آمازون می خواهد شما را به استفاده مجدد از جعبه خود را به چیزهای سرد

اگر شما تا کنون خرید آنلاین چیزها به خصوص از آمازون, شانس هستند که شما در سمت چپ با یک تن از خالی و استفاده نش

توسط POSHTIBANNEWS در 4 مرداد 1399

اگر شما تا کنون خرید آنلاین چیزها به خصوص از آمازون, شانس هستند که شما در سمت چپ با یک تن از خالی و استفاده نشده جعبه های مقوایی. شما می توانید فقط آنها را دور بیندازید یا آنها را بازیافت اما اگر شما در واقع می تواند استفاده مجدد از آنها را به چیز دیگری از آنها است ؟ این چیزی است که آمازون می خواهد مشتریان خود را امتحان کنید.

تبلیغات

با توجه به شرکت "بسته بندی پایدار است یک اولویت در آمازون است. ما در حال استفاده کمتر از بسته بندی مواد, و ما در حال کار برای کوچک شدن بسته بندی متناسب با آنچه شما سفارش بیشتر. تیم ما از مهندسین محاسبه چه مقدار مواد ما می توانید از جعبه های کاغذی در حالی که هر یک از تحویل رسد سالم."

به این منظور آمازون نیز ذکر شده از چیزهای مختلف شما می توانید خود را با آمازون جعبه اگر شما خیلی تمایل به سعی کنید. یکی از ایده هایی که آمازون پیشنهاد کرده است که اگر شما بچه ها شاید استفاده از آن جعبه به ساخت یک قلعه با. این شرکت همچنین نشان می دهد که شما می توانید جعبه های خود را به یک گربه محل سکونت ایجاد یک جعبه ماشین, یک آسیاب بادی برای مینی گلف یک موشک و یا حتی یک ربات صحنه و لباس.

اینها ایده های سرگرم کننده و می تواند مردم را بیشتر با استفاده از این جعبه از آنها به طور معمول خواهد بود. اگر شما علاقه مند به یادگیری چگونه به انجام آن چیزهایی سر در را به وب سایت آمازون برای جزئیات بیشتر.

در زمینه سبز. بیشتر بخوانید درباره آمازون است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن