می تواند خود را Fitbit تشخیص Covid-19 اولیه ؟ جدید مطالعه با هدف پیدا کردن

Fitbit اعلام کرده است یک مطالعه با مقیاس بزرگ است که می تواند کمک به تعیین اینکه آیا دستگاه های پوشیدنی می توا

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

Fitbit اعلام کرده است یک مطالعه با مقیاس بزرگ است که می تواند کمک به تعیین اینکه آیا دستگاه های پوشیدنی می تواند نقش ارزشمندی در جریان مبارزه با Covid-19.

که به زودی به گوگل متعلق به شرکت است که انجام یک مطالعه که با هدف کشف این که آیا Fitbit داده ها می تواند تشخیص وجود بیماری قبل از پوشنده لباس شروع به تجربه علائم.

Fitbit می گوید: مطالعه خواهد شد و به نظر می رسد به طور مستقیم در داخل برنامه و باز است به همه کاربران (21 و بیش) در ایالات متحده و کانادا است که "داشته اند و یا در حال حاضر COVID-19 یا نشانه های سازگار با آنفولانزا."

شرکت کنندگان خواسته می شود چند سوال خواهد شد که متقابل با Fitbit داده ها در تلاش برای شناسایی اولیه شاخص های زیستی. Fitbit رفتن نیست به جزئیات در چه کسانی شاخص ممکن است اما شاید بالاتر ضربان قلب استراحت و فقیر خواب ممکن است در میان آنها است. که گمانه زنی ها در بخشی از ما.

مرتبط: بهترین Fitbit 2020

اگر داده های آموزنده, Fitbit را از تلاش برای ساخت یک الگوریتم است که می تواند هشدار Fitbit استفاده کنندگان آنها ممکن است احساس ناخوشی قبل از آنها آن را می دانم. چنین نشانه می تواند کاربران را تشویق به خود را تست و یا محدود کردن تماس خود را با دیگر افراد در تلاش برای کاهش سرعت گسترش coronavirus.

این شرکت که در حال همکاری با موسسه تحقیقات ابتدایی موسسه و دانشگاه استنفورد پزشکی, بهداشت و درمان, آزمایشگاه نوآوری را درخواست کاربران:

  • اینکه آیا یا نه شما را داشته اند و یا ممکن است تا به حال آنفولانزا یا COVID-19
  • هر گونه علائم شما در حال تجربه و یا ممکن است تجربه کرده اند
  • اضافی مربوط به جزئیات در مورد تاریخچه پزشکی شما و جمعیت

بازگشت در ماه مارس به Whoop شرکت که باعث می شود یک بند طراحی شده برای ورزشکاران نخبه در شروع ارتباط ضربان قلب داده و کاهش بازیابی از سویه با شروع Covid-19. اما تعداد بیشتری از کاربران Fitbit به طور بالقوه می تواند به معنای یک حجم نمونه و می تواند اضافه کردن وزن بیشتر به یافته. بیایید امیدواریم که این بررسی خرس های میوه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب