برنامه ریزی برای دروس تخصصی کنکور؛با یک سوپرایز!!!

خیلی ساده است برای اینکه شما بتوانید در این درس مسلط شوید باید سه گام را طی کنید چون که بسیاری از افراد در ای

توسط POSHTIBANNEWS در 19 دی 1399

خیلی ساده است برای اینکه شما بتوانید در این درس مسلط شوید باید سه گام را طی کنید چون که بسیاری از افراد در این ورطه هیچ کاری انجام نمی دهند یعنی اصلا این درس را جدی نمی گیرند. این بار با روشی پیش می روید که فقط یک بار می خوانید و برای مدت ها در ذهنتان باقی پکیج حرف آخر می ماند. که تایم بسیار خوبی می باشد و بعد از آن فقط باید تمرین و تکرار داشته باشید تا بتوانید در این مورد مسلط شوید. یکی دیگر از مشکلات اساسی ای که ممکن است داوطلبان با درس زیست داشته باشند این است که حجم آن بسیار بالاست و مطالب فرار و در صورتی که به خوبی مطالعه نشود دچار فراموشی خواهند شد. سعی کنید از نکاتی که معلم تان در سر کلاس می گوید بهره ببرید و آن ها را یادداشت کنید تا در زمانی که نیاز شد تا تست بزنید یا حتی خود را برای امتحان خود آماده کنید استفاده کرده و به نتیجه برسید.

اما چطور ممکن است که عربی را در کم ترین مدت آموزش دید؟ اما با این اوصاف باید چطور در این درس به تسلط کافی دست پیدا کرد و بین هر قسمت تعادل برقرار عربی حرف آخر کرد؟ تا انتها با ما همراه باشید تا فقط در پنج دقیقه بدانید چطور می شود به مطالب انگلیسی مسلط شد و به سوال های مربوط به آن به راحتی پاسخ داد. درصد افرادی که در این درس توانسته اند به درصد بالای 50 برسند فقط 7 درصد بوده است در حالی که درصد افرادی که در درس زبان به درصد منفی رسیده اند 34 درصد بوده است و این یعنی یک آمار افتضاح از داوطلبان کنکوری! بخصوص که در زمان کنکور همه داوطلبان با کمبود وقت موسسه حرف آخر مواجه هستند. آقای واعظی با استفاده از الگو و نقشه راه یادگیری عربی را برای شما بسیار ساده کرده است و شما در کم ترین زمان می توانید به سوال های عربی چه سخت و چه آسان پاسخ دهید. من برای این دسته از داوطلبان پیشنهاد می کنم برای درسی که در آن ضعیف هستند در حد امکان از یک منبع آموزشی کلاس یا دی وی دی استفاده کنند تا بتوانند پایه خود را در آن درس تقویت نمایند.

در این کلاس ها شما مستقیماً با معلم در ارتباط هستید و می توانید مشکل خود را از او بپرسید یا اگر مشکلی برایتان در آن درس پیش آمد با استاد مورد نظر مشورت کنید.از مزایا دیگر تحت نظر بودن و آزمون دادن در سر همان کلاس می باشد که می تواند در پیشرفت شما تاثیر چشمگیری داشته باشد. وقتی در این درس در مبحثی به جواب نرسیدید جای اینکه آن را کنار گذاشته و بگویید من دیگر نمیتوانم بهتر است مسر باشید و تا جواب خود را پیدا نکردید کنار نکشید در این صورت است که شما میتوانید در آینده به همه چیز امیدوار باشید چرا که در ادامه راه ممکن است به تعداد زیادی مشکل این چنینی گرفتار شوید و اگر قرار باشد همه را کنار بگذارید باید قید همه چیز را بزنید. استاد محمودی با استفاده از انیمیشن و الگو تمامی لغات، گرامر، کلوز تست و درک مطلب را فقط و فقط در 25 ساعت آموزش داده اند و شما کل زبان سه پایه را در این مدت کم تا مدت ها به یاد خواهید داشت چرا که انیمیشن و تصویر تا مدت های مدیدی در ذهن افراد باقی خواهند ماند.

مرور مهم ترین گام برای موفقیت شما در درس زبان می باشد در بالا توضیح داده شد که خلاصه نویسی کنید و این برای این بود تا شما تایم تان را برای دوباره خواندن کل مطالب هدر ندهید و فقط با خواندن خلاصه هایی که به درستی خلاصه نویسی شده یعنی نوشتن مطالب اصلی و نکات ریز مهم به مرور تمامی آن چه که در مدت طولانی خوانده اید بپردازید. یادگیری با جمله به این صورت خواهد بود که شما معنای فارسی لغت را متوجه می شوید و با آن یک جمله فارسی می سازید تا لغت در ذهن شما ماندگار شود. ولی با دی وی دی ها و همایش های استاد یوسفیان پور توانستم در کنکور 96 درصد خود را به 94 برسانم. تنها یک منبع وجود دارد که شما را در 25 ساعت از صفر به صد می رساند و آن هم پکیج دین و زندگی استاد یوسفیان پور می باشد. اما در مورد روش دیگر برای یادگیری لغات این است که شما با تصاویر لغات را در ذهن خود ثبت کنید که منابع آموزشی ای وجود دارد که اگر تا انتها با ما همراه باشید این منابع که به شما تصویری یاد گرفتن لغات را آموزش می دهد و تا مدت ها لغات را در ذهن خواهید داشت.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از آموزش دینی کنکور ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن