برخی از 2020 مک بوک لپ تاپ ها با داشتن مسائل با USB 2.0 لوازم جانبی

با اپل جدیدتر لپ تاپ های این شرکت است و اساسا انجام دور با پورت USB و به جای مبله لپ تاپ با USB-C و صاعقه 3 پو

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

با اپل جدیدتر لپ تاپ های این شرکت است و اساسا انجام دور با پورت USB و به جای مبله لپ تاپ با USB-C و صاعقه 3 پورت. با توجه به این واقعیت است که بسیاری از لوازم جانبی وجود دارد خارج وجود دارد امروز هنوز هم تا حد زیادی با تکیه بر اتصالات USB بسیاری از کاربران مک بوک در حال تبدیل شدن به هاب USB و اسکله در حال حاضر.

تبلیغات

متاسفانه برای برخی از 2020 مک بوک پرو و مک بوک ایر کاربران به نظر می رسد که آنها در حال اجرا به برخی از مسائل هنگامی که در تلاش برای اتصال USB 2.0 لوازم جانبی برای رایانه های خود را. آن خواهد بود آسان است که فرض کنیم که این مراکز به سرزنش برای این, اما با توجه به اینکه کاربران در حال اجرا انواع هاب از سازندگان مختلف را نشان می دهد در غیر این صورت.

برخی از کاربران نیز ادعا می کنند که آن را به نظر می رسد USB بخشی که شکست خورده است و این مراکز با HDMI به ادامه کار. همچنین به نظر می رسد که این عمدتا بر USB 2.0 و لوازم جانبی که USB 3.0 یا 3.1 لوازم جانبی در حال اجرا نیست به همین مشکلات است. معلوم نیست که برای چه این مسئله می تواند اما به نظر می رسد که برخی از کاربران در واقع داشتن برخی از شانس به عنوان اپل جایگزین تحت تاثیر لپ تاپ با امکانات جدید.

متاسفانه به جای لپ تاپ به نظر نمی رسد به کار و یا به عنوان برخی از کاربران گزارش که مشکل هنوز هم ادامه دارد حتی با جایگزینی واحد. تا زمانی که رفع می شود (اگر از آن می آید در همه) ما فرض کنید شما ممکن است بهتر است برای رفتن USB 3.0 یا 3.1 لوازم جانبی در حال حاضر.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره لپ تاپ مک بوک ایر و مک بوک پرو. منبع: macrumors



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن