ناسا و تام کروز در حال کار با هم به فیلم یک فیلم در فضای

هنگامی که ما به تماشای فیلم که بر اساس در فضا وجود دارد تقریبا 100% یقین است که آن را به ضرب گلوله کشته شد در

توسط POSHTIBANNEWS در 17 اردیبهشت 1399

هنگامی که ما به تماشای فیلم که بر اساس در فضا وجود دارد تقریبا 100% یقین است که آن را به ضرب گلوله کشته شد در برخی از استودیوی فیلم با سبز/آبی صفحه نمایش همراه با یک تن از CGI. اما به نظر می رسد که اگر هر دو ناسا و تام کروز بازیگر باید راه خود را از کسانی که صفحه نمایش های دیگر ممکن است لازم.

تبلیغات

دلیل این است که در یک توییت توسط ناسا, مدیر جیم Bridenstine او تایید کرده است که آژانس فضایی و بازیگر هر دو کار با هم به فیلم یک فیلم در فضا در هیئت مدیره ایستگاه فضایی بین المللی (ISS). معلوم نیست چه این فیلم خواهد بود اما از آن است که ظاهرا خیلی زود به بگویید.

در حال حاضر کلمه در خیابان است که این عنوان است که هنوز هم بسیار در مراحل اولیه توسعه آن و اینکه هیچ studios متصل به آن و نه وجود دارد یک تاریخ انتشار است. این به این معنی است که در حال حاضر آن را احساس می کند بیشتر اکتشافی اما ما تصور کنیم این امر می تواند کاملا یک نقطه فروش برای این فیلم اگر آن را تا کنون منتشر می شود.

فضای گردشگری است که انتظار می رود برای تبدیل شدن به یک چیزی که در آینده پس از آن کامل کشش به فکر می کنم که فیلمبرداری فیلم در فضا نیز می تواند تبدیل به چیزی است که سازندگان فیلم در نهایت شروع به کاوش و همچنین.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره سرگرمی, فیلم, ناسا و فضا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن