گوگل مدیر عامل شرکت باز است به کار با اپل در پروژه های دیگر

به عنوان برخی از شما ممکن است شنیده ام هر دو گوگل و اپل تا به حال تیمی نه بیش از حد طولانی پیش به توسعه قرار گ

توسط POSHTIBANNEWS در 3 خرداد 1399
به عنوان برخی از شما ممکن است شنیده ام هر دو گوگل و اپل تا به حال تیمی نه بیش از حد طولانی پیش به توسعه قرار گرفتن در معرض اطلاع رسانی API. این API اجازه می دهد توسعه دهندگان برای ایجاد تماس با ردیابی نرم افزار برای کمک به جلوگیری از گسترش این کوروناویروس. این در واقع یک اعلام به عنوان هر دو شرکت به طور معمول دیده می شود به عنوان هر یک از دیگر رقبا است.
تبلیغات

که گفت: همکاری بین دو شرکت باید شده اند بسیار خوب است چرا که در طول یک مصاحبه با سیمی, گوگل, مدیر عامل شرکت سوندار پیچای به نظر می رسید و نه به ایده همکاری با اپل دوباره در پروژه های آینده است. زمانی که پیچای پرسیده شد که آیا یا نه این یک همکاری مدیر عامل شرکت در پاسخ گفت: "شرکت های بزرگ کار با هم در خدمت جامعه است واقعا خوب برای جهان است. من متعهد به پیدا کردن فرصت های دیگر و من تا به حال همان حس از تیم در این است."

مانند ما گفت: اپل و گوگل اخیر همکاری به عنوان یک بیت از تعجب. در حالی که هر دو شرکت توسعه نرم افزار برای استفاده بر روی سایر پلت فرم آن را احساس مانند آن را بیشتر انجام می شود یک ضرورت است.

پیچای همچنین مشترک چگونه است که روند آغاز شده است. "هر دو تیم تا به حال به طور مستقل شروع به کار بر روی فن آوری برای حمایت از سازمان های سلامت در تماس خود را ردیابی کار می کنند. به سرعت هر دو طرف متوجه شدم که برای این کار به خوبی آن را در دسترس در همه جا. بنابراین تیم مهندسی در سراسر اندروید و iOS ارگانیک آغاز شده رسیدن. در برخی از نقطه, تیم, و من تصمیم به تبادل یادداشت ها و بحث به طور مستقیم."

در زمینه اپل >عمومی. بیشتر بخوانید درباره گوگل. منبع: سیمی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن