توییتر در حال حاضر شروع به برچسب زدن و اضافه کردن هشدار گمراه کننده COVID-19 محتوای

وجود دارد که یک تن از اطلاعات گمراه کننده وجود دارد. با توجه به آب و هوای فعلی که در آن ما همه گرسنه برای COVI

توسط POSHTIBANNEWS در 23 اردیبهشت 1399
وجود دارد که یک تن از اطلاعات گمراه کننده وجود دارد. با توجه به آب و هوای فعلی که در آن ما همه گرسنه برای COVID-19 مربوط به اخبار و به روز رسانی گاهی اوقات این اطلاعات گمراه کننده می تواند باعث سردرگمی و وحشت غیر ضروری. برای کمک به کاهش, این, توییتر اعلام کرده است آنها شروع به استفاده از برچسب ها و حتی هشدارهای در توییتهایی که ممکن است حاوی اطلاعات گمراه کننده.
تبلیغات

با توجه به توییتر "در حال حرکت رو به جلو ما ممکن است استفاده از این برچسب ها و پیام های هشدار دهنده برای ارائه توضیحات اضافی و یا توضیحات در شرایطی که خطرات ناشی از آسیب های مرتبط با یک صدای جیر جیر در حال کمتر شدید اما در جایی که مردم هنوز هم ممکن است اشتباه یا گمراه محتوا. این آن را آسان تر برای پیدا کردن حقایق و تصمیم گیری آگاهانه در مورد آنچه که مردم را در توییتر."

توییتر را انتخاب کنید بین هر دو استفاده از برچسب برای توییتهایی یا به صورت شدید تر گمراه کننده و ادعاهای خواهد شد اضافه کردن یک هشدار قبل از توییت نمایش داده می شوند (شبیه به توییتر هشدار می دهد کاربران از NSFW محتوا). برچسب ها همچنین شامل یک لینک به توییتر-سرپرستی صفحه و یا یک خارجی منبع قابل اعتماد است که کاربران با ارائه اضافی و شاید اطلاعات دقیق تر در مورد ادعاهای ساخته شده در گفت جیر جیر.

در موارد شدید با توجه به ادعاهای گمراه کننده توییتر آمده است که آنها حتی ممکن است آشکار حذف صدای جیر جیر. با توجه به توییتر "خدمت عمومی گفتگو باقی مانده فراگیر ما ماموریت ما در حال کار برای ساخت ابزار و ارائه زمینه به طوری که مردم می توانند معتبر و معتبر اطلاعات در توییتر."

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Coronavirus Covid-19 و توییتر. منبع: وبلاگ.توییتر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن