آمازون نخست روز ممکن است در حال حاضر در سپتامبر

اگر شما امیدوار بودند برای خودتان برخی از معاملات خوب در آمازون نخست روز, شما ممکن است بخواهید به نگاهی توجه د

توسط POSHTIBANNEWS در 2 خرداد 1399

اگر شما امیدوار بودند برای خودتان برخی از معاملات خوب در آمازون نخست روز, شما ممکن است بخواهید به نگاهی توجه داشته باشید که این شرکت می تواند برنامه ریزی در به تاخیر انداختن این رویداد است. نخست روز به طور معمول طول می کشد محل در تابستان سال اما با توجه به یک گزارش از وال استریت ژورنال, به نظر می رسد که نخست روز می تواند با تاخیر به پاییز سال 2020 است.

تبلیغات

این گزارش ادعا می کند که آمازون می تواند فشار دادن رویداد به سپتامبر سال 2020 ساخت آن چند ماه بعد تر از قبل. این است که ظاهرا به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس که دیده است آمازون تجربه افزایش سفارشات که به نوبه خود دارای ضعف این شرکت که هنوز در تلاش برای دریافت سفارشات به سرعت به عنوان امکان پذیر است.

وجود دارد یک نقطه در زمان است که در آن آمازون شروع به تأخیر انداختن سفارشات را متوقف و حتی حمل و نقل بین المللی با توجه به تعداد مطلق از دستورات که قرار داده شد (این است که پس از سر در ظرفیت محدود). به عنوان یک نتیجه, آمازون است و گفته می شود امیدوار به بازگشت به قبل از همه گیر عملیاتی سطوح قبل از این رویداد.

این شرکت هنوز برای اظهار نظر در این گزارش اما ما فرض این را حس می کند و در واقع یک چیز خوب است. پس از همه, ما مطمئن هستیم که مشتریان در حال رفتن ناراحت شود اگر آنها محل سفارشات در طول روز نخست تنها به آنها به تعویق افتاد. اما اینکه آیا یا نه آمازون می تواند به عقب بر گردیم به قبل از همه گیر سطح در ماه سپتامبر باقی مانده است دیده می شود به عنوان بسیاری از نقاط جهان است که هنوز هم در مستند.

در زمینه عمومی >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آمازون است. منبع: وال استریت ژورنال



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن