تشخیص چهره کمک کرد تا دوباره یک ربودن قربانی با خانواده اش 32 سال بعد

تشخیص چهره تکنولوژی به دست آورده بسیار کمی از یک هرزه بد با توجه به پتانسیل نگرانی های حریم خصوصی. اما در چین

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399

تشخیص چهره تکنولوژی به دست آورده بسیار کمی از یک هرزه بد با توجه به پتانسیل نگرانی های حریم خصوصی. اما در چین به نظر می رسد که تکنولوژی خیلی خوشحال داستان به خاطر آن موفق به دوباره ربوده شده قربانی با خانواده اش پس از ربوده 32 سال پیش.

تبلیغات

مائو یین, قربانی, در, سوال, شد, ربوده شده در خارج از یک هتل در شیان در استان شاآنشی در سال 1988 زمانی که او صرفا یک کودک نو پا در 2 سال. او بعد از آن فروخته شده به یک زوج بدون فرزند به دنبال اتخاذ و همسایه استان سیچوان. سریع به جلو سه دهه بعد پلیس گزارش دریافت یک نکته است که در آن به آنها گفته شد که یک مرد در سیچوان تا به حال خریداری یک کودک از ابزاری در اواخر 1980s که در آن آنها را وادار به راه اندازی یک بررسی.

این درگیر آنها را با استفاده از تشخیص چهره به تجزیه و تحلیل یک عکس قدیمی از مائو زمانی که او یک کودک بود برای ایجاد یک تصویر شبیه سازی شده از او به عنوان یک فرد بالغ که آنها پس از آن تلاش برای مطابقت با زمان عکس در پایگاه داده ملی. آنها در بر داشت یک مسابقه و موفق به پیگیری مائو که پس از یک تست DNA تایید هویت خود را.

آنها سپس موفق به دوباره مائو با خانواده خود را که در طول یک کنفرانس زنده پخش در اشک را شکست پس از دیدن هر یک از دیگر. مائو اجرا می شود که یک خانه دکوراسیون کسب و کار در سیچوان او گفت که او در حال حاضر خواهد شد در حال حرکت به خین به زندگی با پدر و مادر بیولوژیکی خود را. پلیس هنوز در حال بررسی اولیه آدم ربایی پس از آن معلوم نیست چه اتفاقی خواهد افتاد به مائو پدر و مادر خوانده.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره چین و حفظ حریم خصوصی. منبع: سی ان ان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن