چرا سی دی ممکن است یک محل عالی برای پول خود را در حال حاضر

جمعی آمریکایی ها صرفه جویی در پول بیشتری از آنها را در بسیاری از سال است. متاسفانه در همان زمان نرخ بهره در حس

توسط POSHTIBANNEWS در 22 خرداد 1399

جمعی آمریکایی ها صرفه جویی در پول بیشتری از آنها را در بسیاری از سال است. متاسفانه در همان زمان نرخ بهره در حساب های پس انداز bottoming ،

پول متخصص کلارک هوارد می گوید که ترکیبی از این دو چیز ارائه یک معضل برای محافظ: که در آن برای ذخیره کردن پول شما آماده برای سرمایه گذاری بلکه انتظار نیست به لمس در حالی که نیست ؟

اینجا چرا کلارک به نفع سرمایه گذاری در سی دی (گواهی سپرده) بیش از آنلاین حساب های پس انداز با توجه به شرایط فعلی.

باید برخی از پول نقد را کنار بگذارند? اینجا چرا کلارک دوست داشتن سی دی در حال حاضر

این آشفته بار اقتصادی تبدیل شده اند همه چیز وارونه است. شرایط را برای قرض گرفتن پول برای خرید یک خانه یا اتومبیل را به ندرت بهتر شده است. اما افرادی که در حال تلاش برای صرفه جویی در پول در حال پیدا کردن که آنها قادر به گرفتن بسیار کمی در راه بازگشت.

"همانطور که شما در حال صرفه جویی بیشتر در چه شما می توانید کسب درآمد در آن پول است که رفتن به پایین به این دلیل که Federal Reserve — به منظور نجات اقتصاد ایالات متحده — دستکاری کردن نرخ بهره این کنترل به حدود صفر" کلارک می گوید. "است که با داشتن یک spinoff غیر مستقیم اثر بر آنچه که شما می توانید کسب درآمد بر پس انداز."

کلارک معتقد است که حتی اگر سی دی به طور معمول پرداخت کمی کمتر از آنلاین حساب های پس انداز در حال حاضر او در انتظار حساب پس انداز نرخ به کاهش و حتی بیشتر در سال آینده. به همین دلیل او در حال حاضر به نفع یک سال و سی دی بیش از ساده حساب های پس انداز.

"من می دانم این است که رفتن به صدا مانند من از دست ذهن من است. آن را احتمالا بهتر را برای شما به خرید با پول شما می دانید که شما در حال رفتن به نیاز به یک در حالی که — سی دی از یکی از بانک های آنلاین حتی اگر آنها در حال پرداخت یک شارب پایین تر از آنچه شما می توانید در ساده پس انداز. چرا که من انتظار می رود نرخ های ساده برای حساب های پس انداز به ادامه قطره و به طور قابل توجهی پایین تر از آنچه شما می توانید در یک سال و CD در حال حاضر که حدود 1.5% با آنلاین بانک ها."

سی دی در مقابل حساب های پس انداز: تفاوت چیست ؟

سی دی و حساب های پس انداز متفاوت در چند راه. بزرگترین مالی است مجازات شما معمولا پرداخت اگر شما پول خود را برداشت اولیه از یک CD برای مثال کشیدن پول خود را قبل از 365 روز یک سال و CD.

به طور معمول, شما ممکن است جریمه 90 روز ارزش بهره پول خود را. اما با نرخ بسیار پایین مگر اینکه شما مقدار زیادی سرمایه گذاری کرده که یک ضربه بزرگ به.

اگر شما راحت نیست که با چشم انداز کلارک هنوز صمیم تأیید نگه داشتن پول خود را در حساب پس انداز است که به شما پرداخت مناسب و معقول بهره.

چگونه برای پیدا کردن سی دی با بهترین نرخ بهره

بازده در هر دو سی دی و حساب های پس انداز بزرگ نیست در حال حاضر. اما اگر شما به دنبال یک بندر امن برای پول شما نمی فکر می کنم شما نیاز به بسیار زودی در نظر بگیرید به دنبال در بانک های آنلاین و یا شما می توانید با استفاده از این نرم افزار BankRate.com ابزار برای پیدا کردن این ماه بهترین سی دی نرخ.

تبلیغات

فکر نهایی

اگر شما صرفه جویی در پول در حال حاضر بزرگ برای شما! حتی اگر نرخ بهره کمی ناامید کننده شما هنوز هم می تواند خود را به حداکثر رساندن صرفه جویی در گزینه های سمت راست. در این مورد, Clark, توصیه یک CD قفل در نرخ بهره.

مطالب بیشتر از Clark.com:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن