شما به زودی می توانید ارتباط برقرار کردن با اپل دستگاه ها بدون لمس صفحه نمایش

به نظر می رسد که در آینده نزدیک کاربران سیب دستگاه به زودی قادر به ارتباط برقرار کردن با آنها را بدون لزوما نی

توسط POSHTIBANNEWS در 5 تیر 1399

به نظر می رسد که در آینده نزدیک کاربران سیب دستگاه به زودی قادر به ارتباط برقرار کردن با آنها را بدون لزوما نیاز به لمس آن. این است که به لطف اپل به روز رسانی چشم انداز چارچوب است که در آن شروع در iOS 14 و macOS Big Sur توسعه دهندگان قادر خواهد بود برای به روز رسانی برنامه های خود را برای شناسایی چیزهایی مانند حرکات دست و بدن انسان است.

تبلیغات

پس این به چه معنی برای کاربران نهایی? مانند ما گفت آن چه را touchless حرکات برای اپل دستگاه های. یک مثال که اپل داده است که در قالب ورزش برنامه های که در آن با به روز رسانی چشم انداز چارچوب آن قادر خواهد بود برای پیگیری تمرینات که کاربر انجام شده است و پس از آن می تواند کمک به آنها صحیح خود به شمار.

همچنین می تواند در ایمنی-آموزش نرم افزار برای کمک به تشویق صحیح ارگونومی و همچنین به عنوان رسانه ای برنامه های ویرایش که در آن می تواند کمک به کاربران برای پیدا کردن تصاویر و یا عکس خاص مطرح است که شما باید در ذهن داشته باشند. کاربران نیز در تئوری قادر به ارتباط برقرار کردن با دستگاه های تلفن همراه خود را با نگه داشتن یک دست برخواهد داشت به ماشه شاتر دوربین.

آن را نیز می توان در بیشتر رمان راه های که در آن شما می توانید نگه داشتن یک دست برخواهد داشت و آن را امتحان کنید برای دیدن به صورت مناسب از emoji به پوشش آن (مانند OK ژست یا نشانه صلح). تعهد در اینجا به نظر می رسد تا حد زیادی بر روی توسعه دهندگان با استفاده از چشم انداز چارچوب بنابراین مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد بسته به نوع برنامه های کاربردی که شما با استفاده از.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره واقعیت افزوده (AR), iOS, Ios 14 و Macos. منبع: macrumors



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن