یک Infinite واکنش در هند از بین برد تا برنامه امتیاز

Infinite دیده است آن فروشگاه بازی امتیاز شاقول به دو ستاره به عنوان یک سراسیمگی از پایین نظرات فرود آمد بیش از

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

Infinite دیده است آن فروشگاه بازی امتیاز شاقول به دو ستاره به عنوان یک سراسیمگی از پایین نظرات فرود آمد بیش از 24 ساعت گذشته. با وجود بررسی با استناد به مسائل با نرم افزار الگوریتم و محتوای واقعی دلیلی برای امتیاز فقیر است که در ارتباط با فرهنگ جنگ malaysia و اخلال ویروسی ویدئوها. حل و فصل در آنجا که داستان Infinite ناگهانی سقوط از لطف نیست یکی کوتاه.

وجود دارد یک نبرد مداوم بین Infinite و یوتیوب در هند که گفته می شود از زمانی آغاز شد که تاثیر گذار امیر صدیقی ارسال شده در Infinite گفت که پلت فرم بود بهتر از یوتیوب. امیر است پس از حذف, تصویری, اما آن را موجب جنگ بین سیستم عامل' طرفداران که در نهایت منجر به یوتیوب تاثیر گذار قرار دادن یک کباب در پاسخ.

مرتبط با: Infinite قاشق تا مرد پشت دیزنی Plus

حلقه را وارد کنید: CarryMinati. در مه 8, حمل منتشر شده به نام "یوتیوب در مقابل Infinite: The End" که خسروانه در زمان میک از امیر Siddiqi. آن را wildly محبوب در حال تبدیل شدن بیشتر دوست داشتم تصویری در هند اما پلت فرم آن را کشیده پایین.

روشن نیست که چرا یوتیوب تصمیم گرفت که تصویری آن نقض قوانین انجمن اما محبوب ترین تئوری این است که تصویری را تشکیل سایبر قلدری و آزار و اذیت. جمهوری جهان نیز گزارش داد که این ویدیو حاوی تهمت ضد همجنس پس از آن نیز کشیده شده است به این دلیل.

در هر صورت آن را محبوب حرکت در میان حمل و طرفداران. پاسخ خود را ؟ یک بیت از خشم خود را در Infinite app امتیاز. برنامه در حال حاضر رنج می برند به دلیل تداوم فرهنگ جنگ بین سیستم عامل اما در حال حاضر حمل و طرفداران شروع به افزایش تلاش های خود را برای دریافت Infinite امتیاز پایین.

اما بحث می کند پایان ندارد وجود دارد. یکی دیگر تاثیر گذار است و همچنین دارای یک نقش برای بازی در این افتضاح: Faizal صدیقی.

به رسمیت شناخته شده است که نام? Faizal برادر امیر که (مسلما) آغاز جنگ بین یوتیوب و Infinite. Faizal بسیار محبوب در سمت راست خود را در Infinite – و یا حداقل او بود تا زمانی که او در نوشته های اخیر بحث برانگیز تصویری بر روی پلت فرم.

مرتبط: چگونه برای حذف یک حساب Infinite

که تصویری را نشان می دهد Faizal تظاهر به مقابله با زنی که به او خیانت. او می اندازد یک لیوان از مایع روشن در کاری که صورت است و سپس نشان داده شده است در پشت یک splattering را که به نظر می رسد بسیاری مانند اسید زخم.

شده است وجود دارد یک واکنش در برابر این و ارقام را محکوم کرده اند تصویری و گفت: این تسبیح و اسید حملات. Infinite واکنش ممنوعیت Faizal از پلت فرم بیان کرد که او تا به حال نقض متعدد جامعه دستورالعمل.

اما جامعه آنلاین در هند هنوز هم نبودند راضی با استناد به نمونه قبلی ضعیف طعم و فیلم هایی که تا به حال ارسال شده در نرم افزار. این است که در آن آخرین سراسیمگی از بررسی بد در می آید با گزینه های متعدد شهروندان ترک بررسی بد و تشویق دیگران به انجام این کار.

ما نمی خواهد می دانم که چگونه این تاثیر می گذارد کاربر ارقام در حالی که به نظرات منفی را منعکس نمی کند این آمار است. و این روشن نیست که اگر این هجوم ناگهانی از بررسی فقیر به طور مستقیم مربوط به بی مزه تصویری و یا اگر CarryMinati وفاداران باید شرکت تصمیم گرفتند ،

آنچه روشن است این است که هند رشد ناگهانی و بی میلی برای پلت فرم – و درخشش قطعا گرفته Infinite از آنجا که این آخرین طوفان. ما رسیده ایم به این شرکت برای اظهار نظر و به روز رسانی خواهد شد این قطعه با پاسخ.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن