اپل سافاری می تواند از دست دادن گوگل به عنوان ارائه دهنده جستجوی پیش فرض در انگلستان

اپل و گوگل دنج برای مقابله با اطمینان از گوگل جستجو و ارائه دهنده جستجوی پیش فرض برای سافاری اپل مرورگر وب را

توسط POSHTIBANNEWS در 11 تیر 1399

اپل و گوگل دنج برای مقابله با اطمینان از گوگل جستجو و ارائه دهنده جستجوی پیش فرض برای سافاری اپل مرورگر وب را به پایان رسیده اگر انگلستان رقابت رگولاتور دریافت راه خود را.

رقابت و بازارهای سازمان می گوید: میلیارد پوند ترتیب ایجاد "مانع قابل توجهی برای ورود و گسترش" برای کسانی که به دنبال به چالش کشیدن گوگل قریب به اتفاق تسلط جستجو قلمرو رویترز گزارش

باید تنظیم کننده تصمیم به اقدام پس از محکم گزارش آن را می توانید تنظیم شکسته و iOS و macOS کاربران داده فعال گزینه برای انتخاب یک مرورگر به طور پیش فرض به جای داشتن به حفاری را از طریق تنظیمات.

کسانی که "انتخاب صفحه نمایش" به نظر می رسد در دستگاه تنظیم با توجه به تنظیم کننده توصیه های, چیزی که محدود کردن اپل و گوگل توانایی را به یک معامله.

مرتبط: بهترین آیفون 2020

که همچنین می تواند در حال حاضر باز برای مایکروسافت بینگ به علاوه مستقل upstarts مانند قول DuckDuckGo پلت فرم است که موضوع تماس برای اپل تصاحب در هفته های اخیر.

"با توجه به تاثیر preinstallations و پیش فرض بر روی دستگاه های تلفن همراه و اپل سهم بازار قابل توجهی از آن است که دیدگاه ما این است که اپل موجود ترتیبات با گوگل ایجاد مانع قابل توجهی برای ورود و گسترش برای رقبا موثر بر رقابت بین موتورهای جستجو در تلفن همراه" در این گزارش آورده به نور توسط ایسنا در تاریخ 1 ژوئیه نشان می دهد.

این گزارش می گوید اپل بود گیرنده از یک "اکثریت قابل توجهی" از £1.2 میلیارد, گوگل, پرداخت, شرکت های بریتانیا به طور پیش فرض موتور جستجو در سال گذشته به تنهایی. این معامله به ارزش یک مقدار قابل توجهی از اپل اما به گوگل, تبلیغات آن است که قادر به خدمت به کاربران وب از طریق این ترتیب است مضاعف قابل توجه است.

احتمال این است که اکثریت قریب به اتفاق کاربران به سادگی را انتخاب کنید, گوگل, از پیشنهاد انتخاب صفحه نمایش به هر حال اما این امر می تواند خوب به انتخاب و بدون غواصی به تنظیمات آن نمی شود ؟

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب