PS5 آشکار نشان می دهد متنوع تر آینده, اما هنوز هم وجود دارد برخی از راه برای رفتن

سونی به ما نشان داد که چگونه آن را می بیند آینده از بازی با آشکار خود را از PS5, اما هنوز هم وجود دارد برخی از

توسط POSHTIBANNEWS در 24 خرداد 1399

سونی به ما نشان داد که چگونه آن را می بیند آینده از بازی با آشکار خود را از PS5, اما هنوز هم وجود دارد برخی از راه برای رفتن قبل از آن می رسد که در آینده برای همه است.

هر چند آن را نمی ذکر قیمت و یا تاریخ انتشار بازی سونی برخی از آن کارت در نبرد کنسول های نسل بعد. در حالی که مایکروسافت شده است مقدار زیادی در مورد آینده ایکس باکس سری X سونی بوده است و نه فروتن در مورد آنچه در آن نازل شده و زمانی که.

مرتبط با: PS5 آخرین اخبار

آنچه ما در طول این PS5 آینده از جریان بازی بود و من احساس دلگرم کننده برای آینده از بازی. E3 سخنرانی از گذشته تا به حال شده است توسط خشونت با پلت فرم دارندگان و بازی استودیو در تلاش برای به تصویر کشیدن موقعیت های زندگی واقعی با درجه ای از بافت (آشکار دیترویت: تبدیل شدن به یک انسان چند سال به عقب به ذهن چشمه).

وجود دارد برخی از خشونت در نشان می دهد – شما نمی توانید فروش یک کنسول بدون معرفی چند بازی اول شخص اکشن و سوم شخص brawlers به مخلوط و Arkane را Deathloop iO را هیتمن سوم و گیربکس استودیو Godfall ارائه کالا است.

اما به طور کلی لحن ارائه شد کمتر سلاح سرد و قتل چند NPCs و بیشتر در مورد اکتشاف و نمایش یک آرایه متنوع از شخصیت ها و تجارب است.

مایل مورالس' مرد عنکبوتی مستقل بود و یک شروع خوب به خصوص در جریان سیاسی و یک بازی است که نشان می دهد یک جوان سیاه تبدیل شدن به یک قهرمان است یک تصویر ما اغلب دیده نمی شود. و آن را نیز نگه می دارد در حرکت است که سونی به عنکبوت-آیه فیلم آغاز شده توسط آوردن مورالس' شخصیت به رسمیت شناختن گسترده تر و تحسین.

Spider-Man

که تنوع در ادامه با Guerrilla Games' افق: ممنوع غرب, Square Enix, پروژه Athia اخگر آزمایشگاه Kena: پل ارواح و Housemarque را Returnal که همه آنها به رهبری شخصیت زن.

پس از آن وجود دارد کپکام Pragmata دو همکاری از آناپورنا را studios در ولگرد و خورشیدی خاکستر و همچنین Neostream را شیطان کوچک در داخل آن نگاه شیک و قطعا piqued علاقه من در مورد آنچه که ما انتظار می رود در آینده نزدیک.

اما این هنوز یک مردسالار نشان می دهد. در حدود 75 دقیقه از نمایش های من می توانید به یاد داشته باشید فقط یک صدای زن – چریکی را انجی Wpo. حتما ما رو تنوع با Shinji Mikami همراه با اخگر آزمایشگاه بنیانگذاران جاش و مایک Grier و Arkane را ڈنگہ Bakaba صدای به مخلوط اضافه شده اما وجود دارد عدم وجود زن صدای هر دو از بازی استودیو و از سونی حتی با تعدادی از شخصیت های اصلی در بازی های خود را.

که به طور کامل لعنت به سونی ارائه و یا تلاش در تنوع است. زوم-سبک تصویری در پایان ویژه نمایندگی از اقوام زن و توسعه دهندگان. اما نشان می دهد به عنوان یک کل بود یک یادآوری است که هنوز هم وجود دارد برخی از کار برای انجام دادن در پشت صحنه برای دریافت بازی به یک نقطه که در آن این صداها هستند که در جلو و مرکز و آنچه ما بازی بازتابی از جامعه ما زندگی می کنند و منافع مشترک داریم.

احتمالا وجود دارد برخی از مرتب کردن بر اساس از طنز در جایی از من به عنوان یک مرد با اشاره به عدم وجود صدای زن در نشان می دهد اما پس از رشد تا بازی از NES برای PS4 من تبدیل به کمی خسته از دیدن همان کلیشه ها و فرانچایز تا پاپ.

من از طرز فکر که هر چیزی جدید و جالب است – به خصوص اگر آن را از یک چشم انداز است که در کمتر منطقه بازی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن