پیشین ویندوز رئیس تماس های اپل, انتقال دور از اینتل فوق العاده شجاع'

اپل, انتقال دور از اینتل به سفارشی خود را بازوی چیپ ست های خود را برای رایانه های مکینتاش شایعه شده برای مدت ز

توسط POSHTIBANNEWS در 10 تیر 1399

اپل, انتقال دور از اینتل به سفارشی خود را بازوی چیپ ست های خود را برای رایانه های مکینتاش شایعه شده برای مدت زمان طولانی آن را در WWDC در هفته گذشته که اپل ساخته شده حرکت رسمی. بدون شک وجود دارد که بسیاری از آنها شک و تردید در مورد حرکت با برخی ابراز نگرانی ها در حالی که دیگران هیجان زده هستند.

تبلیغات

سابق مایکروسافت اجرایی و ویندوز رئیس Steven Sinofsky به نظر می رسد به سقوط به دومی اردوگاه که در پست های ساخته شده در رسانه Sinofsky در ستایش اپل تصمیم گیری و همچنین این شرکت به نام "فوق العاده شجاع" برای حرکت در این صورت بالقوه است که بسیاری از چیزهایی که همچنین می تواند به اشتباه در این فرآیند است.

او در ادامه توضیح می دهد که چرا اپل از همه شرکت ها در موقعیت مناسب به انجام آنچه را که آنها قصد انجام دهید و چگونه آنها گذاشته اند این زمینه در طول سال را که اتفاق می افتد. این تغییر به بازو خواهد علامت بار دوم اپل ساخته شده است این انتقال از نظر پردازنده.

برخی ممکن است به یاد داشته باشید که بسیاری از سال پیش اپل استفاده می شود به استفاده از PowerPCs خود را برای کامپیوترهای Mac اما بعد از آن ساخته شده انتقال به اینتل بود که همچنین به عنوان یک حرکت بزرگ در روز. داده چقدر از بازار اینتل غالب مانند ما گفت: برخی از آنها به حق شک و تردید زمانی که اپل اعلام کرد که آنها را به حرکت به دور از اینتل.

در حالی که وجود دارد بسیاری از مزایای بالقوه برای حرکت به بازوی مانند ما گفت: برنامه سازگاری و عملکرد برخی از عوامل کلیدی در تعیین موفقیت این حرکت, اما چیزی که ما باید به صبر کنید و ببینید اگر اپل است آنچه در آن طول می کشد تا آن را بکشد.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره, اینتل, مایکروسافت و SoC. منبع: متوسط.learningbyshipping



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن