدیک شد و ماه گذشته

توسط POSHTIBANNEWS در 25 اردیبهشت 1399

اپل رسما مهر و موم شده معامله برای واقعیت مجازی رویدادهای شرکت NextVR گزارش زیر یک معامله نزدیک شد و ماه گذشته.

آی فون ساز تأييد شده به مهر خرید تکمیل شده برای هزینه نامعلومی اگر چه معامله شد که قبلا گزارش شده توسط 9to5Mac به ارزش $100m (حدود £81m).

در تایید توافق اپل تکرار بارها مورد استفاده قرار بیانیه ای که آن را 'اقدام به خرید شرکت های کوچک از زمان به زمان نيست و بحث در مورد برنامه های مربوط به آن خرید. اما توقع این است NextVR که دارای تخصص در ارائه VR فیلم های ورزشی و سرگرمی, حوادث, خواهد بخشی از اپل شایعه قصد دارد به انتشار یک مخلوط هدست واقعیت در آینده نزدیک.

مرتبط: بهترین هدست VR 2020

NextVR منحصر به فرد مقابله با انجمن ملی بسکتبال در ایالات متحده به نمایش بازی در VR از طریق هدست Oculus ریفت اما تا به حال نیز تحت پوشش حوادث مانند کشتی و بوکس است. آن را نیز ممکن است که اپل استفاده خواهد شد NextVR برای اضافه کردن یک بعد جدید به خود اپل تلویزیون جریان است که آن را متمایز از رقبا.

با این حال آن را به همان اندازه احتمال دارد اپل هیچ علاقه ای در واقعیت مجازی رویداد جریان NextVR به طور سنتی ارائه شده است و دستیابی به فن آوری زمینه ای برای اهداف جدید.

که می تواند شرم آور است هر چند. با توجه هیچ یک از ما در واقع رفتن به حضور در رویدادهای ورزشی هر زمان در نزدیک-به-میان مدت آینده واقعیت مجازی ممکن است ما تنها گزینه به داخل ورزشگاه پس به صحبت می کنند.

در اوایل این هفته NextVR رسما تعطیل ارسال بیانیه ای در وب سایت خود توضیح آن عنوان در یک مسیر جدید است. این شرکت نوشت: "با تشکر از شما به همکاران و طرفداران در سراسر جهان برای نقش شما در ایجاد این بستر های نرم افزاری عالی برای ورزش و موسیقی و سرگرمی تجربه در واقعیت مجازی است."

در اوایل این هفته گزارش ها نشان می دهد اپل مخلوط عینک واقعیت در دسترس نخواهد بود تا 2022 پس از آن ممکن است در حالی که قبل از ما پیدا کردن شرکت نیات واقعی در اینجا.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن