آندروید 11 'R' یک دسر با مضمون نام مستعار بعد از همه -- می تواند به شما حدس می زنم آن ؟

عمده سیستم عامل اندروید به روز رسانی شده اند بسیار کمتر سرگرم کننده در چند سال گذشته است. نه تنها به این دلیل

توسط POSHTIBANNEWS در 3 مرداد 1399

عمده سیستم عامل اندروید به روز رسانی شده اند بسیار کمتر سرگرم کننده در چند سال گذشته است. نه تنها به این دلیل که coronavirus ما را دزدید مناسب آشکار در Google I/O بلکه به دلیل شرکت رها سنت, درمان شیرین با مضمون نام برای آندروید 10 'س' و به ظاهر همین آندروید 11 'R' این سال است.

اما قضاوت بر اساس گزارش های جدید به نظر می رسد گوگل شده است نگه داشتن سنت زنده داخلی. ظاهرا اندروید R اشاره به آندروید کیک قرمز مخملی یا RVC ،

کلمه می آید از اندروید معاون مهندسی Dave Burke که ریخته لوبیا در مصاحبه ای با همه چیز در مورد آندروید به تازگی (از طریق Droid Life). شما می توانید آن را در ویدیو زیر مشاهده کنید.

در حال حاضر ما فقط به فکر آندروید 10 از دست رفته یک دسر-بر اساس نام چون گوگل نمی تواند آمد تا با یک Q شیرین به دنبال پای, Oreo, باد صبا, اب نبات چوبی, KitKat, Jelly Bean, Ice Cream Sandwich, Honeycomb, شیرینی زنجفیلی, Froyo, شیرینی خامهدار و بستنی دار شیرینی و کیک.

مرتبط با: بهترین گوشی های اندروید سال 2020

اما ظاهرا این مورد وجود دارد یا نه. با توجه به Burke, آنها همین, برای اندروید 10. آن را به نام درخت ترش داخلی و توانست ملکه کیک اگر این شرکت تا به حال شده است از جمله از بین بردن, ورزش با اندروید 10.

به هر حال ما خواستار آن آندروید 11 کیک قرمز مخملی از هم اکنون در. بنابراین وجود دارد.

پس چه می تواند ما انتظار داریم از آندروید 11 کیک مخمل قرمز که آن را می رسد این پاییز احتمالا در کنار گوگل صفحه 5 گوشی های هوشمند? نیز وجود دارد یک میزبان از ویژگی های جدید برای نگاه به جلو به. تاپیک مجزا اعلان های چت, حباب چت, مانند کسانی که ما دیده ایم در گذشته از Facebook Messenger آسان تر کنترل تاریک حالت برنامه ریزی, ضبط تماس, ضبط صفحه نمایش و برخی از بهبود تنظیمات حریم خصوصی.

اولین بتا عمومی از آندروید 11 است که در حال حاضر در دسترس است و آن را فقط اتفاق می افتد ما باید یک راهنمای دستی در چگونه به نصب آندروید 11 در اینجا به شما کمک کند.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن