HomePod 2: آنچه ما می دانیم درباره شایعه HomePod سخنران

در فهرست افراد مورد اپل می تواند بحث در مورد آن در طول WWDC آدرس این فکر می کردم که آنها می تواند اعلام جدید H

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

در فهرست افراد مورد اپل می تواند بحث در مورد آن در طول WWDC آدرس این فکر می کردم که آنها می تواند اعلام جدید HomePod هوشمند بلندگو

اصلی HomePod دو سالشه اما جهان حرکت سریع و آن را به سمت چپ توسط آمازون اکو و گوگل صفحه اصلی سخنرانان.

تا کنون شنیده ایم گزارش می دهد که اپل می تواند راه اندازی یک نسخه کوچک از HomePod به دلیل این سال; و یا آن را می تواند اندازه کامل جایگزینی به عنوان اپل به نظر می رسد به تلاش و گوشت گاو تا حضور خود را در هوشمند بلندگو بازار است.

این HomePod یکی از بهترین صدایی هوشمند بلندگو در دسترس, اما این نرم افزار و قابلیت استفاده ندارد در سطح اکو محدوده. که و موفقیت شده است را به عنوان HomePod را فروخته تا آنجا که اپل امیدوار بود.

ما می توانید ببینید جدید هوشمند بلندگو در WWDC. در اینجا چیزی است که ما می دانیم تا کنون در مورد شایعه HomePod 2/HomePod مینی.

هنگامی که HomePod 2/HomePod مینی منتشر خواهد شد?

در حالی که Covid-19 همه گیر است و تاخیر چندین راه اندازی HomePod 2 – اگر اعلام – می تواند در دسترس قبل از پایان سال است.

با توجه به بلومبرگ گزارش از اوایل سال جاری یک HomePod کوتاه شده است در حال توسعه برای سال (شاید حتی سال) و تاخیر چندین بار. بلومبرگ رفتن نیست به دلایلی که از آن به تاخیر افتاده است.

اگر اپل در حال رفتن به نشان می دهد جدید HomePod سپس آن نطق اصلی WWDC در ماه ژوئن 22nd بعدی بهترین فرصت است. البته این بدان معنا نیست که آن را در دسترس وجود دارد و سپس به هر گونه اطلاعیه نشان می دهد آن را در اینجا خواهید بود هر چه زودتر به جای بعد. سوال واقعی این است که در چه صورت ؟

مرتبط: بهترین های هوشمند بلندگو

چقدر HomePod 2 هزینه ؟

اپل کاهش قیمت HomePod هوشمند بلندگو توسط £50. که کاهش قیمت منجر به برخی به این باور است که یک مدل جدید در راه است. همانطور که احتمالا روشن است که این مورد نیست. اگر اپل به پردازنده برخی از آموخته های اصلی HomePod قیمت نیاز به پایین آمدن ایده آل برای قیمت شما می توانید آن را به صورت آنلاین در حال حاضر: £199.

اصلی HomePod هزینه عظیم £319. مقایسه کنید که به آمازون اکو استودیو (£190) و Google Home Max (249 پوند) و HomePod نمی آید نزدیک به ارائه به عنوان ارزش زیادی. با توجه به این دو بلندگو بهتر هوشمند اکوسیستم بیش از حد, اگر اپل می خواهد به رقابتی آن را به پایین آوردن قیمت به حدود £200.

یک قیمت از $150-$200 مطرح شد توسط MacRumours تمام راه برگشت در سال 2018 که منجر به حدس و گمان که HomePod 2 را کوچکتر فاکتور شکل و تبدیل شدن به یک HomePod مینی. هر اندازه HomePod 2 به مقدار زیادی ارزان تر است.

مرتبط با: AirPods استودیو − چه انتظار از اپل بیش از گوش

چه خواهد شد HomePod 2/HomePod مینی چگونه است ؟

چند گزارش از سال 2018 باید اشاره کرد به سمت HomePod 2 بودن HomePod مینی. مینی خواهد بود نصف اندازه اصلی.

اصلی است که در حال حاضر نسبتا کوچک در مقایسه با دستگاه های مشابه و این کاهش این است که گفته می شود در پاسخ به آمازون و گوگل را کوچکتر سخنرانان که بیشتر مقرون به صرفه قیمت. که باعث می شود یک درجه خاصی از حس به عنوان یک رد پای کوچکتر به معنی کمتر برای اتاق های متعدد رانندگان/الکترونیک و کمتر هزینه. اما کمتر رانندگان می تواند به معنای صوتی با کیفیت رنج می برد.

نگاه عمومی این است که تصور می شود بسیار متفاوت از نسخه اصلی. فعلی HomePod مهر و موم شده مش پارچه طراحی و لمس دکمه های خازنی. ثبت اختراع نشان می دهد اپل به دنبال فیوز طراحی و کنترل همراه با نامرئی کنترل است که بخشی از بافت و نور تا زمانی که مورد نیاز است.

اپل همچنین تسلیم حق ثبت اختراع تمام راه برگشت در سال 2017, در مورد کنترل حرکت برای یک سخنران. اگر آن را کوچکتر و سپس شاید نیازی به دکمه فیزیکی. شده اند وجود دارد شایعات صورت شناسه یکپارچه سازی بیش از حد.

یک چیزی که ما در مورد شکایت در زمان HomePod است خازنی کابل برق. نمی توان آن را جدا بنابراین اگر کابل آسیب دیده می شود روی کل بلندگو نیاز به ارسال می شود. که ایده آل نیست.

مرتبط: جدید تلویزیون اپل (2020) – آنچه ما می دانیم درباره تلویزیون اپل 6

چه ویژگی های ما می خواهم برای دیدن در HomePod 2?

از نظر امکانات ما واقعا نمی دانیم چه HomePod 2/HomePod مینی می تواند تا آستین خود را. اما ما قطعا باید یک لیست علاقه مندی های از چیزهایی است که می تواند بهبود یافته است.

اپل اجرا می شود یک دیواره باغ و در حالی که بعید است به تغییر, ما می خواهم به این امید که, بلوتوث, 5 می تواند مورد استفاده برای بیش از فقط راه اندازی دستگاه و یا اتصال به دیگر دستگاه های اپل. این یک رویای دور از ذهن اما شما هرگز نمی دانید.

شده است وجود دارد هیچ کلمه ای در چه تراشه استفاده خواهد شد. با توجه به HomePod با استفاده از یک تراشه A8 آن به جای تراشه (2014). اگر اپل می خواهد به آینده اثبات آن جدید HomePod نیاز که بسیار بیشتر تا تاریخ.

هیچ وسیله ای برای اتصال بلندگو به دستگاه دیگر از طریق دیجیتال و یا آنالوگ ورودی. دوباره احساس می کند که بعید است به تغییر دهید, اما آن را ظاهر خواهد اعطای سخنران انعطاف پذیری بیشتر.

این HomePod پیکربندی شده است برای کار با موسیقی اپل اما در سن که در آن مردم به چندین اشتراک دیگر جریان موسیقی خدمات است که به نظر می رسد بسیار خسیس. البته شما می توانید با اتصال به این سرویس را از طریق AirPlay 2 اما تعبیه Spotify جزر و مدی یا پاندورا آن را بسیار آسان تر است. بلومبرگ گزارش داد که اپل به دنبال اضافه کردن موسیقی های اضافی خدمات پس شاید این احتمال است.

سیری نیاز به بهبود در سراسر تمام دستگاه های iOS. اپل شده است و دستیابی به هوش آمدن چپ و راست و مرکز و شاید ما را ببینید میوه ها از کار خود را در WWDC سال 2020 است. کوپرتینو-شرکت بر اساس فکر است به بازسازی آن خانه هوشمند خدمات.

موضوع دیگر این است که سیری ندارد پشتیبانی شده توسط آمازون یا گوگل آشیانه. HomeKit با پشتیبانی نشده به عنوان بسیاری از دستگاه های و یا هر دو می تواند با استفاده از پیشرفت در این زمینه است. داشتن HomePod به عنوان بخشی از هر دو سیستم کمک خواهد کرد آن را آسان تر به فروش برساند.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن