نحوه خرید بهترین بلندگوی بی سیم

چگونه به خرید یک بلندگوی بی سیم: با بلندگوهای بی سیم در آینده در بسیاری از اشکال و اندازه های مختلف می توان آن

توسط POSHTIBANNEWS در 9 مرداد 1399

چگونه به خرید یک بلندگوی بی سیم: با بلندگوهای بی سیم در آینده در بسیاری از اشکال و اندازه های مختلف می توان آن را یک کار دشوار دانستن آن برای به دست آوردن.

آیا شما می خواهید یک بلندگوی قابل حمل برای سفر خود را? چه در مورد یک دسکتاپ بلندگو ؟ چگونه در مورد یک هوشمند بلندگو شما می توانید صحبت کنید ؟ یا شاید شما یک نوع outdoorsy به دنبال یک اسپیکر است که می تواند زنده ماندن متغیر شرایط آب و هوایی ؟

وجود دارد مقدار زیادی از چیزهایی که در نظر بگیرید. ما ایجاد کرده اید این راهنما به شما را در راه خود را دریافت کنید و با بلندگوی بی سیم شما پس از هستی.

مرتبط: بهترین بلندگوی بلوتوث

چه هدف آن است ؟

اولین سوال شما باید از خودتان بپرسید این است که چه هدف این بلندگوی بی سیم است.

آیا شما یک سیستم hi-fi خبره که نیاز به یک بلندگو به عنوان یک اصلی سیستم ؟ آیا شما علاقه مند در چند اتاق ؟ آیا شما نیاز به چیزی کوچک و قابل حمل? و چقدر شما مایل به صرف ؟ ارزان ممکن است شاد اما آن را نه لزوما بهترین.

به عنوان به زودی به عنوان شما می توانید پاسخ اولیه که سوال آسان تر خود را جستجو خواهد بود.

برق یا باتری?

ما می توانیم تقسیم بلندگوهای بی سیم به دو دسته: برق و یا باطری.

برق-مجهز به بلندگوی بی سیم محدود است در نظر قرار دادن و محدود به صفحه اصلی. باتری عمل بلندگو را می توان در خانه استفاده می شود و اما شما نیاز به عامل در عمر باتری. کوچکتر بلندگو می تواند گذشته چند ساعت در حالی که میانگین گرایش به حدود ده ساعت – بیش از اندازه کافی برای یک روز بازی.

عوامل دیگر را در نظر بگیرید این است که آیا یک بلندگوی قابل حمل می تواند به مقاومت در برابر عناصر. بررسی IP رتبه بندی اگر شما به احتمال زیاد به آن را در خارج از خانه. آن را ضد گرد و غبار و حتی ضد خش? (شما ممکن است یک حیوان علاقه مند از گاز گرفتن روشن رنگ اشیاء). چگونه با دوام در آن است ؟ اگر شانس سخنران می تواند برخی از مجازات – اتفاقی یا نه – شما هنوز هم نیاز به حمل یک لحن.

UE Wonderboom 2

این Wonderboom 2 طراحی شده است که ضد آب

برای برق-مجهز به بلندگو موقعیت مهم است. بعضی از آنها تک speaker set-up است که اثرات گسترش و جهت صدا. دیگران بزرگ و گسترده ای به اندازه کافی حاوی چندین درایور داخل تا صدا پخش شده است گسترده تر است.

آن را به شما که در آن شما می خواهید به جای بلندگو اما جمع در برابر یک دیوار تمایل به شرکت تا باس در حالی که یک رایگان-موقعیت ایستاده (یعنی دور از دیوارها و قفسه ها) بهتر است برای سخنرانان که چرخش از 360 درجه ای صدا. یک Sonos بلندگو می توانید لحن صدا به آن محیط از طریق آن Trueplay از ویژگی های در حالی که دیگران مانند Denon و B&O ترکیب اتاق و در تنظیم برنامه های مربوطه خود را به ظرافت صدا برای که در آن قرار گرفته است.

مرتبط: بهترین در بیرون, سخنرانان

چه اندازه و شکل ؟

برخی از بلندگوهای بی سیم هستند, قد بلند, دیگران کوچک است. برخی از جعبه های استوانه ای در حالی که دیگران باید یک منحنی به آنها. این می تواند بر نوع عملکرد شما. در حالی که همیشه با توجه به استوانه ای شکل بلندگو مانند Libratone Zipp 2 ادعا می کنند برای متفرق کردن صدا در 360 درجه شعاع بنابراین شما می توانید یک شبیه عملکرد هر کجا که شما هستند.

بزرگتر همچنین بدان معنی است که فضای بیشتری برای آمپلی فایر و بلندگو رانندگان که منجر به یک صدای قدرتمند است. کوچکتر سخنرانان مانند دالی Katch می توانید با پر کردن یک اتاق اما نه لزوما با همان سطح از قدرت است.

Sonos Move

بلندگوهای قابل حمل کوچک تر تمایل دارند اما نه همیشه. سخنرانان از JBL, Urbanista و نهایی گوش انجام می شود و یا قرار دادن در یک کوله پشتی اما بزرگتر گزینه های در Sonos حرکت و یا مارشال Tufton آمده با یکپارچه اداره کند/بند. بزرگتر به معنی سنگین تر اما اندازه نیز معنی آنها مناسب تر از بلندگوهای کوچکتر برای تجمعات چند نفر و بیشتر.

صوتی برندها اغلب انتشار تلاش های در اندازه های مختلف. نگاهی به عنوان مثال خانه Denon سری. وجود دارد یک مدل جمع و جور (صفحه 150) متوسط اندازه تلاش (صفحه 250) و یکی (صفحه 350). شخصیت و ویژگی های سازگار در سراسر صف اما اندازه بلندگو اثرات اندازه و گسترش صدا و همچنین چقدر فضا به آن نیاز دارد.

برای فضاهای کوچکتر مانند اتاق خواب یا رومیزی میز جمع و جور بلندگو را انجام خواهد داد. اگر شما می خواهید چیزی به عنوان سخنران اصلی و نزدیک به یک سیستم hi-fi تجربه بزرگتر بهتر.

چه نوع از اتصال?

اکثر بلندگوهای بی سیم پشتیبانی از بلوتوث. بلوتوث 5.1 آخرین استاندارد و آن را سریع تر از نسخه های قبلی و اجازه می دهد برای اطلاعات بیشتر به منتقل می شود در سراسر مسافت های طولانی تر. ما در تجربه ما در بر داشت بسیاری از سخنرانان پشتیبانی از بلوتوث 4.2 اما پس از معرفی آن, بلوتوث, 5 استاندارد پیوسته در حال افزایش است در کشش با دستگاه پشتیبانی می کند.

بلوتوث راه حل مناسبی برای/قابل حمل بلندگو و اگر شما دو بلندگو از همان نوع می توان آنها را زوج با هم به صورت استریو عملکرد (مانند Urbanista سیدنی). با این حال, هوای آزاد/قابل حمل بلندگو به ندرت اگر تا کنون حمایت از جریان با کیفیت بالا در aptX یا aptX-HD. نگاه به برق-طراحی بلندگو برای آن سطح از بلوتوث در جریان است.

سخنرانان اغلب پشتیبانی از هر دو Wi-Fi و بلوتوث اما سابق قوی تر است بیشتر قابل اتصال است. سخنرانان از امثال Sonos در Wi-Fi را برای عملیات اگر چه حرکت می کند, هوای آزاد, بلندگو برای اولین بار از Sonos به پشتیبانی از Wi-Fi و بلوتوث است.

Wi-Fi افزایش پهنای باند لوله بنابراین با وضوح بالا صدا می تواند funnelled به بلندگو اگر آن را پشتیبانی می کند. شما می توانید جریان از یک منبع مانند یک درایو NAS در همان شبکه Wi-Fi از طریق DLNA; یا شما می توانید ایجاد یک چند اتاق و راه اندازی لینک بلندگو با هم و بازی موسیقی در سراسر خانه. Sonos در نظر گرفته شده است به عنوان بهترین توان از این, اما وجود دارد مقدار زیادی از گزینه های در Bluesound, Naim و Ruark.

کاربران اپل می دانید از پخش 2. اپل بی سیم با تکنولوژی جریان محتوا از یک دستگاه iOS به یک گیرنده سازگار بیش از Wi-Fi. آن را بیش از حد توانایی گروه سازگار سخنرانان و اگر شما دو HomePods آنها زوج می تواند در یک استریو پیکربندی. پخش 2 نیز به ارمغان می آورد سیری کنترل صدا.

Apple HomePod stereo pair

دو HomePods صدای باور نکردنی

برای هر کسی که مذهبی جریان از Spotify وجود دارد مقدار زیادی از بلندگو با ساخته شده است در پشتیبانی برای سرویس موسیقی. اتصال تبدیل دستگاه تلفن همراه خود را در کامپیوتر را به یک کنترل از راه دور است که شما می توانید استفاده برای کنترل پخش موسیقی است. آن را با استفاده از Wi-Fi بنابراین شما نمی توانید این بلوتوث-تنها بلندگو و آن نیاز به یک اشتراک به حق بیمه ردیف. مزایای اتصال است که شما می توانید سوئیچ به راحتی بین دستگاه های سازگار و آن را حفظ بلندگو باتری آن را به عنوان جریان به طور مستقیم از اینترنت.

Chromecast است به دست آوردن محبوبیت و دیده می شود در کمبریج صوتی Yoyo صف یا Bang & Olufsen را Beosound تعادل است. آن را بیش از حد متکی بر Wi-Fi و صدر در 16 بیت/44.1 کیلو هرتز که باعث می شود آن را کمتر مناسب برای جریان Hi-Res audio از خدمات مانند جزر و کارشناسی ارشد. آن را نسبتا آسان راه ایجاد چند اتاق speaker set-up و همچنین به عنوان جریان موسیقی به دیگر گوگل صفحه اصلی-سازگار با بلندگو.

یکی از آخرین چیزی که به نظر فیزیکی هستند و اتصالات. ترین های قابل حمل/هوای سخنرانان باید کمکی پورت 3.5 mm برای اتصال سیمی به پخش موسیقی قابل حمل. دیگر بلندگوهای بی سیم با خانه سینما آرمان – مانند Amazon Echo Studio – نوری (Toslink) اتصال صوتی برای اتصال به تلویزیون. این نعیم Mu-پس 2nd Gen یک HDMI ARC اتصال برای استفاده به عنوان یک تمام عیار soundbar.

مرتبط: بهترین چند اتاق سخنرانان

هوشمند: به شود و یا نمی شود

در چند سال گذشته افزایش هوشمند بلندگو بوده و شفقت. شما می توانید صحبت کنید و به سخنرانان دستورالعمل ها را به بازی موسیقی, پیدا کردن آب و هوا, گوش دادن به آخرین اخبار...

Sonos One

این Sonos یکی پشتیبانی از هر دو الکسا و گوگل دستیار

هوشمند بلندگو تمایل به حمایت یا آمازون الکسا یا گوگل, دستیار, و در برخی از موارد پشتیبانی از هر دو (Sonos). همه سخنرانان به دنیا برابر است. در حالی که برخی از برندها شامل ساخته شده در میکروفن بلندگو می شنوید شما; دیگران (Audio Pro A10) تکیه بر کنترل صوتی از دستگاه های خارجی مانند صفحه اصلی گوگل و یا الکسا برنامه.

مرتبط: بهترین های هوشمند بلندگو

عملکرد است که منطبق با سلیقه شما

آخرین اما به هیچ وجه دست صوتی. این شاید بیشترین جایی برای تفسیر آن بستگی به سلیقه شما. نفع باس ؟ سخنرانان از Denon مارشال و Sonos در حال شرط بندی خوبی با Sonos بیشتر تصفیه شده از سه نفر.

می خواهید یک موسیقی صدا ؟ Bowers & Wilkins با تشکیل گوه و نعیم را Mu-بنابراین محدوده ارائه عملکرد ستارگان. اگر شما می خواهید صوتی با وضوح بالا شما باید به سرفه کردن کمی از خمیر به عنوان این یکی از ویژگی های موجود در بیمه بلندگوهای بی سیم.

Formation Wedge

تشکیل گوه بسیار بزرگ است اما برای تلفن های موبایل بیش از حد بزرگ

نه بیش از حد زحمت در مورد کیفیت و می خواهید یک بازی سرگرم کننده صدا. ما در بر داشت نهایی که گوش و JBL ارائه مقدار زیادی به مانند بدون تخریب بانک تعادل است.

این به ارمغان می آورد ما را به هدف از بلندگو. تا زمانی که شما یک شرکت ایده از آنچه شما می خواهید – و با کمک این راهنمای – شما قادر خواهید بود به حرکت را از طریق آب متلاطم از بلندگوی بی سیم در بازار با سهولت بیشتر و دریافت که بلندگو شما می خواهید.

بلندگوهای بی سیم تهیه کردن به همه اشکال و اندازه نیاز و سلیقه. مطمئن باشید به خواندن بررسی های ما برای دریافت یک دسته در ویژگی های خود و چک کردن ما بهترین خرید برای دیدن رتبه بندی از بهترین بلندگوهای بی سیم برای خرید.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن