اپل علامت تجاری تشکیل پرونده برای 'روزتا' شواهد بیشتری از این شرکت را انتقال به بازوی

شایعات ادعا می کنند که اپل انتظار می رود که به انتقال از اینتل پردازنده های x86 به بازوی مبتنی بر آنهایی که شب

توسط POSHTIBANNEWS در 2 تیر 1399

شایعات ادعا می کنند که اپل انتظار می رود که به انتقال از اینتل پردازنده های x86 به بازوی مبتنی بر آنهایی که شبیه به آنهایی که مورد استفاده در اپل و iPads خود را. این حرکت باعث می شود انواع حس داده اپل امادگی برای ترجیح می دهند به استفاده از خود تکنولوژی plus نیز وجود دارد که سود اضافه شده از دست.

تبلیغات

اما مشکل اصلی ما تصور کنید که اپل به زودی صورت خواهد بود برای متقاعد کردن مشتریان برای اتخاذ بازوی خود را مبتنی بر رایانه های مکینتاش. پس از همه, اینتل بیشتر یا کمتر تحت سلطه CPU بازار تا آنجا که به کامپیوتر مربوط می شود بنابراین به سوئیچ را به بازو خواهد ژست انواع چالش ها یعنی گرفتن توسعه دهندگان برای ایجاد برنامه های خود را سازگار است.

اما شواهد نشان می دهد که اپل ممکن است یک راه در اطراف این. با توجه به یک گزارش از Asahi به نظر می رسد که در ماه آوریل در اوایل سال جاری اپل برای ثبت یک علامت تجاری برای "روزتا" که بر اساس آن توضیحات تقلید پلت فرم از انواع است که می تواند در تئوری اجازه می دهد تا برنامه های توسعه یافته برای پردازنده های x86 به اجرا در بازو ،

در صورتی که شما نا آشنا با تاریخ اپل به نام رشيد نیست در واقع یکی از جدید. هنگامی که اپل ساخته شده انتقال از پردازنده های PowerPC به Intel آنهایی که در راه بازگشت در روز آنها تا به حال یک نرم افزار شبیه ساز نیز به نام رشيد که شبیه سازی پاور apps. این علامت تجاری تشکیل پرونده به نظر می رسد اپل می تواند برنامه ریزی چیزی مشابه.

این امکان وجود دارد که اپل این است که به سادگی در تلاش برای محافظت از علامت تجاری, اما زمان خود را به نظر می رسد به بیش از تصادفی با توجه به شایعات.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره iMac Intel, Macbook Pro, Wwdc و Wwdc سال 2020 است. منبع: macrumors



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن