چقدر به نوک طول Coronavirus همه گیر

این بیماری همه گیر کوروناویروس مجبور است بسیاری از آمریکایی ها برای تغییر عادات هزینه های خود را در راه آنها ه

توسط POSHTIBANNEWS در 6 خرداد 1399

این بیماری همه گیر کوروناویروس مجبور است بسیاری از آمریکایی ها برای تغییر عادات هزینه های خود را در راه آنها هرگز قبل از.

برخی از مردم با استفاده از مواد غذایی آنلاین تحویل خدمات برای جلوگیری از رفتن به فروشگاه در حالی که دیگران سفارش بایگانی اطلاعات از رستوران های مورد علاقه خود را به جای ناهار خوری داخل.

اما آنچه نوک مناسب برای ارائه دهندگان خدمات که در حال ساخت زندگی ما را آسان تر در طول این زمان دشوار است?

اوج در طول Coronavirus: آنچه شما باید بدانید

دایان Gottsman ملی قوانین و مقررات کارشناس نویسنده مدرن و مقررات برای یک زندگی بهتر و بنیانگذار پروتکل مدرسه در تگزاس است که من رفتن به منبع برای همه چیز در اوج.

با بسیاری از مردم مبارزه مالی در حال حاضر او مشاوره ساده است: آنچه شما می توانید.

"در حالی که اوج همواره بخشی از مردم قدردانی خود را در حال حاضر بیشتر از همیشه یک جایزه قدردانی است و به خوبی سزاوار" Gottsman می گوید. "اگر آن را نمی کند تاثیر بودجه خود را و شما می توانید با ارائه یک کمی بیشتر در طول این زمان آن را هرگز لطمه می زند به گسترش یک ژست محبت به انسان دیگر."

به عنوان کسب و کار در سراسر کشور به آرامی بازگشایی و ما تنظیم به حالت عادی من می خواستم Gottsman افکار در اوج در چند شرایط خاص. اجازه می دهد مستقیما به او مشاوره.

من باید نکته اضافی در اولین سفر من به یک ارائه دهنده خدمات?

برای اولین بار در چند ماه بسیاری از مردم در حال گرفتن کوتاه کردن مو, مانیکور یا ماساژ است. در این موارد Gottsman می گوید ترک یک نکته اضافی است که یک "متفکر ژست اما اجباری نیست."

اگر بودجه شما اجازه می دهد و شما احساس اجبار او می گوید: شما می توانید اضافه کردن پنج دلار یا دو نکته — هر چه راحت تر است.

چه نوک مناسب برای تحویل مواد غذایی و وانت?

مواد غذایی و رستوران خدمات تحویل مواد غذایی تبدیل شده اند بسیار ارزشمند در طول coronavirus مستند. به همین دلیل Gottsman می گوید این مهم است به نکته خود را تحویل راننده بزرگواری.

"شما می توانید نکته در برنامه و اگر شما پیدا کردن که راننده رفته بالا و فراتر از آن است که اغلب مورد شما قطعا به انجمن خوش آمدید نکته آنها را زمانی که آنها می رسند" Gottsman می گوید. "شما می توانید ترک آن را در زیر حصیر در یک پاکت نامه. در هر نقطه از 5 دلار تا 10 دلار بیشتر شده است, استاندارد طلا در طول این بیماری همه گیر."

تبلیغات

نگه داشتن در ذهن که تحویل "هزینه" یا "تحویل اتهام" شما ببینید در این لایحه است نه یک نکته برای راننده.

در ضمن برای کسانی که سفارش بایگانی اطلاعات از رستوران Gottsman توصیه می کند که شما را ترک 15% به 20% نکته. برای وعده غذایی کوچک سفارشات (مانند $10 یا 15 دلار) او می گوید: $5 نکته است یک راه عالی برای به می گویند با تشکر از شما.

درجه اوج در مکان هایی مانند کافی شاپ ها هنوز هم اختیاری ؟

در طول سال Gottsman گفته است که هیچ تعهد به نکته در مکان هایی مانند کافی شاپ ها که در آن یک نکته شیشه قرار داده شده است در ثبت نام کنید.

و در حالی که Gottsman به من گفت که در اوج آن دسته از موسسات است که هنوز هم اختیاری او نشان می دهد که شما "ترک های اضافی خود را تغییر دهید و یا زمانی که امکان پذیر است" برای کمک کردن مورد علاقه خود را barista.

آیا شما خود را تغییر اوج عادات در طول بیماری همه گیر کوروناویروس? اجازه دهید ما می دانیم در بخش نظرات زیر!

بیشتر Clark.com داستان شما ممکن است مانند:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن