Apple could Stand To Lose Billions over Potential WeChat Ban

در حالی که هوآوی هدف اصلی در جنگ تجاری آمریکا و چین بود، به نظر می رسد که دولت آمریکا در حال تنظیم مناظر خود د

توسط POSHTIBANNEWS در 29 مرداد 1399

در حالی که هوآوی هدف اصلی در جنگ تجاری آمریکا و چین بود، به نظر می رسد که دولت آمریکا در حال تنظیم مناظر خود در سایر کسب و کارهای متعلق به چین، مانند وی چت است. پیشنهاد شد که وی چت به طور بالقوه می تواند از استفاده در آمریکا ممنوع شود، و پیامدهای بزرگ برای اپل است.

تبلیغات

نظرسنجی نشان داد که بسیاری از مشتریان آی فون در چین مایل به دادن آی فون خود را اگر WeChat ممنوع شد، و آن را می تواند در تا آنجا که 30٪ افت در فروش آی فون منجر شود. بنابر گزارشی از جستجو آلفا، ما شروع به دریافت ایده ای از این می کنیم که چقدر می تواند هزینه شرکت کوپرتینو، و آن را در میلیاردها است.

گزارش این است که در برآورد های که در آن آنها نشان می دهد که 75٪ از فروش آی فون و اپل می تواند خشک کردن در نتیجه WeChat ممنوع شدن، که تقریبا در حدود 21 میلیارد دلار در درآمد از دست رفته است. آنها تخمین می زنند که همچنین به دلیل اینکه این کاربران دیگر آی فون یا آی پد ندارن، ممکن است دیگر نیازی به اشتراک در سرویس های مختلف اپل نداشته باشد، که می تواند ۴ تا ۵ میلیارد دلار اضافی در کاهش درآمد اضافه کند.

WeChat ممکن است مانند یک برنامه پیام رسانی دیگر به نظر می رسد، اما بیش از در چین و دیگر نقاط آسیا، آن را بیش از فقط که. کاربران از آن برای خرید بلیط برای قطار، پرداخت در فروشگاه های خرده فروشی و رستوران ها، ارسال پول یکدیگر، بازی، و بیشتر، بنابراین از دست دادن دسترسی به آن ویژگی ها بدون شک یک معامله بسیار بزرگ است.

در زمینه اپل >تلفن همراه. اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار, چین, آیفون, حقوقی و ویچت. منبع: seekingalpha



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن