یکی بیشتر سکسکه برای سونی و PS5 می تواند موشک در قیمت

اکثر تحلیلگران پیش بینی است که سونی قادر خواهد بود برای رسیدگی به تولید و حمل و نقل خواسته با وجود اختلالات از

توسط POSHTIBANNEWS در 12 خرداد 1399

اکثر تحلیلگران پیش بینی است که سونی قادر خواهد بود برای رسیدگی به تولید و حمل و نقل خواسته با وجود اختلالات از Covid-19. اما اگر یکی دیگر قطعی در این فرایند ما می توانید ببینید که PS5 کنسول تبدیل شدن به خیلی بیشتر گران است.

برای اولین بار در اینجا خبر خوب. با وجود نینتندو داشتن بدیهی است که تلاش برای پاسخگویی به تقاضا در چند ماه گذشته از آن به نظر نمی آید مانند سونی را همان مشکلات است.

"سونی به احتمال زیاد نمی تواند در این وضعیت مگر اینکه چیزی غیر قابل پیش بینی اتفاق می افتد در حال حاضر و راه اندازی محصول می گوید:" Chirag Uphadyay یک تحلیلگر ارشد در استراتژی تجزیه و تحلیل ترافیک. "آنها شده اند مدیریت دو کنسول استراتژی های هموار پس از راه اندازی پلی استیشن 4 نرم افزار در سال 2016."

مرتبط با: همه چیز ما در مورد PS5

داشتن که دو کنسول استراتژی به این معنی است که این شرکت مورد استفاده قرار گیرد برای حفظ تقاضا در سراسر محصولات در حالی که در ادامه به حمایت های مختلف کنسول نسل. این است که در واقع نادر سناریو که در آن آن را با این نسخهها کار به خوبی برای هر دو مصرف کنندگان و فروشندگان. مصرف کنندگان می توانید انتخاب کردن به صرف کمتر در ارتقاء و فروشندگان بهتر درآمد خود را برای جدیدترین کنسول توضیح می دهد Upadhyay.

و بر خلاف نینتندو و سونی دیده است کاهش تقاضا در ماه های اخیر پس از آن نباید دچار همان مشکلات کمبود.

"تقاضا برای PS4 بازی ها و سخت افزار بوده است ramping بیش از سال گذشته پس از سونی اعلام کرد PS5 در راه بود برای تعطیلات سال 2020, خرید فصل می گوید:" Lewis Ward, IDC پژوهش مدیر بازی eSports و علیرضا/VR. "در برخی از راه, نبود استراتژی تا آنجا که زمان و شانس اگر شما تماس بگیرید و هر چیزی مربوط به COVID-19 خوش شانس. "

سونی احتمالا انتظار نیست فروش به رفتن را از طریق سقف با کنسول جدید اما Uphadyay پیش بینی آن را به حداقل outsell ایکس باکس سری X: "با توجه به آخرین تحقیقات ما سونی را کشتی حدود 2 میلیون واحد از PS5 در سه ماهه اول تشکر برای علاقهمندان به بازی هاردکور و تکنولوژی علاقه مندان است. در آب و هوای فعلی مالی من مطمئن هستم که سونی است که نگه داشتن آن انتظار کم است."

مرتبط: بهترین بازی PS4

به نظر می رسد خوشبینی محتاطانه در اطراف PS5 با تحلیلگران پیش بینی سونی است که در یک موقعیت راحت البته نه کاملا به عنوان راحت به عنوان شرکت خواهد بود. اما همیشه وجود دارد شانس است که چیزی غیر منتظره را مختل تولید است که می تواند به این معنی است که تقاضا از عرضه پیشی گرفته.

"هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از اتاق را برای یک "موج دوم" شیوع به پرتاب زنجیره تامین به بی نظمی (نه به ذکر است ایالات متحده-چین تجارت تنش) می گوید:" بخش. "اما همانطور که از در حال حاضر من بسیار با اعتماد به نفس است که هر دو سیستم را در فروشگاه های خرده فروشی و آنلاین در دسترس است و توسط میلیون ها نفر در این فصل تعطیلات"

سونی در حال حاضر ramping تا تولید برای PS5 با سیستم های انتظار کشتی در چند ماه آینده و رسیدن به در قفسه ها قبل از کریسمس. به این ترتیب شرکت به طور کامل به خارج از جنگل فقط رتبهدهی نشده است. و اگر چیزی را مختل می کند که زنجیره تامین و سپس شما ممکن است مجبور به حفاری کمی عمیق تر در جیب خود را اگر شما از جان گذشته برای نسل بعدی کنسول.

"سونی و مایکروسافت باید یک وسیله غیر مستقیم از تعدیل تقاضا – آنها می تواند افزایش هزینه های عمده فروشی به خرده فروشان و عملا همه آنها عبور خواهد که در قیمت پایین رانندگی تقاضا می گوید:" بخش. "این یک پتانسیل مجدد موقعیت در مورد وجود یک زنجیره تامین اختلال در 3Q اما آن را غیرجذاب گزینه مطمئن شود."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن