اپل به روز رسانی آن 16-inch MacBook Pro جدید با GPU گزینه

همه حساب و بر اساس بررسی اپل 16-inch MacBook Pro یک لپ تاپ فوق العاده قدرتمند که در آن می توان آن را مورد استف

توسط POSHTIBANNEWS در 27 خرداد 1399

همه حساب و بر اساس بررسی اپل 16-inch MacBook Pro یک لپ تاپ فوق العاده قدرتمند که در آن می توان آن را مورد استفاده برای بازی همراه با عکس و ویرایش ویدئو در حالی که بر روی بروید. اما در صورتی که شما نیاز به افزایش فوق العاده از نظر GPU شما ممکن است علاقه مند به یادگیری است که اپل داده است لپ تاپ را ارتقا دهید.

تبلیغات

لپ تاپ در اصل راه اندازی در اواخر سال 2019 بنابراین این نیست که دقیقا یک روز کردن. آن را ادامه خواهد داد به بسته همان سخت افزار به عنوان آن را در سال 2019 اما در حال حاضر کاربران باید این گزینه سفارشی کردن آن را با انتخاب به ارتقاء پردازنده گرافیکی را به AMD Radeon Pro 5600M GPU. این GPU می آید با 8GB از HBM2 حافظه با 40 واحد محاسبه.

این GPU جدید گزینه ای است که گفته می شود سریع تر با حدود 75 درصد نسبت به Radeon Pro 550M با 4GB GDDR6 حافظه به طوری که مانند ما گفت: اگر شما نیاز دارید که افزایش فوق العاده از نظر گرافیک برای ویرایش فیلم و یا بازی نیاز دارد و سپس این می تواند ارتقاء به ارزش چک کردن. اما آن را ارزان نمی آیند.

برای پایه 16-inch MacBook Pro که با قیمت با شروع از $2,399 انتخاب جدید AMD GPU را به شما هزینه اضافی $800, اما اگر شما را انتخاب کنید بالاتر پایان مدل که شروع می شود در $2,799 شما مجبور به پرداخت اضافی $700 برای GPU. این ارتقاء به طور موثر به ارمغان می آورد 16-inch MacBook Pros بیش از $3,000 خوانده شده را علامت.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره AMD لپ تاپ و مک بوک پرو. منبع: macworld



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن