...Lyft to suspend ride-sharing in California over employment row

شرکت سهیم شدن با شرکت Lyft - رقیب اصلی برای Uber در ایالات متحده - عملیات خود را در کالیفرنیا در میان مبارزه د

توسط POSHTIBANNEWS در 30 مرداد 1399

شرکت سهیم شدن با شرکت Lyft - رقیب اصلی برای Uber در ایالات متحده - عملیات خود را در کالیفرنیا در میان مبارزه در حال اجرا بر سر چگونگی رانندگان خود را باید طبقه بندی شده به حالت تعلیق در آورد.

راه اندازی تمام سواری در نیمه شب امشب در پررفت وبرترین ایالت آمریکا پس از آن که دستور داده شد به جای پیمانکاران مستقل، رانندگان را به عنوان کارمند طبقه بندی کنند، متوقف خواهد شد. به جای این که به حکم دادگاه، که حقوق اشتغال بیشتری به کسانی که کارگران گیج اقتصاد شرکت متکی به داده شده است، به سادگی انتخاب برای متوقف کردن عامل.

شرکت می گوید سیاستمداران ساکرامنتو به دنبال به زور مدل بر رانندگان آن ادعا می کند 4 در 5 از آنها نمی خواهند. این می گوید که تغییر باعث می شود 80٪ به از دست دادن پول و مجبور بقیه را به شیفت برنامه ریزی شده و درآمد ساعتی در بسته.

این شرکت می گوید آن را ترجیح می دهد رویکرد است که به رانندگان حداقل تضمین درآمد و همچنین کمک به سمت بهداشت و درمان.

در یک وبلاگ در پنجشنبه، این شرکت می نویسد: "این چیزی نیست که ما می خواستیم انجام بشود، به عنوان ما می دانیم میلیون ها نفر از کالیفرنیابه Lyft برای سفرهای روزانه، ضروری وابسته است... ما نمی خواهیم عملیات را به حالت تعلیق در آورد. ما می رویم به نگه دارید تا مبارزه برای مدل مزایای که برای تمام رانندگان و سواران ما کار می کند.

ما صدها ساعت وقت صرف ملاقات با سیاست گذاران و رهبران کارگری کرده ایم تا پیشنهاد جایگزین رانندگان را ارائه کنیم که شامل حداقل تضمین درآمد، بازپرداخت مسافت پیموده شده، یارانه مراقبت های بهداشتی و بیمه حوادث شغلی، بدون عواقب منفی است."

اوبر با تصمیم مشابهی روبرو ست، اما هنوز معلوم نشده که آیا در حال حرکت به جلو در ایالت متوقف خواهد شد یا نه. در حال حاضر به نظر می رسد مانند اقتصاد سیلیکون دره که اوبر و Lyft را برای مدتی به سرویس دسترسی داشته باشد.

یک پیش بینی در انتخابات نوامبر در ایالت می تواند در نهایت آینده اوبر و لیفت در کالیفرنیا را تصمیم گیری کند.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن