اپل iMac 2020 ممکن است آخرین با پردازنده های اینتل

با همه صحبت از سوئیچ به اپل سیلیکون, معماری, بسیاری انتظار دارند که در آینده مانیتور کامپیوتر رومیزی برای رسید

توسط POSHTIBANNEWS در 11 تیر 1399

با همه صحبت از سوئیچ به اپل سیلیکون, معماری, بسیاری انتظار دارند که در آینده مانیتور کامپیوتر رومیزی برای رسیدن به بسته بندی های جدید هیجان انگیز ARM پردازنده های مبتنی بر.

قضاوت به بیرون درز معیار به نظر می رسد اینتل مبتنی بر نیکل ممکن است یکی از آخرین هورا قبل از آن تنزل به کتاب های تاریخ. با توجه به توییتر leaker _rogame وجود دارد iMac در اینده نزدیک تاب Intel Core i9 پردازنده های 10 هسته ای 20-موضوع Intel Core i9 10910 اجرا می شود که در 3.6 GHz افزایش 4.7 GHZ به طور دقیق.

مرتبط: بهترین Mac 2020

که یک SKU دیده ایم از اینتل و قبل از آن نمی باشد ذکر شده در سایت اینتل. اگر واقعی این پردازنده به احتمال زیاد برای سفارشی. این معیار همچنین نشان می دهد که حضور یک Adreno Radeon Pro 5300 GPU با 20 محاسبه واحد 1.65 GHz core clock و 4GB رم. که به نظر می رسد به عنوان یک تنوع از 5300M منتشر شده توسط AMD در سال 2019.

این باید به ثمر می آیند به نظر می رسد مانند Intel-based Mac مدل ممکن است مجموعه ای به بیرون رفتن با صدای بلند. در حالی که تحت تاثیر قرار دادن در خارج از دروازه هر مبتنی بر اینتل مکینتاش خواهد بود فروش سخت در حال حرکت رو به جلو است.

اپل قول داده است برای حمایت از پلت فرم از طریق macOS به روز رسانی برای سال آمده است, اما آینده بدون شک اپل سیلیکون معماری.

اپل تشویق همه توسعه دهندگان خود را برای انطباق نرم افزار برای پلت فرم جدید است که اطمینان حاصل شود برنامه های کاربردی در سراسر اکوسیستم اپل ساخته می شود برای استفاده جهانی. اگرچه تعدادی از راه های موجود نرم افزار هنوز هم می تواند کار بر روی یک مک در حال حرکت رو به جلو آنها را بسیار گونه در معرض خطر در حال حرکت رو به جلو است.

اپل سیلیکون پلت فرم اعلام شد در WWDC سال 2020 در کنار جدید macOS Big Sur. این بزرگترین تغییر برای مک خط از سوئیچ از PowerPC به Intel بیش از یک دهه پیش. اپل می گوید این اولین مکینتاش تاب اپل سیلیکون خواهد رسید تا پایان سال با انتقال رود به دو سال گذشته است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن