بهترین جارو برقی

انتخاب بهترین جارو برقی آسان نیست. وجود دارد تعداد زیادی با بسیاری از سردرگم ادعا می کند در مورد تکنولوژی و اث

توسط POSHTIBANNEWS در 11 تیر 1399

انتخاب بهترین جارو برقی آسان نیست. وجود دارد تعداد زیادی با بسیاری از سردرگم ادعا می کند در مورد تکنولوژی و اثربخشی است که سخت به واجد شرایط. در بالا از آن, شما همچنین ممکن است الزامات خاص خود را در اطراف حیوانات خانگی قابل حمل, باتری و غیره. که در آن ما در – متخصص ما, تکنولوژی, تست باید کاملا بررسی هر جارو در لیست زیر ما را قادر می سازد به طور مستقل بررسی هر سازنده ادعا و رتبه در نتایج.

جارو برقی به ضروری ترین بیت از کیت است که هر صاحب خانه اقدام به خرید. به عنوان سریعترین و ساده ترین راه برای نگه داشتن خانه خود را تمیز مهم برای خرید مناسب نوع جارو چیدن مدلی که متناسب به خود را در صفحه اصلی: شما نیاز به ترکیب مناسبی از قدرت و لوازم جانبی و فیلیپ. در اینجا ما به شما کمک کند تصمیم گیری درست.

در زیر ما با تمرکز بر طناب دار پاک کننده ها (کسانی که شما پلاگین در) به عنوان ما قصد داریم پس از یک طیف گسترده ای از کاربردها در اینجا اگر چه ما اضافه شده اند یک چند شارژی پاک کننده به عنوان فن آوری باتری است که ابتلا به سرعت در حال. نسخه کوتاه است در اینجا لیستی از جاروبرقی است که قادر به تمیز کردن همه چیز در حال اولیه خود را پاک کن.

  • بهترین کلی جارو برقی: کوسه ضد موهای بسته بندی ایستاده جارو برقی با طراحی آسانسور-دور و TruePet NZ801UKT
  • بهترین جارو شارژی: Dyson V11 مطلق
  • بهترین سیلندر جارو برقی: Numatic هنری HVR200-A2
  • بهترین بیمه جارو برقی: Vorwerk Kobold VK200
  • بهترین جارو برقی برای افراد مبتلا به آلرژی: Dyson توپ کوچک آلرژی
  • بهترین برای انعطاف پذیری: Karcher WD 4
  • بهترین جاروبرقی و بخار: بیسل واتس & بخار 1977E

چگونه ما نقد و بررسی جاروبرقی

هر جارو در ما دور شده به صورت جداگانه بررسی – هر طور خلاصه شامل یک لینک به ما در عمق بررسی از محصول که در آن شما می توانید اطلاعات در مورد جوانب مثبت و منفی و ببینید که چگونه به خوبی آن را پاک ما در قبل و بعد از عکس. در اینجا راهنمای کامل ما چگونه ما بررسی خلاء.

هنگامی که ما در نقد و بررسی جاروبرقی ما در موارد زیر:

  • فیلیپ – در اینجا ما نگاه کنید که چگونه از آن آسان است برای هدایت کشیدن و بلند کردن ماشین. ما تست بر روی فرش و سخت طبقه و به دنبال مشکلاتی مانند overbalancing در ماشین نشسته انعطاف پذیری و مسائل مشترک مانند "چسبیده" سر سخت طبقه با توجه به طراحی ضعیف تمیز کننده هد.
  • تمیز کردن فرش – ما تست با استفاده از پودر سفید رنگ در فرش و آزمون پس از سه نوردد که در آن یک رفت و برگشت بالا و پایین در سراسر منطقه است.
  • تمیز کردن لبه – این تست به نظر می رسد در چگونه به خوبی دستگاه پاک کردن به لبه تخته skirting قبل از اینکه شما مجبور به توسل به متخصص شکاف ابزار.
  • سخت تمیز کردن کف – ما انجام آزمون های مشابه در طبقات سخت و نگاه کنید که چگونه به خوبی جارو برقی بمکد گرد و غبار تا از شکاف و شکاف در کف.
  • موهای حیوان خانگی تمیز کردن – چه مدت و چگونه بسیاری از نوردد آن طول می کشد برای تمیز کردن 40 سانتی متر-قطر دایره خار-در مو حیوان خانگی.
  • تمیز کردن پله ها – ما را ببینید که چگونه از آن آسان است برای تمیز کردن در پله ها با استفاده از ابزار ارائه شده است. ما توجه خاص به چه مدت قابل جدا شدن شلنگ و چگونه از آن آسان است برای حمل جارو برقی اگر شما نیاز به.
  • سر و صدا – we اندازه گیری چگونه پر سر و صدا دستگاه در دسی بل ثبت شده در سطح سر.

ما همچنین بررسی کنید که چه لوازم جانبی را شامل می شوند, چگونه به خوبی کار می کنند و چگونه همه کاره دستگاه است. برای مثال برخی از جاروبرقی به خوبی در مشاغل خاص در حالی که دیگران باید مقدار زیادی از ابزار است که آنها را باز برای تنوع بیشتر.

جزئیات دیگر ما بررسی شامل طول طناب در طناب دار جاروبرقی عمر باتری در مدل های بی سیم و چگونه از آن آسان است برای خالی bagless مدل.

1. کوسه ضد موهای بسته بندی ایستاده جارو برقی با طراحی آسانسور-دور و TruePet NZ801UKT

بهترین همه جانبه جارو بررسی

Shark Anti Hair Wrap Upright Vacuum Cleaner with Powered Lift-Away and TruePet NZ801UKT hero

آیا شما نیاز به یک پلاگین در جارو برقی است که با خوشحالی می تواند مقابله با هر کار می رود ؟ کوسه ضد موهای بسته بندی ایستاده جارو برقی با طراحی آسانسور-دور و TruePet NZ801UKT به خوبی می تواند این مدل را برای شما. این جارو برقی دارای کوسه DuoClean کف سر که دارای دو غلطک برای مقابله با فرش و کف. آن آثار درخشان و بدان معنی است که شما لازم نیست برای تغییر سران طریق تمیز کردن.

در آزمایشات ما NZ801UKT موفق به تمیز کردن کاملا در ما مو حیوان خانگی سخت کف و فرش شد. بیشتر چه, ترمیم مو, بسته بندی, تکنولوژی بدان معنی است که غلطک ثابت رایگان مو حتی در یک خانه با سه نفر با موهای بلند.

به عنوان با دیگر برداشته و خلاء مرکزی بن و خلاء واحد آسانسور به ایجاد یک مطلب قابل حمل جارو برقی است که شما با استفاده از گرز شلنگ و لوازم جانبی برای تمیز کردن جزئیات. مکش باقی مانده است فقط به عنوان قدرتمند اما شما زیرک تر و آسان برای استفاده از جارو برقی.

به خوبی با قیمت مناسب و با مقدار زیادی از لوازم جانبی کوسه NZ801UKT اعتصاب تعادل کامل بین قدرتمند ایستاده جارو شارژی و زیرک تر تمیز کننده است که می تواند مقابله با هر کار دیگر. اگر شما می خواهید بهترین برق-مجهز به جارو و سپس این آن است.

جارو برقی نوع: راست, با آسانسور-دور حالت حجم: 1170 x 260 x 300mm 6.5 کیلوگرم ارائه شده سر: DuoClean کف سر, توربو ابزار برس گرد و ابزار شکاف در زیر دستگاه برس اثاثه یا لوازم داخلی برس و شرح ماشین کیت بن ظرفیت: 0.83-لیتر Bagless: بله زمان اجرا: برق طراحی شده

جزئیات کامل ما کوسه ضد موهای بسته بندی ایستاده جارو برقی با طراحی آسانسور-دور و TruePet NZ801UKT

Dyson V11 مطلق

بهترین جارو شارژی بررسی

Dyson V11 Absolute - Best Vacuum Cleaner

چگونه می توانم شما را به بهترین جارو شارژی حتی بهتر است ؟ ساده Dyson V11 این شرکت اضافه شده یک صفحه نمایش بر روی پشت افزایش قدرت و خلاء باهوش تر است. در حال حاضر V11 تنها خلاء شما نیاز به هر گونه کار در اطراف خانه خود را.

اول که در مورد صفحه نمایش. با داشتن یک صفحه نمایش در پشت خود تمیز کننده صدا ممکن است مانند جنون, اما آن را در واقع یک حرکت واقعا هوشمند است. بر روی صفحه نمایش شما می توانید ببینید دقیق زمان اجرا باقی مانده بنابراین شما می دانید که آن زمان برای بازگشت به شارژر. و اگر خود خلاء ایجاد یک مشکل صفحه نمایش به شما نشان می دهد چه خبر است و چگونه به حل این مسئله است. که واقعا هوشمند است.

در بالا از آن V11 مطلق است و در حال حاضر باهوش تر به لطف گشتاور بالا کف سر که حواس سطح آن و تنظیم قدرت به صورت خودکار. وجود ندارد بیشتر messing اطراف با قدرت حالت است. به بالا از آن خاموش خلاء در حال حاضر 20 درصد قوی تر و دارای یک باتری بزرگتر است که ارائه خواهد شد تا برای یک ساعت در زمان اجرا در حالت Eco با موتوری سر قلم مو.

اگر شما به دنبال برای بیش از یک معامله در سال گذشته Dyson V10 عالی خرید, هنوز, اما, برای, بهترین, با V11.

جارو برقی نوع: شارژی جارو برقی اندازه: 1286 x 250 x 261, 3 کیلوگرم, ارائه, سر: موتوری کف سر, نرم غلتک مینی غلتک ابزار شکاف برس گرد ترکیب ابزار Bin ظرفیت: 0.76-لیتر Bagless: بله زمان اجرا: 60 دقیقه سازگار با محیط زیست, 12 دقیقه حداکثر

جزئیات کامل ما Dyson V11 نقد و بررسی

Numatic هنری HVR200-A2

بهترین سیلندر جارو برقی برای قیمت و قابلیت اطمینان

Numatic Henry HVR200-A2 - Best Vacuum Cleaner

این Numatic هنری HVR200-A2 یکی از بهترین و شناخته شده ترین جارو برقی مارک های اطراف. این یک مورد علاقه در میان حرفه ای پاک کننده ها در همه جا و با همین دلیل خوب است: از آن ساخته شده است به مقاومت در برابر جدی مجازات است. این باعث می شود آن را اسب بارکش یک برای دفاتر کوچک و مغازه ها اما خوب خانه و جارو برقی به عنوان به خوبی و ارزان به بوت.

یکی از ویژگی های مورد علاقه ما این است که, 9 لیتری ظرفیت کیسه که به معنی شما لازم نیست که برای خالی کردن آن اغلب. شما باید به کار بسیار سخت برای تحریک خاک در فرش, اما آن را خوب تمیز کننده بر روی تمام سطوح. این تلاش کمی در لبه تمیز کردن نسبت به بهترین اما سپس هزینه آن کسری از قیمت و ارائه ابزار شکاف می شود کار انجام می شود.

ما فقط هشدار جدی است که در 8.5 کیلوگرم آن, سنگین, ساخت آن را یک انتخاب ضعیف برای هر کسی که با بد بازگشت.

جارو برقی نوع: سیلندر, حجم: 320 x 340 x 345 متر, 6.6 کیلوگرم ارائه شده سر: کف سر, ابزار شکاف برس نرم و اثاثه یا لوازم داخلی برس بن ظرفیت: 6-لیتر Bagless: هیچ

جزئیات کامل ما Numatic هنری HVR200-A2 بررسی

Vorwerk-Kobold-VK200

بهترین کیفیت و لوازم جانبی

Vorwerk Kobold VK200 Review - Best Vacuum Cleaner

این Vorwerk Kobold VK200 کمی متفاوت است آن را به عنوان یک محصول است که شما فقط می توانید خرید مستقیم پس از یک تظاهرات. دلیل این است زیرا VK200 دارای طیف وسیعی از لوازم جانبی اختیاری است که می تواند فشار قیمت راه بیش از 1000 پوند – هدف این است که تنها به شما فروش این کیت شما در واقع نیاز است.

چه طیف وسیعی از لوازم جانبی به شما می گوید که این یک صعود جارو برقی است که به معنی کسب و کار است. این افزودنیهای پیشنهاد شده اختیاری برای تصفیوی طبقه خشک تمیز کردن فرش زایش تشک و حتی برای مکیدن تا گرد و غبار به عنوان شما مته سوراخ.

عملکرد از جارو برقی استثنایی با VK200 کشویی از طریق تمام آزمایشات ما بدون موضوع است. و انعطاف پذیر و طیف وسیعی از فایل های پیوست بدان معنی است که ما می تواند تمیز کردن تمام قطعات از خانه ما از جمله پشت رادیاتور و در بالای کمد.

بله VK200 گران است اما با کیفیت ساخت و ابزار می آید با آن نهایی جارو برقی.

جارو برقی نوع: راست, حجم: 850 x 150 x 210, 3 کیلوگرم, ارائه, سر: EB400 کف برقی برس بن ظرفیت: 6-لیتر Bagless: هیچ

ما به عنوان خوانده شده Vorwerk Kobold VK200 نقد و بررسی

Dyson توپ کوچک آلرژی

بهترین مرور برای افراد مبتلا به آلرژی

Dyson Small Ball Allergy hero

Dyson بود در ابتدا گفت که نبود برنامه ریزی برای انتشار هر گونه جدید طناب دار جاروبرقی بنابراین Dyson نور توپ آلرژی به خوبی ببینید. این مدل با استفاده از Dyson توپ, تکنولوژی است که باعث می شود درست تمیز کننده فوق العاده آسان به فشار در اطراف و بین مبلمان. ما می خواهم تا آنجا که به می گویند که این مانورپذیر ترین پاک کننده است که ما استفاده کرده ایم.

آن می آید با Dyson استاندارد کف سر است که انجام یک کار بزرگ چیدن ظروف سرباز یا مسافر از فرش و سخت طبقه به طور یکسان. هنگامی که شما نیاز به یک بیت از جزئیات تمیز کردن ترکه می تواند برداشته شود و وجود یک ترکیب ابزار شکاف و قلم مو و برس نرم برای ظریف شغل. به عنوان این است که مدل طراحی شده برای افراد مبتلا به آلرژی نیز آن را همراه با یک تشک ابزار برای حفظ تخت خود را زیبا و تمیز. وجود دارد تنها اتاق تمیز کننده به صورت دو از سه ابزار ، شما همچنین Dyson حق بیمه تصفیه از جمله دو فیلتر قابل شستشو برای حفظ آلرژن به دام افتاده در داخل سطل.

ما در بر داشت bin کمی سفت به باز کردن در آن باید شل در طول زمان, شما با دادن یک انگشت تخلیه به طور مستقیم به اصلی خود را bin, بدون ریختن گرد و غبار همه جا.

برای افراد مبتلا به آلرژی به Dyson توپ کوچک آلرژی گواهی آسم و آلرژی, دوستانه, ساخت آن را یک انتخاب بزرگ است. وجود دارد برخی کمی بیشتر انعطاف پذیر و پاک کننده ها در این لیست اگر آلرژی شما نیست اولویت اصلی.

ما به عنوان خوانده شده Dyson توپ کوچک چند آلرژی نقد و بررسی

جارو برقی نوع: راست اندازه: 1057 x 384 x 281mm, 6.9 کیلوگرم ارائه شده سر: موتوری کف سر, ترکیب ابزار پله ابزار تشک ابزار و نرم گرد برس بن ظرفیت: 1.2-لیتر Bagless: بله زمان اجرا: برق طراحی شده

Karcher WD4

بهترین مرطوب و خشک جارو برقی

Karcher WD4 - Best Vacuum Cleaner

اگر شما نیاز به انعطاف پذیری بیشتر این Karcher WD 4 مرطوب و خشک جارو برقی است که در مدل برای شما. این مدل با استفاده از همان فیلتر برای هر دو مرطوب و خشک تمیز کردن, ساخت آن آسان برای تغییر حالت. با استفاده از مرطوب ریخته شما باید برای حذف کیسه, اما شما همچنین می توانید با استفاده از خلاء bagless در حالت خشک و آن را بزرگ برای چیدن DIY ظروف سرباز یا مسافر: شما فقط نکته ظروف سرباز یا مسافر به بن هنگامی که شما انجام می شود تخلیه بزرگ 20 لیتری بن. کیسه های گران قیمت در £14 به صورت یک بسته از چهار چه اندازه به این معنی است که شما باید برای خالی به ندرت.

این Karcher WD 4 همراه با یک سری از خوبی طراحی شده ابزارهای بنابراین شما به راحتی می توانید به مقابله با اکثر مشاغل. در آزمایشات ما Karcher WD 4 مقابله با ما معمول تست نشت با سهولت بلکه مکیده مایع و ما به دنبال ساز, چیدن ظروف سرباز یا مسافر در پشت سمت چپ از قلوه سنگ و به گچ تخته. در واقع تا زمانی که ظروف سرباز یا مسافر متناسب کردن شلنگ های Karcher WD 4 می توانید انتخاب کنید تا ظروف سرباز یا مسافر با سهولت.

جارو برقی با برس دوار میله تمایل به مقابله با عادی گرد و غبار روی فرش بهتر است اما وجود دارد چند دستگاه هایی که دارای انعطاف پذیری Karcher WD 4. اگر شما به دنبال یک خوب-قیمت خلاء برای مقابله با تمام شیوه های واقعا کثیف و مسائل پس از آن این است که شما باید خرید.

جزئیات کامل ما Karcher WD4 نقد و بررسی

Bissell Vac & Steam 1977E - Best Vacuum Cleaner

بیسل واتس & بخار 1977E

بهترین بررسی خلاء و بخار تمیز کردن

مزایا:

  • سریع حرارت تا زمان
  • واتس پاک در مقابل steam mop
  • خوب زمان اجرا

منفی:

  • محدود قدرت مکش
  • دمای بخار قدرت
  • هیچ محوری در سر

نه فقط یک بخار شوی اما یک جارو برقی بیسل واتس & بخار 1977E کیفیت همه طفیلی. به صورت جداگانه آن نسبتا ضعیف خلاء و نور بخار شوی را برنده هر جایزه و در عین حال آن را ترکیبی از این دو است که اثبات می شود مانند یک برنده با تمیز کننده abling مکیدن کردن خاک و تمیز کردن سخت طبقه است.

با هیچ جزئیات ابزار بیسل واتس & بخار 1977E است متمرکز به طور کامل در تصفیوی. پس از یک انتظار کوتاه های تصفیوی پد مرطوب است به اندازه کافی برای تمیز کردن. تست در یک طبقه از این پاک کن دو نوبت وظایف به یک انجام یک کار بسیار قابل قبول در یک پاس. تفریق زمان آن را به خارج راه اندازی و تمیز با دو منحصر به فرد ماشین آلات و این محافظ زمان واقعی است.

ضعیف خلاء بدان معنی است که این نه یک ابزار برای استفاده در اطراف خانه برای شغل به طور کلی. که ممکن است آن را صدا کاملا تو رفتگی در دیوار اما بیسل واتس & بخار 1977E به خوبی می تواند خود به خود پیدا مفید در بسیاری از خانه ها. اگر شما سخت طبقه است که شما در تلاش برای تمیز نگه داشتن در یک مد به موقع این است که بزرگ همه طفیلی است که دو شغل در یک.

نحوه خرید مناسب, تمیز کننده

آیا من هنوز هم نیاز به یک به طور منظم جاروبرقی?

بسیاری از شرکت ها در حال حرکت به جاروشارژی تنها. از بسیاری جهات این باعث می شود بسیاری از حس به عنوان بی سیم, پاک کننده هستند و راحت تر آماده زمانی که شما به آنها نیاز دارید و آنها در حال حاضر ارائه عملکرد شبیه به یک پلاگین پاک کن. آنها نه تنها پاسخ, اگر چه, و سنتی پلاگین در خلاء برخی از مزایای بیش از آن باطری رقبا.

  • وجود دارد قیمت. شارژی جاروبرقی به طور معمول مقدار زیادی گران تر از پلاگین در آنهایی که به خصوص مدل های طراحی شده برای کل خانه تمیز کردن. این است که عمدتا به دلیل هزینه فن آوری باتری استفاده می کند و مهندسی اضافی مورد نیاز برای ایجاد این مدل کارآمد تر. برای حدود نیمی از قیمت یک بالا پایان شارژی مدل شما می توانید یک خرید طناب دار مدل با امکانات بیشتر.
  • قدرت نیز ارزش فکر کردن در مورد. طناب دار مدل های قوی تر هستند به طوری که آنها خورد کردن بیشتر خاک و می تواند در مقابله با بزرگتر مشاغل مانند مکیدن برخی از DIY ظروف سرباز یا مسافر. اگر شما بزرگتر شغل برای مقابله با شما پیدا کردن یک طناب دار مدل بهتر است.
  • البته نیز وجود دارد در زمان اجرابا طناب دار مدل قادر به اجرا به عنوان زمانی که شما به آنها نیاز دارید بیش از حد. اگر شما یک خانه بزرگتر و سپس یک طناب دار مدل را احتمالا خیلی بیشتر به عنوان شما قادر خواهید بود برای تمیز کردن در یک بروید بدون نیاز به صبر برای باتری به شارژ.
  • سرانجام طناب دار مدل تمایل به صورت خودکار cutouts, به طوری که آنها خود بدون در نظر گرفتن. اگر شما می خواهید به استفاده از یک خلاء خلاء کیسه و یا با استفاده از با DIY ابزار مانند مته پیوست که خورد تا گرد و غبار به شما به عنوان تمرین شما بیشتر احتمال دارد برای دریافت این ویژگی ها با یک طناب دار مدل.
  • هیچ یک از این است که می گویند که مدل های بی سیم ندارد اما حق جارو برقی است که بیشتر در مورد این مدل که مناسب زندگی خود را در شیوه زندگی و نوع شغل است که شما باید انجام دهید.

آنچه را که بهترین نوع جارو?

وجود دارد دو کلید انتخاب را در اینجا. در ابتدا شما نیاز به انتخاب بین صعود و bagless vacuum cleaners; ثانیا شما بهتر است با یک راست یا یک سیلندر vacuum cleaner ما به کسانی که در یک لحظه.

اما یکی از گزینه های بیشتر – شارژی خلاء. سیم آزاد به راحتی آنها را یک روند رو به رشد در بازار و همچنین با توجه به ارزش. بسیاری از آنها را به عنوان قدرتمند به عنوان طناب دار جاروبرقی اما آنها را تشکیل می دهند که با تطبیق پذیری و سادگی. رهایی خود از این کابل باعث می شود نقطه پاک بسیار ساده تر به طوری که آنها یک جایگزین بزرگ اگر شما در حال حاضر یک مناسب و معقول طناب دار جارو برقی ویژه برای مشاغل.

با آخرین فن آوری های بی سیم جاروبرقی در حال حاضر بیش از قابلیت های طناب دار مدل. در واقع Dyson اعلام کرده است که آن را دیگر نمی خواهد در حال توسعه جدید طناب دار مدل تمرکز توجه خود را بر شارژی. موجود Dyson corded مدل هنوز هم به فروش می رسد اما بی سیم است که به وضوح در آینده است.

می توانید یک جارو برقی به کمک با آلرژی دارید ؟

اگر شما از آلرژی رنج می برند جارو برقی می تواند یک ابزار مفید برای هر چیزی که ممکن است شما را تحریک. جارو برقی است که دارای یک فیلتر هپا برای جلوگیری از ذرات کوچک از فرار خود را تمیز و دمیده شدن در اطراف. این اطمینان خواهد داد که همه چیز را که ممکن است باعث تحریک شما واریز خواهد شد به سطل یا کیسه.

توسط جارو برقی قدرت مهم است ؟

جاروبرقی خواهد بود دارای مقدار از انرژی که استفاده می کنند اما نمی شود فریب خورده به فکر که یک پاک کننده است که با استفاده از قدرت بیشتر و قوی تر است. نه این کارایی که تعداد و مقدار هوایی است که یک پاک کن می توانید از طریق آن. به دنبال Airwatt امتیاز به جای آن که صحت شرح چگونه قدرتمند پاک کننده است.

حتی پس از آن Airwatts را بگویم کل داستان. بعد از همه, چه نقطه در یک جاروبرقی که تراك خود را به طبقه به طوری که شما نمی توانید با فشار سر همراه است ؟

یک خلاء بود که نمی توان مکیدن تا حد خاک است. مهم ترین چیز این است که چگونه به خوبی پاک میدارد و خاک است که آنچه ما تمرکز ما در عمق تست.

چه خلاء مرطوب پاک می شود ؟

ما به بررسی چند مرطوب و خشک مدل جاروبرقی اما تفاوت در چیست ؟ خوب تر و خشک جارو برقی می توانید مسئولیت رسیدگی به خشک ریخته (عادی و گرد و غبار) و همچنین مایعات. پس چه نقطه از قادر بودن به خورد کردن مایعات? دلیل اصلی این است که شما می توانید عملا هر گونه نشت و یا رسیدگی به طیف وسیع تری از مشاغل است.

اگر شما فقط کاهش یافته است یک بطری شراب به عنوان مثال خود را مرطوب پاک کننده خواهد خورد تا نشت سرعت صرفه جویی در کاغذ حوله. شما رو مسدود ماشین لباسشویی ضایعات لوله ؟ فقط خورد تا ظروف سرباز یا مسافر خود را با مرطوب جارو برقی و شما روشن انسداد با مشکلات سریع تر از شما فکر می کنید.

این مدل نیز بهترین ها را برای دست زدن به هر گونه خام مواد. برای مثال اگر شما انجام بسیاری از DIY خاک brickdust و گچ را می توان خام و مسدود کردن فیلترهای معمولی جارو برقی; یک مدل را کار نور این نوع از ظروف سرباز یا مسافر شما اجازه مرتب کردن تقریبا همه چیز.

به طور معمول جاروبرقی نیاز به تبدیل از یک حالت به دیگری از بین بردن یک کیسه (در صورت نصب) برای رفتن از خشک به حالت مرطوب. هنوز هم اگر شما بسیاری از مشاغل مربوط به نشت شما باید برای یکی از این مدل ها به جای سنتی جارو برقی.

صعود مقابل Bagless – کدام بهتر است ؟

Dyson محبوبیت bagless vacuum cleanersاما روشن وجود دارد مزایا و معایب هر دو نوع. سود اصلی از یک جارو برقی است که بدون از دست دادن مکش یا حداقل یک کوچکتر کاهش خود را به عنوان تمیز کننده پر می شود. عملکرد متفاوت از نام تجاری به نام تجاری بسته به کیفیت از سیستم های خود را, اما این است که کلید نقطه فروش.

مشکل با bagless vacuum cleaners است که آنها می توانند گرد و غبار دوباره به اتاق خود که خالی مگر اینکه شما بسیار مراقب باشید که نمی بسیار خوب برای پاکیزگی و یا آلرژی است. که در آن صعود جاروبرقی بهترین هستند به خصوص خود مهر و موم نوع استفاده می شود Miele. یک صعود جارو برقی یک گزینه بهتر است اگر شما آلرژی مبتلا.

یکی دیگر از استفاده از bagless vacuum cleaners است که شما لازم نیست برای خرید کیسه های صرفه جویی در برخی از پول در دراز مدت. اکثر bagless پاک کننده ها نیاز به فیلتر و تمیز یک بار در ماه یا بیشتر که به معنی ترک آنها را برای خشک کردن به مدت حداقل 24 ساعت. تنها استثنا در برخی از جدید Dysons که در میان اولین به هیچ فیلتر ندارند.

درست در مقابل سیلندر جاروبرقی

این که آیا شما انتخاب می کنید درست و یا یک سیلندر جارو برقی تا حد زیادی پایین می آید به سبک پاک شما ترجیح می دهید. سیلندر پاک کننده به طور معمول راحت تر به فروشگاه اما کشیدن آنها را در اطراف می تواند آزار دهنده. آنها بهترین ها را برای مردم با پشت بد یا با توجه به نیاز به خم شدن به آنها را انتخاب کنید.

خوب درست خواهد ملایم در اطراف طبقه خود را با سهولت و آنها به طور معمول باید گسترده تر و تمیز کردن سر است که تحت پوشش یک منطقه بزرگتر در یک رفت و برگشت. می توان آن را روی حیله و تزویر به زیر مبلمان با درست اما برخی از آنها طراحی شده برای جلوگیری از این مشکل است.

اگر شما مطمئن نیستید ببینید اگر شما می توانید سعی کنید برخی از اول.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب