اپل علیرضا عینک می تواند حریم شخصی پیشرفته برای آیفون

با توجه به شایعات اپل است که گفته می شود کار بر روی یک جفت از آر ، آنچه که این شرکت قصد دارد در انجام با این ع

توسط POSHTIBANNEWS در 27 تیر 1399

با توجه به شایعات اپل است که گفته می شود کار بر روی یک جفت از آر ، آنچه که این شرکت قصد دارد در انجام با این عینک نامشخص است اما در حال حاضر در ثبت اختراع کشف شده توسط AppleInsider به نظر می رسد که یکی از کاربردهای بالقوه برای اپل پوشیدنی هدست می تواند افزایش حریم خصوصی برای کاربران آی فون.

تبلیغات

در حال حاضر هر زمان که شما صفحه نمایش گوشی های هوشمند است که در هر کسی به دنبال به طور مستقیم در آن می توانید ببینید چه شما انجام می دهند. وجود دارد برخی از محافظ صفحه نمایش طراحی شده اند که به کاهش زاویه دید اما ثبت اختراع نشان می دهد که علیرضا عینک می تواند ارائه دهد تا یک مقدار بیشتر راه حل ظریف.

در واقع آنچه می خواهد انجام دهید این است که زمانی که فرسوده توسط کاربر را پوشش اطلاعات از آیفون به عینک خود را. این به این معنی است که به هر کس دیگری آی فون خود را یا آی پد صفحه نمایش ممکن است نشان نمی دهد یا هر چیزی شبیه به یک صفحه نمایش به طور منظم, اما تمام اطلاعات شخصی مانند شاید عکس ها و یا پیام ها خواهد بود و فقط قابل مشاهده از طریق هدست لنز.

ثبت اختراع نیز توضیح می دهد که چگونه کاربران قادر خواهد بود برای ادامه به ارتباط برقرار کردن با خود اپل یا iPads ها مانند نرمال با ضربه زدن به صفحه نمایش و دیگر عناصر UI اما به هر کس دیگری آنها قادر نخواهد بود به آن را ببینید. ما مطمئن نیستید که چگونه به خوبی این بازی را در زندگی واقعی اما آن را برای تلفن های موبایل مانند یک نرم افزار جالب و به طور بالقوه می تواند یکی از راه های اپل می تواند متقاعد کردن افکار عمومی شروع به اتخاذ پوشیدنی هدست.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره واقعیت افزوده (AR), آی فون, ثبت اختراع, حفظ حریم خصوصی و فناوری پوشیدنی. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن