6 چیزهایی که بدانید در مورد Refinancing وام مسکن خود را

میخواستم بدونم که آیا شما باید تشکیلات جدید بکار تجاری وام مسکن خود را چگونه به آن را انجام دهد و هنگامی که?ما

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

میخواستم بدونم که آیا شما باید تشکیلات جدید بکار تجاری وام مسکن خود را چگونه به آن را انجام دهد و هنگامی که?

ما قرار داده ایم با هم پاسخ به برخی از سوالات متداول در مورد وام مسکن refinancing.

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد Refinancing وام مسکن

اگر شما صاحب خانه refinancing وام مسکن خود را در یک ابزار است که می تواند به شما صرفه جویی در هزاران دلار است. در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن:

فهرست مطالب

  1. آیا وام مسکن Refinancing ؟
  2. هنگامی که شما باید تشکیلات جدید بکار تجاری وام مسکن خود را?
  3. چقدر پول شما را نجات دهد ؟
  4. چه هزینه های شما را پرداخت کنم ؟
  5. چه نوع از نمره های اعتباری نیاز دارید ؟
  6. که در آن شما باید به دنبال یک تشکیلات جدید بکار تجاری?

1. آیا وام مسکن Refinancing ؟

وام مسکن refinancing است یک معامله مالی است که در آن شما جایگزین وام مسکن فعلی خود را با یکی از جدید برای به دست آوردن برخی از مزیت های مالی مانند نرخ بهره پایین تر و یا تغییر در طول شرایط پرداخت خود را.

در کل شما ممکن است در نظر refinancing وام مسکن خود را اگر شما را به یکی از این دسته بندی:

  1. شما می خواهید پرداخت ماهانه پایین تر. در این مورد شما ممکن است به تشکیلات جدید بکار تجاری وام بلند مدت که برابر یا کمی طولانی تر از زمان خود را مدت است. اما می دانیم که شما تا پایان پرداخت بیشتر علاقه بیش از زندگی از وام.
  2. شما می خواهید به خارج شدن از بدهی سریعتر. Refinancing از 30 سال وام مسکن به 15 سال است که با شدت بهم زدن غوطه دادن برای صرفه جویی در پول در دراز مدت اما پرداخت خود را بالاتر خواهد بود در هر ماه.
  3. شما در حال حرکت از یک نرخ قابل تنظیم به یک نرخ ثابت وام مسکن به قفل در نرخ بهره پایین تر.
  4. شما می خواهید به جلو و پول نقد از حقوق صاحبان سهام در خانه خود را با پول نقد کردن سرمایهاضافهاندوختن (چیزی پول متخصص کلارک هوارد توصیه می کند تنها در محدود شرایط).

2. هنگامی که شما باید تشکیلات جدید بکار تجاری وام مسکن خود را?

نرخ بهره در پایین تاریخی. اگر شما در حال حاضر باید یک نرخ بالاتر از 4 درصد است که این زمان را به یک نگاه در یک refi.

اما تصمیم خود را نباید تنها بستگی به میزان: در نظر گرفتن مهم است چه مدت شما برنامه را به ماندن در خانه خود را. پول متخصص کلارک هوارد دارای یک قانون در مورد شکستن حتی هزینه refinancing.

ما به یک توضیح از هزینه های مرتبط با refinancing در یک لحظه اما برای اولین بار در اینجا حکومت خود را:

"اگر شما می توانید بازگشت هزینه تشکیلات جدید بکار تجاری در 30 ماه یا کمترشما باید آن را انجام دهید" کلارک می گوید. "این فقط باعث می شود احساس های مالی. که ماشه."

بنابراین شما نیاز به مطمئن شوید که شما اقامت در خانه حداقل دو و نیم سال بیشتر به هزینه refinancing. کلارک می گوید: بسیاری از افراد تا پایان اقامت در یک خانه دیگر از آنها پیش بینی می کنند اما فقط مطمئن شوید که شما برنامه ای برای عبور از آن 30 ماه به آستانه.

3. چقدر پول شما را نجات دهد ؟

برای به دست آوردن یک حس چقدر پول شما را نجات توسط refinancing وام مسکن خود را, شما می توانید به نوبه خود هر از چند ماشین حساب آنلاین.

تبلیغات

این ماشین حساب به شما نشان می دهد دقیقا همان چیزی است خود را شکستن حتی نقطه خواهد بود و چقدر پول شما می توانید صرفه جویی بیش از زندگی از وام خود را توسط refinancing:

به شما به عنوان نوع در شماره های خود را, مطمئن شوید که به یک نگاهی به آنچه که پرداخت های ماهانه خود را خواهد بود اگر شما تشکیلات جدید بکار تجاری به 15 سال وام مسکن.

نرخ در 15 سال وام کمتر از آن در 30 سال وام. چرا که آنها در حال کاهش خطر به وام دهندگان پس از آنها می توانید سرمایه گذاری خود را در نیمی از زمان. تجارت کردن است که شما باید پرداخت ماهانه بالاتر در 15 سال وام. اما اگر شما می توانید نوسان آن 15 سال وام مسکن است که یک فرصت برای گرفتن خارج از بدهی در نیمی از زمان.

"یکی از مورد علاقه من, انواع refinancing است که از 30 سال وام به 15 سال وام. اگر شما بیش از 23 سال به سمت چپ در 30 سال وام مسکن و شما refi به 30 سال وام شما تمدید زمان شما در بدهی" کلارک می گوید. "اما اگر شما را انتخاب کنید 15-سال وام به جای شما کاهش نرخ بهره خود را حتی بیشتر و پرداخت وام مسکن زودتر."

اگر شما نمی توانید استطاعت به پرداخت 15 سال وام refi, Clark, نشان می دهد به دنبال در 20 سال refi به جای.

4. چه هزینه های شما را پرداخت کنم ؟

شما باید انتظار به پرداخت در هر نقطه بین 2% تا 6% از مبلغ وام خود را در هزینه های بسته به تشکیلات جدید بکار تجاری وام مسکن خود را با توجه به LendingTree.

هزینه های شما پرداخت به دو دسته تقسیم:

  1. هزینه های بسته
  2. امتیاز

هزینه های بسته

در حالی که دقیق هزینه های بسته توسط دولت متفاوت است متوسط برای یک خانه تک خانواری بود $5,749 از جمله مالیات ($3,339 به استثنای مالیات) در سال 2019. که با توجه به ClosingCorp پیشرو در ارائه دهنده املاک و مستغلات مسکونی بسته شدن هزینه داده است.

بسته شدن هزینه ها شامل هزینه های بسیاری از چیزهای: یک ارزیابی اموال و کشیدن گزارش اعتبار خود را به عنوان به خوبی به عنوان هزینه برای پردازش اختصاصی وکلای notarizing معامله و عنوان بیمه. بسته به جایی که شما زندگی می کنند ممکن است وجود داشته باشد بیشتر است.

ممکن است به تشکیلات جدید بکار تجاری بدون پرداخت هزینه های بسته در صف مقابل اگر شما پرداخت نرخ بهره کمی بالاتر. اما شما صرفه جویی زیادی پول در دراز مدت اگر شما کاهش مدت وام خود را. به همین دلیل کلارک می گوید: هیچ-اختتامیه-هزینه refis می تواند یک برنده/برنده.

اگر شما انتخاب می کنید برای رفتن در این مسیر با بسته شدن هزینه های شما اغلب باید گزینه ای را برای پرداخت هزینه های در صف مقابل و یا رول آنها را به وام جدید خود را.

تبلیغات

مصرف کننده قهرمان می گوید: سابق است و دقیق حرکت می کند. "اگر شما در حال رفتن به ماندن در اموال برای سال ها به اندازه کافی شما می خواهید به جلو دادن هزینه های بسته" یادداشت کلارک. "از آنجا که در غیر این صورت شما پرداخت بهره در هر ماه در پول شما نورد به آن, بنابراین شما در حال گرفتن برخی از مزیت."

امتیاز

امتیاز نوع دیگری از هزینه شما نیاز به دانستن در مورد. یک نقطه نشان دهنده 1 ٪ از کل مقدار پول قرض گرفته شده.

وجود دارد دو نوع امتیاز:

  1. منشاء نقاط: این است که به سادگی یک آشغال هزینه به خط دهندگان جیب.
  2. تخفیف امتیاز: پول در پرداخت به کاهش نرخ بهره بیش از زندگی از وام.

کلارک یک قانون ساده است که آن را به نقاط: هرگز پرداخت امتیاز به خرید کردن نرخ بهره خود را!

نگه داشتن در ذهن که هر وام دهنده اتهامات امتیاز — اتحادیه های اعتباری اغلب نمی — بنابراین اگر شما می توانید اجتناب از پرداخت امتیاز به طور کامل از همه بهتر است.

5. چه نوع از نمره های اعتباری نیاز دارید ؟

به عنوان یک نتیجه از coronavirus بحران بسیاری از وام دهندگان در حال محکم کردن استاندارد برای وام گیرندگان. این بدان معناست که شما ممکن است نیاز به یک نمره های اعتباری بالاتر به تشکیلات جدید بکار تجاری در حال حاضر از شما می خواهم که سال گذشته است.

در واقع, MarketWatch, گزارش برخی از وام دهندگان در حال اصرار بر حداقل نمره اعتباری از 700 به نظر نقد کردن سرمایهاضافهاندوختن (persian) نرم افزار است.

البته که متفاوت توسط وام دهنده. اما همیشه بهتر است به یک نمره های اعتباری بالاتر. ما رو از مشاوره در مورد چگونه به منظور بالا بردن نمره اعتباری خود را سریع اینجا.

اما آن را لازم نیست به 800+ نمره اعتباری برای دریافت واقعا عالی ارائه دهد. به عنوان طولانی به عنوان شما می توانید آمار 760 شما اساسا همان نوع ارائه می دهد به عنوان افرادی که در بالا ردیف اعتباری با توجه به بورلی Harzog یک کارت اعتباری و کارشناس امور مالی مصرف کننده تحلیلگر U. s. اخبار & گزارش جهانی.

"اگر شما می توانید تا حدود 760 شما در حال رفتن به دریافت مزایای مشابه همان را ارائه می دهد که کسی که یک 840 امتیاز است رفتن به دریافت" Harzog می گوید Clark.com.

تبلیغات

یکی از رایج ترین سوالات ما در مورد refinancing در ما مصرف کننده اقدام مرکز این است که "کدام شرکت بهترین به تشکیلات جدید بکار تجاری وام مسکن؟"

کلارک امتیاز یک محل که در آن شما نباید نگاه کنید — و این که یک بانک بزرگ.

"بانک ها به طرز باور نکردنی ناکارآمد به عنوان عملیات. بنابراین بازار وام مسکن است که گرفته شده بیش از غیر بانک ها وام درآوردن و دیگران" کلارک می گوید. "بانک اجرا شود بسیار موثر تر از بانک ها و می تواند یک سود خوب شارژ در کمتر از یک وام مسکن از یک غول اداری بانک است."

کلارک می گوید وهله اول شما باید به دنبال یک تشکیلات جدید بکار تجاری خود را محلی اتحادیه های اعتباری -- به خصوص برای کوتاه مدت refis مثل هفت یا 10 سال.

اگر شما در حال حاضر یک عضو از اتحادیه های اعتباری خود را بررسی کنید وب سایت شما می توانید ببینید چه میزان آنها به نقل از. و یا شما می توانید تماس بگیرید چند در اطراف شهر به کشف کردن که یکی از شما ممکن است بخواهید برای پیوستن به.

"اتحادیه های اعتباری بیشتر محصولات خلاقانه با طراحی کامل بودن به شما بدهی رایگان به جای پرداخت بانک برای همیشه و همیشه" کلارک می گوید.

در همین حال برخی از غیر بانکی وام دهندگان آنلاین شما ممکن است بخواهید به در نظر بگیرید عبارتند از:

در نهایت, شما همچنین ممکن است بخواهید برای بررسی Costco برنامه های وام مسکن برای refinances.

خط پایین: شما به احتمال زیاد خواهید صرفه جویی در هزاران دلار در refinancing وام مسکن خود را اگر شما در اطراف مغازه. کلارک توصیه می کند که شما نقل قول از حداقل سه منبع مختلف.

اما نمی افتد به دام گرفتن آویزان در نرخ بهره به تنهایی هنگام خرید مقایسه. نرخ بهره است که روشن شی براق اکثر مردم تمایل به تمرکز بر روی. اما این تنها بخشی از چگونه شما مقایسه یک ارائه وام به دیگری. شما همچنین باید در نظر امتیاز اگر هر, و هزینه های اختتامیه.

هنگامی که شما با قرار دادن ارائه می دهد side-by-side و مقایسه همه سه عامل — نرخ بهره بسته شدن هزینه ها و نقاط — شما قادر خواهید بود برای دیدن که بهترین معامله.

تبلیغات

فکر نهایی

با وام مسکن در نرخ پایین ضبط refinancing است یک راه خوب برای تضمین نرخ بهره پایین تر و پرداخت مسکن بدهی سریعتر با یک وام کوتاه مدت است. و یا شما می تواند تشکیلات جدید بکار تجاری وام مسکن خود را برای دریافت پول نقد از خانه خود را و یا حرکت از یک نرخ قابل تنظیم به یک نرخ ثابت وام مسکن.

اگر شما نمی توانید استطاعت پرداخت بالاتر در کوتاه مدت وام شما هنوز هم می تواند تشکیلات جدید بکار تجاری به, جدید, سنتی 30 سال مدت با نرخ بهره پایین تر. پس از آن فقط با پرداخت اضافی نسبت به این اصل در هر ماه اگر شما می توانید. با انجام این کار شما می توانید از بدهی سریعتر بدون اینکه به بالاتر پرداخت.

اگر شما سوالی در مورد refinancing وام مسکن خود را رسیدن به مصرف کننده ما اکشن سنتر.

بیشتر داستان های مربوط در Clark.com:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن