کتاب پزشکی

محتوا  پنهان  1 کتاب های پزشکی چاپی یا الکترونیکی؟ 2 چرا نسخه های الکترونیک کتب پزشکی از نسخه های چا

توسط POSHTIBANNEWS در 25 آذر 1399

کتاب های پزشکی چاپی یا الکترونیکی؟

کتاب های پزشکی عموما در مورد موضوعات مختلفی نوشته می شوند. این کتاب ها یا به صورت نسخه های چاپی در دسترس اند و یا بسیاری از افراد از نسخه های الکترونیک آن ها استفاده می کنند. نسخه های الکترونیک به دلیل آنکه سریع تر و راحت تر در دسترس هستند، در میان اساتید و دانشجویان طرفداران بیشتری دارند.
کتاب پزشکی
کتاب پزشکی

چرا نسخه های الکترونیک کتب پزشکی از نسخه های چاپی بهتر است؟

کتاب پزشکی الکترونیکی به شما این امکان را می دهد که بتوانید در هر مکانی از آن استفاده کنید. این کتاب ها فضای کمی را اشغال می کنند، بنابراین تعداد زیادی از آن ها را می توانید در یک زمان داشته باشید. کتاب های پزشکی الکترونیک نسبت به کتاب های چاپی عموما از قیمت پایین تری برخوردارند. مهم ترین نکته در مورد این کتاب، اورجینال بودن و عدم انحراف و اشتباه در آن هاست. این کتاب ها عموما از کیفیت های بالاییی برخوردارند و اشتباهاتی که ممکن است در چاپ ایجاد شود، را ندارند. بنابراین می توانند یک گزینه ایده آل برای طرفداران کتاب های پزشکی باشند.

کتاب های پزشکی اصل را از کجا پیدا کنیم؟

نکته قابل توجه در خرید نسخه های الکترونیک کتاب های پزشکی، عدم اعتماد کاربران به سایت های مخلتف است. برخی از سایت ها کتب پزشکی را با عناوین و یا قیمت های کاملا متفاوت و گران در اختیار مشتریان قرار می دهند. گاهی نیز سایت هایی وجود دارند که لینک دانلود را به درستی در اختیار خریدار قرار نمی دهند و یا در نهایت کاربر پس از خرید کتابی را دریافت می کند که کیفیتی ندارد. بنابراین بهترین کار، دانلود این کتاب ها از سایت های مرجع است. به عنوان مثال آمازون یکی از سایت های معتبر و پر طرفدار در زمینه فروش کتاب های پزشکی اورجینال الکترونیک است. این سایت علاوه بر کتاب محصولات دیگری را نیز به فروش می رساند و توانسته نظر مردم را به خود جلب کند.

چرا نمی توانم از آمازون کتاب پزشکی مورد نظرم را خریداری کنم؟

آمازون کتاب های پزشکی را با قیمت دلار در اختیار شما قرار می دهد. برای خرید از این سایت پس از انتخاب کتاب مورد نظرتان، وارد صفحه پرداخت می شوید و در این لحظه خواهید دید که تمام تلاش شما بی فایده بوده است. برای خرید از این سایت باید حتما دارای یک حساب بانکی بین المللی باشید.

مشکل خرید کتاب پزشکی از آمازون را حل کنید!

ایران پیپر مشکل خرید کتاب اورجینال پزشکی از آمازون را حل کرده است. این سایت کتاب های پزشکی مورد نظرتان را به راحتی و بدون نیاز به داشتن حساب های بانکی خاص در اختیار شما قرار می دهد. ایران پیپر هم اکنون آرشیوی مانند آرشیو آمازون را در اختیار دارد. برای خرید این کتاب های از سه روش می توانید عمل کنید:

دریافت کتاب پزشکی به صورت رایگان

اگر چه دریافت کتاب پزشکی اورجینال و با زبان اصلی به صورت رایگان، کمی غیر قابل باور است، اما ایران پیپر این کار را عملی کرده است. ایران پیپر تعداد زیادی از کتاب های موجود در آرشیو خود را به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار داده است. این کتاب ها را می توانید با جست و جو کردن نام آن ها در بخش مربوط به جست و جوی کتاب پیدا کنید. دقت داشته باشید که برای دسترسی به کتاب های رایگان باید حتما از منوی کشویی کنار بخش جست و جو، گزینه کتاب های رایگان را انتخاب کنید. بدین منظور ابتدا وارد صفحه اصلی سامانه دانلود مقاله و کتاب ایران پیپر ( به آدرس https://iranpaper.ir ) شده و سپس بر روی تب جستجوی کتاب کلیک کنید.

خرید کتاب پزشکی اورجینال با ۸۰ % تخفیف

بخش دیگری از کتاب های پزشکی به صورت پولی و با پرداخت هزینه در دسترس شما هستند. این کتاب ها برخلاف سایت های مرجع فروش کتاب پزشکی، با قیمتی بسیاری پایین تر در اختیار شما قرار می گیرد. کافی است قیمت این کتاب ها را با قیمت آن ها در سایت اصلی مقایسه کنید. پس از وارد کردن نام کتاب در باکس جست و جو و انتخاب گزینه سایر کتاب ها می توانید کتاب مورد نیازتان را پیدا و آن را خریداری کنید.
خرید کتاب پزشکی
خرید کتاب پزشکی
 

اگر کتاب پزشکی مد نظرم را پیدا نکردم به طریقی آن را سفارش دهم؟

این روش، بهترین روشی است که ایران پیپر در اختیار کاربرانش قرار می دهد. با آنکه این سایت تعداد زیادی از کتب پزشکی را در اختیار دارد. با اینحال، ممکن است کتاب مورد نظر شما در سایت موجود نباشد. در اینصورت پس از جست و جوی کتاب مورد نظرتان با گزینه سفارش کتاب رو به رو می شوید. از این طریق می توانید کتاب مورد نظرتان را سفارش دهید. ایران پیپر با هزینه ای بسیار پایین لینک دانلود آن را در اختیار شما قرار می دهد.
دانلود کتاب از آمازون با ایران پیپر
دانلود کتاب از آمازون با ایران پیپر
read more
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن