تبلیغات ظاهر می شود در سامسونگ OneUI و مردم خوشحال نیست

ما که تبلیغات لازم هستند. کمک به آنها خدمات رایگان و وب سایت ها (مثل ما) تولید درآمد اما چه می شود اگر شما را

توسط POSHTIBANNEWS در 23 خرداد 1399

ما که تبلیغات لازم هستند. کمک به آنها خدمات رایگان و وب سایت ها (مثل ما) تولید درآمد اما چه می شود اگر شما را به پرداخت هزینه برای خدمات و یا محصول ؟ انتظار می رود شما را به دیدن تبلیغات وجود دارد ؟ شانس هستند که شما نمی خواهد به همین دلیل است که آن را به طور کامل قابل درک است که بسیاری از کاربران سامسونگ ناراحت هستند.

تبلیغات

دلیل این است که با توجه به چند پست در ق کاربران توجه بیشتر تبلیغات تهاجم سامسونگ OneUI رابط. ما نیز در حال صحبت کردن در مورد تبلیغات کوچک است که بر اساس متن بلکه عظیم تبلیغات است که به نظر می رسد به یک تکه بزرگ از صفحه نمایش در برخی از برنامه های بومی که سامسونگ بسته های نرم افزاری با گوشی های خود را.

به عنوان بسیاری از کاربران را به حق اشاره دارد و باید به صفر تبلیغات در وهله اول بدون در نظر گرفتن چقدر بزرگ یا کوچک آنها به خصوص بعد از خالی کردن 1500 $برای یک top-of-the-line مدل. لازم به ذکر است که تبلیغات ظاهر می شود هنگامی که کاربران فعال "دریافت اطلاعات بازاریابی" ضامن در تنظیمات اما به گفته بسیاری از کاربران آنها را تبدیل به ویژگی و هنوز هم دریافت تبلیغات به هر حال.

تبلیغات نیز به نظر می رسد منطقه مبتنی بر که در آن برخی از کشورهای در حال دریافت آنها را در حالی که دیگران هستند اما در هر صورت آن است که هنوز هم قابل قبول نیست. سامسونگ هنوز برای پاسخ به این شکایت اما ما تصور کنیم که تنها چاره را در اینجا خواهد بود به آنها را حذف برای خوب است.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره سامسونگ. منبع: androidpolice



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن