تحصیل در کانادا + شرایط تحصیل در کانادا ۲۰۲۱

همچنین کسب و کار شما باید دارای حمایت یا اسپانسری از طرف یکی از سازمان‌های دولتی کانادا باشد. هزینه مهاجر

توسط POSHTIBANNEWS در 3 شهریور 1400

همچنین کسب و کار شما باید دارای حمایت یا اسپانسری از طرف یکی از سازمان‌های دولتی کانادا باشد. هزینه مهاجرت به کانادا شامل هزینه های دولتی پرونده مهاجرتی، هزینه های انگشت نگاری، هزینه تست پزشکی و ترجمه مدارک و غیره می باشد. پس از اعلام صدور ویزا از طرف سفارت، متقاضی باید شخصاً و یا توسط نماینده‌ای که از جانب او وکالت دارد پاسپورت خود را به همان Visa application centerکه در آن انگشت‌نگاری انجام داده،ویزای خود را دریافت کند.رد شدن یا ریجکت ویزای کانادارد شدن ویزای کانادا می‌تواند بدترین اتفاق ممکن برای متقاضیان مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا باشد. چه بسا این عوامل میتوانند منجر به ریجکت شدن درخواست های بعدی متقاضی نیز بشوند. با این حال داشتن پذیرش مشروط لزوما به معنی ریجکت شدن ویزا نیست و همچنان راههایی وجود دارد که از آن طریق شما میتوانید حتی با داشتن پذیرش مشروط، ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کنید. فرزندان زیر 18 سال همراه با والدین برای ثبتنام در مدارس نیازی به مجوز تحصیل نداشته، اما فرزندان بالای 18 سال باید برای دریافت مجوز تحصیلی اقدام کنند. امکان تقسیط شهریه و پرداخت مرحله ای در برخی مدارس این کشور وجود دارد و والدین می توانند شهریه را در چند مرحله به مدارس پرداخت کنند.

مهاجرت به کانادا

کانادا درنتیجه هر ایالت قانونی مختص به خود دارد. برخی بورسیههای تحصیلی در این ایالت شامل هزینههای درمانی نیز میشود. بنابراین دانشجو مشغول به تحصیل در کانادا میتواند بعد از پایان تحصیل در کانادا و همچنین پایان یافتن اعتبار ویزای تحصیلی که اعتبار آن 90 روز بعد از پایان تحصیل میباشد، درخواست مجوز کار در کانادا را داشته باشد که معمولا مدت زمان این مجوز بسته به رشته دانشجو در آخرین مقطع تحصیلی وی هنگام تحصیل در کانادا، حداکثر تا سه سال می باشد که منجر به اقامت دائم آنها خواهد شد. در بهترین حالت، اگر افراد بدون هیچ تاخیری به تحصیل ادامه دهند و همه دوران تحصیل را هم به طور کامل و بدون هیچ تاخیری (که در هیچ کجای جهان مرسوم نیست) درس بخوانند، حداقل به ۷ سال زمان برای تکمیل رشته تحصیلی در این مقطع و ورود به بازار کار (تمام وقت) بعد از اتمام تحصیل نیاز دارند.

{||||||||||||||||}

واقعیت آن است که اخذ بورسیه تحصیلی کانادا در بسیاری از رشته ها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا آسان است و میتواند کمک بسیار شایانی به هزینه های تحصیل در کانادا بنماید. پس از دندان پزشکی رشته های پزشکی، وکالت، داروسازی و مهندسی به ترتیب جز گرانترین رشته های برای تحصیل در کانادا می باشند. مونترال از جمله شهر های کاناداست که هر ساله آمار جرم و جنایت در این شهر رو به کاهش است. این شهر یکی از شهرهای ساحلی کانادا محسوب میشود و از جمله شهر های مهم کانادا است. لازم به ذکر است که نوع تحصیل آنها باید تمام وقت و حضوری بوده باشد و پس از دریافت مجوز نیز میتوانند در قالب پاره وقت و یا تمام وقت مشغول به کار شوند. به طور کلی خوابگاههای دانشجویی در کانادا در قالب رزیدنس هال (Residence Halls)، تاون هاوس (Townhouses) و آپارتمان (apartment) ارائه میشوند. همه این دانشگاهها در سطح بین المللی به عنوان دانشگاههایی عالی شناخته شده اند و همچنین میزان شهریه پایین تری نسبت به همتایان بین المللی خود ارائه میدهند. نکته: فعالیت این افراد باید به صورت خوداشتغالی باشد و شامل افرادی که به عنوان کارمند یک سازمان فعالیت فرهنگی یا ورزشی می کنند، نمی شود.

برنامههای مهاجرت “کسب و کار” یا “سرمایهگذار” که در آن مهاجران حتما به واسطهی ساختن یک کسب و کار یا سرمایهگذاری در کسب و کار و ایجاد شغل، اقامت دائم خود را میخرند. مهاجرت به کانادا آسان نیست. اخذ بورسیه تحصیلی برای اکثر رشته ها در دوره دکتری کار سختی نیست اما میزان توانایی و موضوع تز دکتری فرد میتواند تاثیر بسزایی در اخذ بورسیه تحصیلی داشته باشد. اما تحصیل برای دانشجویان و محصلان خارجی به صورت رایگان امکان پذیر نیست و مبلغی شهریه بابت تحصیل از آنها اخذ میشود. برای مقاطع ارائه شده در کالج ها و دانشگاه های کانادا امکان تحصیل رایگان وجود ندارد، مگر با دریافت بورسیه، که بصورت محدود در بین دانشجویان مقاطع دکترا امکان پذیر است. برای اطلاع از شرایط تحصیل رایگان در کانادا به صفحه ی تحصیل رایگان در کانادا مراجعه کنید. منظور از روش اسکیل ورکر چیست ؟ در این روش اگر شما یکی از مهارتهایی که هرساله کشور کانادا به عنوان نیاز نیروی کار اعلام میکند داشته باشید، میتواند یا تکمیل مدارک خود برای اخذ آن اقدام کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن